Ancora centri comerciali?

Cosa volemo per la cità  dei nostri fioi?
Proposte e discusioni su quel che i sta fazendo e quel che volesimo sia fato
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
cenerentola82
ixolan
ixolan
Messaggi: 290
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 13:14
Località: Quel che resta de TRieST(e)

Ancora centri comerciali?

Messaggio da cenerentola82 »

Dal Picolo:

In campo commerciale Trieste sembra sul punto di sviluppare in particolare con il centro commerciale che la Teseco, in cambio della bonifica dell’intera area dell’ex Aquila, potrà costruire alle Noghere e che con i suoi 85 mila metri quadrati sarà il più grande del Triveneto (quattro volte Le Torri), ma anche con quello che sorgerà all’ex Silos, una strategia che doveva maturare almeno dieci anni fa.
«Un’assurdità - sostiene Paoletti - la rete commerciale risulterà enormemente sovradimensionata e non potrà costituire un’attrattiva nei confronti degli acquirenti sloveni poiché i centri commerciali esistono già oltreconfine e sono tutti uguali, globalizzati con negozi in franchinsing o comunque gestiti dalle catene multinazionali».
«Il timore è che arriveremo tardi - accusa Paolo Rovis - anche nel tentativo di trarre beneficio dalla nuova Slovenia che comunque ha una popolazione complessiva di due milioni di abitanti, la metà di Milano. I centri commerciali attorno a noi non solo sono già stati lanciati, ma stanno addirittura per entrare in una fase di fine boom, mentre le città di tutta Europa sono in controtendenza rispetto a Trieste e al contrario, valorizzano i centri storici con i loro insediamenti commerciali. La speranza è che nei primi mesi dell’euro in Slovenia i prezzi si impennino, un po’ come accaduto da noi nella fase di introduzione della nuova moneta, per cui Trieste finisca per risultare conveniente».
«Temo che non attireremo grandi folle di acquirenti dalla Slovenia - sostiene il sindaco di Muggia Nerio Nesladek - e se avesse potuto decidere la mia giunta non avrebbe certamente avallato i progetti dei grandi centri commerciali approvati dalle amministrazioni muggesane guidate proprio da Dipiazza e da Gasperini. I clienti che comunque arriveranno cercheremo di convogliarli anche in centro a Muggia e a questo scopo stiamo varando accordi con le associazioni di categoria per valorizzare l’offerta di alcune tipologie di merci».


[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Ancora centri comerciali?

Messaggio da babatriestina »

cenerentola82 ha scritto: i centri commerciali esistono già oltreconfine e sono tutti uguali, globalizzati con negozi in franchinsing o comunque gestiti dalle catene multinazionali».
ecco, se ga de esserghe sempre quei negozi, un MacDonald, un Zara, Pittarello, Bernardi... no so chi che i attirerà, mi i me pol spetar,... mi me preoccupa anzi che i veci "grandi magazzini", e no solo a trieste, ormai se gabi ridotto a poco più che negozi de abbigliamento, drogheria/profumeria, qualcossa de casa.. insoma l'ultima volta che son andada de Upim no go trovado un ricambio per caffettiera. Cafettiere nove, sì, ma ricambi no. E el viz de sti negozi iera propio de trovar tuto in un logo. E go visto istesso in giro per l'Europa.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Prorpio perché tutti uguali non attira più nissun. Se fe un giro alle Torri xe tanti negozi che ga chiuso. Evidentemente xe qualchidun che ghe guadagna sulla costruzion e dopo se ne frega che i funzioni o meno :?


