Salone degli Incanti

Cosa volemo per la cità  dei nostri fioi?
Proposte e discusioni su quel che i sta fazendo e quel che volesimo sia fato
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Salone degli Incanti

Messaggio da AdlerTS »

Gavemo parlado dell'architettura dell'ex Pescheria (Santa Maria del Guato ), ma non se semo soffermadi sul suo utilizzo presente e futuro, da quando cioè ga ciapado el nome de Salone degli Incanti e xe diventada sede de esposizioni.
La mostra su quel pandolo de Warhol, che ga inaugurado el ciclo espositivo, ga fatto 24.000 visitatori paganti in tre mesi, e tutti a dir: che bravi ! Solo in sordina qualchidun ga avudo el coraggio de dir che xe pochini, ma ghe ga dado la colpa ai lavori sulle rive. Adesso Trieste Antiqua, mostra de antiquariato in Stazion Maritima, ga fatto 6.000 persone in 8 giorni :lol:

Ogi go sentido qualchidun in Provincia dir: "ci siamo accorti che la sala non ha una buona acustica": bravo ! Non xe miga el Verdi. Per vender ribaltavapori non serviva l'acustica :-D Subito spunta fora altri progetti de ulteriore ammodernamento, con piattaforme mobili in cristallo infrangibile a per crear piani intermedi :shock: Signori, guardè meno film de fantascienza !
Per finir con Warhol, el diseva "Non ho mai voluto essere un pittore. Volevo essere un ballerino di tip tap." Pecà, el ga fallido 2 obietivi nella sua vita :twisted:
Ultima modifica di AdlerTS il ven 7 dic 2007, 22:55, modificato 2 volte in totale.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

No so, tuta l'Europa e tutto el Nord Italia ( Ferrara, Treviso, Brescia...) fa mostre su impressionisti e pittori de fin Ottocento e qua a Trieste xe stada una volta una su Renoir a palazzo Gopcevic ( senza grandi capolavori, ma la sola volta che se ga visto a Trieste qualche quadro impressionista) e po gnente. Alora meo le esposizioni de autori locali al Revoltella. No go capido gnanca a cossa che servi trasformal la pescheria in "spazio espositivo". E come che ripeterò sempre mi, se se vol portar gente de fora a Trieste a veder qualcossa, i devi poderghe vegnir in qualche modo e i trasporti da/verso Trieste no pol limitarse a quel budel de autostrada. Per Warhol, mi me son ben guardada de andarlo a veder, ognidun ga i sui gusti e mi li rispetto, ma per mi la sua fama xe de gaver fato un multiplo col ritratto de Marylin Monroe e xe per la fama de ela che tuti lo conossi a lu. Quela muca che sta ancora tapezando le vetrine dei negozi a mi me fa pensar de più alla mucca Carolina dela Invernizzi. :?
Certo che co la iera pescheria la ier<a nei ultimi anni bastanza svoda e ghe iera molto emno scelta che nelle pescherie del centro, e la iera sottoutilizzada


Capuzi garbi

Re: Salone degli Incanti

Messaggio da Capuzi garbi »

AdlerTS ha scritto: .......Per finir con Warhol, el diseva "Non ho mai voluto essere un pittore. Volevo essere un ballerino di tip tap." Pecà, el ga fallido 2 obietivi nella sua vita :twisted:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Bravo Stefano. Concordo el 100%


Avatar utente
cenerentola82
ixolan
ixolan
Messaggi: 290
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 13:14
Località: Quel che resta de TRieST(e)

Messaggio da cenerentola82 »

babatriestina ha scritto: E come che ripeterò sempre mi, se se vol portar gente de fora a Trieste a veder qualcossa, i devi poderghe vegnir in qualche modo e i trasporti da/verso Trieste no pol limitarse a quel budel de autostrada.
Eh già. Xe questo el punto fondamentale. El problema su cui chi ne rapresenta dovessi lavorar.
Anche se semo nel bel centro del'Europa finchè no gaveremo un sistema de trasporti che ne collega in modo sistematico con el resto del continente continueremo ad esser periferia.


[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ogi i vien fora che el ospiterà mostre in estate e congressi in inverno :?


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:ogi i vien fora che el ospiterà mostre in estate e congressi in inverno :?
Dal 2008 dopo che i gaverà fato el sopalco e i se apogierà al magazino vini per, me par, ristorazion e altro.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Kamohelo
naufrago
naufrago
Messaggi: 6
Iscritto il: ven 22 giu 2007, 18:52

Messaggio da Kamohelo »

Nona Picia ha scritto:
babatriestina ha scritto:ogi i vien fora che el ospiterà mostre in estate e congressi in inverno :?
Dal 2008 dopo che i gaverà fato el sopalco e i se apogierà al magazino vini per, me par, ristorazion e altro.
Ristorazione? Non è che alla fine del ciclo si accorgeranno che è più opportuno trasformare l'ex pescheria in un mercato? :lol:


