Apfelstrudel - Strucolo de pomi - Strudel di mele

gavè ricette triestine de condivider? volè parlar de roba che se magna e se bevi a Trieste? zerchè una ricetta che gavè dimenticado? e se ve sbrissa una non triestina.. ve perdonemo, se la xe bona!
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Apfelstrudel - Strucolo de pomi - Strudel di mele

Messaggio da Nona Picia »

E ti Bt., vedo che te xe proprio rabiosissima...ara che no fa ben ala bronchite eser rabiosi.... :roll:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Apfelstrudel - Strucolo de pomi - Strudel di mele

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:E ti Bt., vedo che te xe proprio rabiosissima...ara che no fa ben ala bronchite eser rabiosi.... :roll:
sì no passa e el mio medico va in pesion dopodoman. e nelo ga comunicado el asl tre giorni fa. Savevo che el andava el prossimo anno, ma visto che nol diseva ancora gnente e nol gaveva messo avisi pensavo che fussi ala fin.. cussì de dopodoman sarò a casa cola bronchite e senza medico... stamatina el iera iragiungibile e col computer guasto gnanca per prescriverme qualcossa
e con que che gavemo magnado de dolci sti giorni.. come podè ancora parlar?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Apfelstrudel - Strucolo de pomi - Strudel di mele

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:A proposito de Austria e Baviera...a sentirli parlar go sempre pensà che xe paesi fradei..stessa pronuncia nel parlar, stesa alegria e stesi witz...
e come te spieghi?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Apfelstrudel - Strucolo de pomi - Strudel di mele

Messaggio da Nona Picia »

No spiego....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Apfelstrudel - Strucolo de pomi - Strudel di mele

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:No spiego....
granche mi e per quel domando, Gavessi dovudo domandarghe a papà Lu gavessi savudo spiegarme sicuro Ma el xe morto de 25 anni..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Apfelstrudel - Strucolo de pomi - Strudel di mele

Messaggio da Ciancele »

Baba Triestina, i te ga dito che te son cusì cocola co’ te te rabi? Speremo che te guarisi presto dela marantiga, se no te me rosighi. No ‘tatela ciapar. In cambio te prometo che ‘sto ano no scrivo più gnente sui nostalgici.
Se xe qualcosa che no te sa o te me domandi a mi o te ghe domandi a gugl. Ma anca mi, povaro vecio veceto ultraotantene, imparo sempre qualcosa. Par esempio che l’aurora boreale se vedi anca al polo sud e no solo al polo nord. Te la vendo come che la go crompada. Cusì, guglando, go trovà che qualche tempo fa, ne l’ano 555 circa, la Baviera xe stada nominada par la prima volta. In tempi dele migrazioni dei popoli no xe rivai in Baviera i gastarbeiter ma i baiuvari. E par che fina al 996 l’Austria iera parte dela Baviera. I scrivi che l’Austria se ga separà dela Baviera ‘pena nel 1070 e po per qualche ano la Baviera iera adiritura parte de l’Austria. Dopo le xe stade de novo separade. Pol darse che la Baviera gabi ‘vudo sempre bone relazioni con l’Austria. Nel 1866, terza guera de l’indipendenza, Italia aleada dela Prusia ga scombatù contro l’Austria e ga vinto. Ma ieri go savù che anca l’Austria gaveva un aleato, che ga perso insieme con ela: la Baviera. L’Austria xe restada disemo autonoma, la Baviera inveze xe sparida come regno e la xe diventada Germania (1871). Forsi questa xe una spiegazion parchè tra Baviera e Austria xe una certa comunità, una comunità che xe meno sentida tra la Baviera e i altri stati dela Germania. I altri, par esempio sloveni, croati e serbi, i se tunchia. Valonia e Fiandre. Spagnoi, catalani e baschi. Tuti i se patufa nel segno del vogliamoci bene. Non stiamo a patufarci tra di noi.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Apfelstrudel - Strucolo de pomi - Strudel di mele

Messaggio da babatriestina »

senza Google gavevo letto un bel libro in francese Histoire de la Bavière indove che iera sti baiuvari. El miovecio atlatin storico che ormai gaverà 150 anni dà ai tempi de Carlomagno l'Austria come marca de confin d ela Baviera. Ma po xe passai tanti anni e sule bone relazioni c he te disi ghe xe qualcossa inveze che no quadra tanto, perchè verso el Setecento più de una volta i Asburgo de Austria ga tentado de impossessarse dela Baviera, Maria Teresa fra i tanti.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Ricete”