Cercasi interesadi

Grotte e similia, a Trieste e dintorni no manca, anzi salta fora ogni tanto una nova!
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Cercasi interesadi

Messaggio da rofizal »

Prime che vignisi scoperta la grota "impossibile" (quela che i ga scoperto dentro la nova galeria de l'autostrada) gavevo ipotizado la presenza de cavità interesanti nela piana de Basoviza e probabilmente la presenza in quela zona de un fiume soteraneo (la direzion e el percorso dela grota coincidi con quela che pensavo). Gavevo iniziado dele ricerche, da solo non trovando altri, che poi gavevo abandonado per altri problemi.

Devo dir che quela volta gavevo trovado un poco de sceticismo sula mia ipotesi, anche se nisun, devo dir la verità, la ga mai derisa. Ma alcuni speleologi, vecie conoscenze, che gavevo contatado, i gaveva altri obietivi e de conseguenza i iera impegnadi in altri lavori.

La grota "impossibile" ga confermado i miei sospeti e fosi saria ora de continuar le ricerche che gavevo interote. Adeso tuti sta scavando - sopratuto nel bosco Bazzoni - per trovar un'altra entrata ala sudeta grota, ma no xe questo che me interesa. El mio piano xe più ambizioso, anche se più dificile. Ghe ne parleria qua, ma me seca renderlo publico, perché no voio che altri lo fazi proprio, ma saria sai disposto a condividerlo se trovasi chi volesi partecipar asieme ale ricerche, e no per conto suo.

Cusì se xe qualchedun che ga voia de perder un poco de tempo caminando su e xo pel Carso, magari scavando qua e là, nela speranza de trovar qualcosa de veramente interesante, se fazi avanti. Mi son qua, ma de solo no me diverto granché :wink: .

Agiungo ancora che i criteri de ricerca de nove cavità, adotati, diria da sempre, xe diversi da quei che zerco de seguir mi (almeno questa xe la mia impresion).


Nick
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 18
Iscritto il: mar 6 mar 2007, 12:45
Località: Trieste

Messaggio da Nick »

Legio solo ogi questa tua proposta e la me podessi interessar.
Se te son ancora de questa idea, te vol che ghe ne parlemo ??


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

No go fato sai in sto periodo, gavevo altri problemi, ma l'idea la me interesa sempre. Se te me scrivi un mesagio privato te dago el cellulare (o l'email se te preferisi).


Nick
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 18
Iscritto il: mar 6 mar 2007, 12:45
Località: Trieste

Messaggio da Nick »

Te giri qualcosa in Alpina o te frequenti altri grupi, giusto per saver, cussì magari se trovemo nella tua zona de frequentazion ?? (De che parochia te son ??)


euforbio
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 19
Iscritto il: lun 6 ago 2007, 12:28
Località: Contovel

Messaggio da euforbio »

anche mi saria molto interessa, anche perchè go fatto molti esperimenti (tipo rabdomanzia) che funziona e go fatto alcuni studi sulle grotte della val rosandra!!!


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

se fe cualcosa dixeme pur anche a mi :-)


Nick
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 18
Iscritto il: mar 6 mar 2007, 12:45
Località: Trieste

Messaggio da Nick »

:-D :-D :-D :-D
....e no podesimo trovarse tuti quatro a far una ciacolada davanti a un otavo ???? :wink:


cossaocorichetecoriconocorichetecori
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

se ve trovè in 4 davati all'ottavo ve manca el quinto, el sesto e el settimo :lol:


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

Nick ha scritto::-D :-D :-D :-D
....e no podesimo trovarse tuti quatro a far una ciacolada davanti a un otavo ???? :wink:
Scusa sa, ma me par che in quatro davanti a un (solo) otavo sia un poco poco: ghe voleria almeno quatro otavi, un per ognidun! :wink: :-D :wink: :-D Me par el minimo!!
ciao
sum culex :cheers: :drink:

P.S.: Mi in grota no son più in grado de vignir per diversi motivi e ganche de discuter in merito con cognizion de caausa, ma davanti a un otavo (anche due) ghe stassi volentieri, ma so za quala che sarà la vostra risposta :36_1_30:
:fischietta: :fischietta: :fischietta: :fischietta: :fischietta: :fischietta:
:36_1_13: :36_1_21:


Nick
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 18
Iscritto il: mar 6 mar 2007, 12:45
Località: Trieste

Messaggio da Nick »

AdlerTS ha scritto:se ve trovè in 4 davati all'ottavo ve manca el quinto, el sesto e el settimo :lol:
:-D :-D :-D :-D
ti cossa te preferissi essere el quinto el sesto o el setimo ?? :wink:


cossaocorichetecoriconocorichetecori
Nick
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 18
Iscritto il: mar 6 mar 2007, 12:45
Località: Trieste

Messaggio da Nick »

sum culex ha scritto:
Nick ha scritto::-D :-D :-D :-D
....e no podesimo trovarse tuti quatro a far una ciacolada davanti a un otavo ???? :wink:
Scusa sa, ma me par che in quatro davanti a un (solo) otavo sia un poco poco: ghe voleria almeno quatro otavi, un per ognidun! :wink: :-D :wink: :-D Me par el minimo!!
ciao
sum culex :cheers: :drink:

P.S.: Mi in grota no son più in grado de vignir per diversi motivi e ganche de discuter in merito con cognizion de caausa, ma davanti a un otavo (anche due) ghe stassi volentieri, ma so za quala che sarà la vostra risposta :36_1_30:
:fischietta: :fischietta: :fischietta: :fischietta: :fischietta: :fischietta:
:36_1_13: :36_1_21:
Ti con 'sto discorso te spalanchi una porta zà verta :wink:
Per quanto me riguarda "più siamo e più bestie si vedono", sempre aperto alle avventure goliardiche !! :wink: :wink:
.... e perchè limitarse a due otavi a testa ?? :-D :-D


cossaocorichetecoriconocorichetecori
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Bon, mi rilancio: un lunedì dale ore 19 in poi... fe voi dove. :wink:


Nick
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 18
Iscritto il: mar 6 mar 2007, 12:45
Località: Trieste

Messaggio da Nick »

Ve se indormenzai tuti quanti ?? :shock: :shock:


cossaocorichetecoriconocorichetecori
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Nick ha scritto:Ve se indormenzai tuti quanti ?? :shock: :shock:
el tempo cori e 'l se strasina tuto drio ... un lunedi` pol andarme ben ... vedemo se se inacorzi cualched'un altro de sta ipotexi de apuntamento :-)


Torna a “L' ambiente ipogeo”