Kamohelo
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Kamohelo ha scritto:
Nona Picia ha scritto:Dal 2008 dopo che i gaverà fato el sopalco e i se apogierà al magazino vini per, me par, ristorazion e altro.
Ristorazione? Non è che alla fine del ciclo si accorgeranno che è più opportuno trasformare l'ex pescheria in un mercato? :lol:
Intendevc dire che per la ristorazione vorrebbero usufruire della struttura del magazzino vini che si trova vicino all'ex pescheria ora salone degli incanti.
Ma siccome da quando l'hanno detto a oggi, è passato un po' di tempo,può darsi che abbiano già cambiato idea o messo tutto ne "dimenticatoio". :'-(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Nona Picia ha scritto:[...] ex pescheria ora salone degli incanti [...]
a dir el vero, de cuel che me ricordo mi, el salon de i incanti el iera cuel logo de santa maria de 'l guato indove che de matina pescadori e sensai de 'l pese i meteva a 'l incanto cuel che iera stado pescado de note ... i fazeva l'asta, i vendeva i loti, insoma

el logo el iera indove che adeso ghe xe 'l porton che se va dentro, el iera picio e scuro e 'l solo motivo che se podeva gaver per pasar per de la` dopo che i gaveva finido de trapolar co' i bori iera per andar in te 'l primo pian indove che ghe iera una filial de la casa de risparmio ;-D

cuanti de voi saveva che ghe iera una banca in pescheria? ;-D

bon, el nome ga de gaverghe piaso e cusi` i ga ciamado "salon de i incanti" tuta la pescheria ma in origine iera solo che cuel logo picio che ve dixevo prima

che 'po no go capido perche` che i la ciama "de i incanti" visto che nisun fa piu` vendite a l'asta ... sara` che no i sa piu` cos' che vol dir? ;-)


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Forsi i vol farne intender che dovessimo restat "incantai" de tute le robe che i meti là per farnele veder! :wink:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

o forsi che per gaver coragio de espor cuel che i esponi la` dentro i ga dovesto diventar tuti trapoleri come i sensai de 'l pese ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

adeso in Santa Maria de 'l Guato xe mostra de sculture de mascherini ... go fato tre foto stando de fora ... no so perche` ma no me fa voia de andar dentro ;-D
Allegati
mid_pict0868.jpg


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

ancora un cuc'
Allegati
mid_pict0869.jpg


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

e con cuesta me par bastanza ;-D
Allegati
mid_pict0870.jpg


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Sono andato ieri sera a visitare la mostra di Mascherini: ho pagato l'ingresso, ma la visita guidata era, per l'ultima volta, gratuita (ah le mie origini istriane :lol: :wink: ).

La mostra è bella, ricca di confronti tra lo scultore ed altri suoi contemporanei e la guida ha saputo evidenziarli bene. Forse si potevano aggiungere, per completezza, alcuni pannelli fotografici con alcune altre sue opere che ci sono in città.

Mi è piaciuta molto "Marcinelle", ma siamo evidentemente nel soggettivo.

Molto brava la ragazza che ha fatto da guida e che ha saputo commentare e spiegare le scelte estetiche, le similitudini e le differenze tra lui e gli altri con un linguaggio non banale ma comunque semplice e comprensibile anche ai non esperti.

Consiglio la visita (guidata).


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Penso di andarci, anche senza visita guidata. Conoscevo Mascherini fin da piccola, da piccola anzi lo adoravo per la sua pazienza coi bambini, ed ho seguito tutta la sua arte e tutte le sue mostre. L'ho sempre considerato un grande artista e col tempo ho iniziato anche a comprendere l'evoluzione del suo stile.
Sul vecchio triestemia avevo fatto un lungo post su Mascherini, forse lo rifarò, aggiornato.


angiolina

Messaggio da angiolina »

babatriestina ha scritto: Sul vecchio triestemia avevo fatto un lungo post su Mascherini, forse lo rifarò, aggiornato.
Magari! Così, se riesco a venire giovedì, mi risparmio la visita guidata :wink:


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

L'altra volta con Warhol i ghe ga dado la colpa della bassa afluenza ai lavori sulle rive: chi ciaperà la colpa stavolta per la mostra de Sottsass ? :twisted:

La mostra in sette sezioni nello spazio dell'ex Pescheria per un totale di 130 opere, con un'appendice nella Sala del Trono del Castello di Miramare quale omaggio che la citta' di Trieste dedica all'architetto Ettore Sottsass, dal 6 dicembre al 2 marzo, dal titolo "Vorrei sapere perche'". me par che non xe del genere che incontra el gusto dei nostri concittadini.


Avatar utente
cenerentola82
ixolan
ixolan
Messaggi: 290
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 13:14
Località: Quel che resta de TRieST(e)

Messaggio da cenerentola82 »

Robi (el sindaco) ga dito che la pescheria dei incanti sarà usada de inverno per i congressi e per i 3 mesi d'estate per le mostre...
forsi ga più senso.


[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

flag_ts pero` gnanca far un bel acuario no fusi mal ;-)
flag_fr mais même en faire un beau aquarium il ne serait pas mauvais ;-)
flag_uk but even a good aquarium wouldn't be a bad thing ;-)

Franco


Torna a “Trieste, el futuro”