Antonio Ghiringhelli vs PeterGh

a Trieste ghe xe un teatro Comunal che de oltre 200 anni fa opere, balletti, concerti... e altri teatri che fa spettacoli musicali de tipo classico: contene storie vece e resoconti de spettacoli attuali..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: ghiringhelli

Messaggio da babatriestina »

refolo ha scritto:Dove xe scritto che go' visto la Callas al Verdi?........
nessun sa' niente della mia vita, dove che iero e quante volte che iero fora de Trieste.
vien de pensar a legger
la Turandot che nomina Betta, mi go' visto e go' l'opera con la Callas grassa come un toro, insulsa la go' trovada, assai chis-mo-mi' ma forsi che la sua presenza de donna alquanto grossa la ga' portada a farse odiar dai triestini.


Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

Son pena riva` a casa. Ogi go fato un per de domande e nianche una me se stada risposta, anzi...Cosa dovessi dedur?

Bon, seremo un'altra pagina.

Elisabetta, te sa forsi qualcossa sula Irma Colasanti? So che la gaveva registra` sula Cetra, un'Andrea Chenier me par, e anche se la vedi sul film/documentario Il Bacio di Tosca, dove che i intervista ex musicisti che stava ala casa de riposo Giuseppe Verdi a Milano, ma no so nianche quala che la xe.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Capuzi garbi ha scritto: Elisabetta, te sa forsi qualcossa sula Irma Colasanti? .
Credo meno de quel che te sappi ti, el nome no me xe novo, devo gaverlo letto su qualche cast de opere liriche in disco. Guardando el Celletti, no la xe citata fra i cantanti protagonisti, la go trovada come Maddalena in un Rigoletto del 53. Forsi la gaverà cantado, ma sempre de comprimaria, al Met.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Peter Ghiringhelli

Messaggio da babatriestina »

refolo ha scritto:Si'...nonna picia,

Lui ga' scritto la novella ""LA SPOSA DI LAMMERMOUR come chel ga' fatto anche i PURITANI, ma Goethe ga' classifica' tutte le eroine della storia dell'opere.

Maria aka refolo
Maria, no sta insister :-D ! prima te metti Gluck, adesso Goethe! ma Goethe xe morto nel 1832 e Lucia de Lammermoor ( de Donizetti) e i Puritani ( de Bellini) xe tute due del 1835. Quindi nol podeva saver che le iera eroine dele do opere :-D . E xe vero che Goethe ga scritto tanto, ma no me consta che el se gabi occupado de eroine de lirica.
( Walter Scott xe morto anche lu nel 1832)
(Probabilmnete te sta ricordando qualcossa, ma el nome giusto no xe ancora vegnudo fora)


refolo

ghiringhelli vs peter

Messaggio da refolo »

Co sbaglio domando scusa........

Intendevo Gluck....I disi (incisione su SERAPHIN edition) la Callas dopo tanti momenti de Pro-Contro la sua finale esebizione la xe stada trasformada in una delle tante eroine storiche de GLUCK!

In un momento storico, se tutto fosse stato scritto o esibito ai tempi del sudetto, si sarebbe potuto trasformare la diva come le prima Lucia dei nostri tempi.

Maria aka refolo


Avatar utente
PeterG
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 135
Iscritto il: ven 6 ott 2006, 19:55
Località: Lincoln, UK

Messaggio da PeterG »

:oops: Scusatemi per il ritardo in rispondere ma ho appena visto questo filo :oops:

Ron mi ha mandato un email, altrimenti :1034888516: ancora. :'-(

Benchè Antonio Ghiringhelli era un Varesino come il mio nonno e mio padre, lui non è un parente.

:arrow: http://www.petergh.f2s.com/ghiringhelli.htm

Peter


La posibilità sempre ghe xe.
Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

Grazie Pierre :lol: ,

Avevo letto, sul tuo sito, la storia del tuo cognome, ed era per questo che avevo creduto che forse eri imparentato con questo famoso (per me almeno) personaggio.


Avatar utente
PeterG
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 135
Iscritto il: ven 6 ott 2006, 19:55
Località: Lincoln, UK

Messaggio da PeterG »

Come ho detto, Lucio, Antonio Ghiringhelli non era un mio parente. Comunque mi scrisse una lettera, alla fine degli anni 50 credo, spiegandomi la diffusione dei Ghiringhelli nel Varesotto, in risposta ad una mia domanda a lui.

Son sicuro che ho ritenuto quella lettera e se la trovo ti diro' quello che mi ha scritto.

Peter


La posibilità sempre ghe xe.
Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

PeterG ha scritto:....Son sicuro che ho ritenuto quella lettera e se la trovo ti diro' quello che mi ha scritto.

Peter
Grazie Peter. Saebbe interessantissimo sapere cosa Antonio G aveva da dirti. 8)

Lucio


refolo

peter ghiringelli

Messaggio da refolo »

te vedi Peter...

xe' un onore esser popolari ................

come te go' scritto, un mese fa', forsi podemo ciamarse i unici due BLASONATI!!!

almeno a ti' nessun te ciol in giro.

Maria aka Refolo


refolo

Ghiringelli vs. P.G

Messaggio da refolo »

Every years, during Xmas and New years festivity we have two concerts.
One from the Albert Hall London, the second from Vienna.

Both of them are exemplar good, the Soprano I do admire very much is Cecilia Bartoli, unfortunately her husband...some named Brendan is performances with TV...as in Parkinson programs etc. the arias are more

related with religions, choruses with young ""Voci Bianche"
I do appreciated if you can give me the name of the tenor.
Thanks.

Maria aka Refolo


Torna a “Musica clasica”