Libri da vender

Libri de autori triestini o dintorni o su Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
refolo

Libri da vender

Messaggio da refolo »

Per Adler e anche Betta

varde' sotto Tuttotrieste, Fabio Fumi vendi i sui libri, Un xe del famoso Banfield intitola' L'Aquila, e tanti altri tutti de Trieste.

nel stesso momento son Inc..........a perche' la Gaby me ga' tira' via tutto el lavor che gavevo messo nei ultimi 5 anni.

Go' sempre ditto mi' che la gelosia e l'ignoranza xe el velen dell'umanita'.

Maria aka refolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41458
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Guarderemo, ma el de Banfield , Adler e mi lo gavemo za, mi po lo go con dedica personal de Banfield ai mii genitori. :-D


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Non solo, nell'introduzion el mio ga una firma de Otto d'Asburgo "stampada", sul tuo, Betta, la xe a penna !! (invidia :furiosi69: )

Comunque grazie Refolo darò un'ociada .


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41458
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

e me par che nela prossima asta dela Stadion ( 11 ottobre se no me sbaglio) xe una cassa de libri triestini, mi una volta in un caso simile go fato un'oferta e me ne go portada una a casa. Oviamente me go trovado doppioni, roba che no me interessava, ma un per de libri che volevo me ga ripagada del resto. Devo passar a veder, ma devo no lassarme tentar se propio no xe straordinari che se no no so più dove meterli.


Torna a “Libri”