alberi Australiani-Italiani

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
refolo

alberi Australiani-Italiani

Messaggio da refolo »

me go' sofferma' su un tema dei alberi, che per metter la question ""
conservation"" go' tanto da dir.

Lassemo star el albero geneaologico perche' scava e scava alla lunga.
Digo de non parlar del'albero CAMME o gomiti.

per parlar dei alberi digo proprio quei che ne da' assai sodisfazion, morale, e economico.

L'albero materiale, quel che ne da' i cuciari de legno, ben tornidi che le mogli ghe tira in testa ai mari'.
Barzelette de grande giro.

Alberobello= niente de far col albero una provincia deBari.
Albero bottiglia? vivo in Australia allora posso dirve de sto albero che ga' un spazzolin che netta le bottiglie? ( mitico) nei sui momenti quando che piovi i ga' un serbatoio sotto le radisi che ritien l'acqua, e vivi durante la siccita'.

Albero dei paternosti( o dei rosai) coltiva' nelle regioni tropicali che i frutti xe duri e i noccioli mostra come le balette del rosario.
Albero dei salami non se tratta de una stanga che i contadini meridionali
i impicca in cantina ma se tratta de un'albero che vivi in Africa i frutti ga'le immagini delle salsicce fin a 60 cm. coverti de spago come i salsiciotti.

Albero del burro se ricava una sostanza che usada come trattamento sui cavei, i Indiani se rinfresca e lucida, e profumadi.

Albero della seda" pianta de semi che se usa per confezionar stoffe pregiade.
Albero del viaggiatore vive nelle zone del Madagascar le foie messe a sistema ventaglio, crea un sistema de rifregerio per i turisti e trova sollevio alle intemperie climatiche del logo.

Albero del pomidoro.......
Beh questo lo conossemo tutti, originale dal Peru' i gusti xe alquanto facili,
se trova in tutti i giardini e proprieta' Italiane, rossi e gustosi vien servide in tutte le SALSE!

Maria aka reffolo


refolo

alberi Australiani-Italiani

Messaggio da refolo »

Me soffermo qua' sul tema alberi, dato che nessun ga' menziona' sto Abete, che per noi xe sempre stado un'emblema de Nadal.
ghe xe un Italian chel ga' l'allevamento de sti Abeti natalizi, mai come sto anno tanti. Noi costa milioni, finora i xe sempre in piedi nei supermercati!
posadi contro el muro, nessun xe interessa', solo i pianzi perche' i xe stadi taiadi........

Per non svariar nella sezion Natale dove Sum Culex ga' come el solito
dimostra' l'arte fotografa, e la sua decorazion e casa xe bellissimo.
Purtroppo, qua' Down Under, za xe divieto, de tutte ste luci, prima i ga' protesta' per via delle differenti religioni, che se vedi li disturbemo assai

con le nostre tradizioni, adesso go' ricevu' una lettera dalla compania Elettrica, sperando che elimineremo el piu' possibile el consumo, perche' ghe xe altri foghi in giro. L'aria condizionata posso solo 4 ora al dopopranzo in caso de afa.....de quella tropicale, se non...sorry faremo cussi' (almeno nel mio sobborgo) i cavera' la luce fra le 7 de sera fin alle prime ore dell'alba!!!!!! pezo del 1942.

Quel che xe alimenta' per el momento s'avvicinera' nella mia zona, la' iera un posto meraviglioso, che noi Triestini andavi ogni anno al Picnic, per
festeggiar, sia Nadal e la chiusura delle fabbriche durante i holiday.
Sicome (non che protesto, ma ragiono) controllando sia l'acqua e luce, ma nel stesso momento i mostra per television el bisogno de preoccuparse per la salvezza dei altri?????? oltre chel dollaro giornaliero

per i fioluzzi...ipotesi! dell'Africa, i domanda altri fondi, se li vedi chei bevi e gioga su spine che l'acqua vien fora a torrente? adesso me domando? chi e come i ga' manda' esperti a aiutarli, mentre qua' noi semo soffigadi de fumo e non poderemo nianche usar tanto l'acqua'.
E anche, non me dispiaseria saver de dove che vien quella delle bottigliette che semo obligadi a comprarle, perche' el contator xe ridotto al minimo, e per la siccita' alla sera dopo le sei, bevendola dalla spina, la xe al gusto del puro cloro.

Allora al posto delle solite lampadine piccole Natalizie, mia fia ga' anche decora' coi ovi Pasquali, che la ga' compra' in un negozio a Salzburg.
Un xe pittura' con San Nicolo' un con la mappa del mondo, l'altro coi Edelweiss (non se pol ciorli piu' i xe proteti dalla legge) e l'ultimo con el viso de una muletta che la canta con un spartito de musica d'avanti.

La venditrice la ga' fatto capir chel mondo xe sotto sora.
Se devo guardarme i ovi de Pasqua impiccadi su un abete....vol dir chel Nassi e mori nel stesso giorno?
Mah! tutto xe bel, ma per mi' ste robe sbandade non me sa' de niente,
le tradizioni le xe, purtroppo dimenticade e anche sora comandade da qualche deficiente.
Godeve quel che gavere' in P.zza Unita', verzi el cuor per el spettacolo.

Maria aka refolo


refolo

alberi australiani -Italiani

Messaggio da refolo »

http://www.jacquielawson.com/viewcard?c ... 8777204398

el sogetto xe un Christmas unusual......bon per tutti

Maria aka refolo


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: alberi australiani -Italiani

Messaggio da Nona Picia »

refolo ha scritto:htt://www.jacquielawson.com/viewcard?code=1048777204398

el sogetto xe un Christmas unusual......bon per tutti

Maria aka refolo
Firefox no sa verzer sto "soggetto".


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Re: alberi australiani -Italiani

Messaggio da ffdt »

Nona Picia ha scritto:[...]Firefox no sa verzer sto "soggetto".
ghe mancava una "p" in te 'l protocol ... iera scrito htt e no http, per cuel no funzionava ... ma go giustado mi adeso :-) ... vardelo pur che 'l xe cocolo :-) ... a mi in sto momento no me funzia 'l audio e no so perche` cusi` me tochera` de scoltarlo de caxa .-)


refolo

Alberi Australiani- Italiani

Messaggio da refolo »

Varda el caso, pensavo che son stupida per bon, invece non posso metter le foto mie perche' tra el IMAGE SHAK...che me disi de postar la foto el
AVG anti-virus e sto benedetto fireball, non me vien fora niente.

se sta un mucio de tempo per cavar via e dopo rimetter, cussi' anche mi'
fazo fadiga. ma ve posso garantir che se vien fora xe veramente una delle
piu belle cartoline che go' visto.

Bone feste. Maria aka refolo


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Grazie, adesso lo go visto. El xe veramente cocolo e originale! :lol: :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Triestini nel mondo”