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

xe anca gente che guadagna su i afiti e no ghe interesa che i negozi i duri o i vadi in falimento ... no poso far nomi perche` go avesto una confidenza, ma un de trieste che 'l ga diversi negozi e che 'l li afita, el ga afiti cusi` alti che certe volte 'l preferisi tignirse anca incuilini che no i paga sempre perche` se ghe va via cuei no 'l trova altri che ghe paga cusi` tanto ...

ma a mi sta cua me par speculazion bela e bona ... no una roba sana

ciau

Franco


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Presto in città ghe sarà più centri commerciali che gente che vadi a verderli!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
giuli
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 198
Iscritto il: ven 13 gen 2006, 13:48
Località: Trieste

Messaggio da giuli »

Cm diceva 1 sul Piccolo di ieri presto Trieste diventerà città dormitorio se i negozi del centro continuano a chiudere... :'-(


http://triestenelcuore.splinder.com
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

... e sempre ieri i spiegava che molte ditte a TS comincia ad aver sede legale in Slovenia, che i paga meno tasse che qua :roll:


Mal no far, paura no gaver.
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

cuela xe una malorsiga ... e ghe xe una corente de pensier (cuela che ga portado a la diretiva bolkestain) che zerca de far anca anca pezo e che se la dovesi ciapar pie la pol mandarne tuti a remengo ... chi che ga un toco de tera o una barcheta per pescar che 'l se le tegni ben strente che chi sa chi che magnera` domani :-(


Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

El Centro Commerciale

Messaggio da Coce »

Cosa xe per voi el centro commerciale odierno?
Ve diro un poco dei nostri. Uno dei tanti qua in giro xe uno che noi frequentemo piu' spesso. " Karingal Shopping Centre" a Frankston se ga sviluppa' un vero centro sociale, el ga quasi tuto che uno ga bisogno,sempre neto con le piastrele come speci, el ga una grande varieta' de negozi, che includi ristoranti, banche, ufficio postal, mode, fruti-verdure, paruchieri, panetterie, pescheria,gioielerie, calzolaio, Fioraio ,biancherie, Cartolerie, Farmacie, Articoli Ottici, Manicure, Pulitura a Secco, e tanti, tanti altri negozi. El centro xe verto 7 giorni ala setimana
I piu'grandi inquilini come "SAFEWAY" "BIG W" che veramente i xe Emporiums i xe verti 24 ore al giorno. L'interno xe sempre pristin, e l'aria condizionada rendi l'ambiente sempre piacevole. I gestori certamente i fa de tuto per acontentar i clienti. Ma xe de piu', durante tute le feste i xe sempre al'avanguardia de far divertir la clientela, durante le vacanze scolastiche i ga sempre dei spetacoli per i fioi alestidi nel spazioso atrio con dei comici , o cantanti, balerini ecc... E in congiunzion col Dipartimento
dela Salute Publica xe anche organiza' con insegnanti de educazion fisica
esercizi de ginastica e marce nel'interno dei edifici 3 volte ala setimana
dale 7.30AM ale 8.45AM tuto a gratis. Mi so che xe persone che invece de star a casa , i va nel Shopping Centre a passar un poche de ore. Ciao Coce. :-) P.S. Parcheggio xe FREE e suficente per tuti.


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Qua de noi el parcheggio se paga. Po a mio giudizio el target dei negozi xe quel dei adolescenti, quindi chi ga più de 30 anni non trova tante robe che ghe interessi. Lo considerò una scappatoia per un sabato con piova e bora forte o con i 40° C de agosto :-)
Ghe ne gavemo due, entrambi nati intorno al grande supermercato delle COOP. A Muja po' adesso i ghe ne sta costruindo uno ciclopico, ma se i continuerà a meter i stessi negozieti in franchising che xe nei altri non capisso dove stà la novità :roll:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
bibi
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 28
Iscritto il: lun 11 feb 2008, 14:21
Località: Scorcola

Messaggio da bibi »

I centri commerciali all'inizio, co iera la novità, me piaseva sai e iero bona de pindolarme ore.
Desso i me sta diventando antipatici, soprattutto perchè i xe sempre più uguali un de l'altro nelle varie città, no solo qua de noi ma anche nel resto de l'Europa. La climatizzazion te isola dal tempo che fa fora; i negozi xe sempre quei, cola stessa roba, le stesse vetrine, la stessa grafica. Anche per far un spuntin, el magnar se sta sempre più uniformando. In pratica no te capissi dove che te son.
Quà a ts el vantaggio xe che te trovi posteggio. Co son in qualche città i me xe utili per ciapar la calda co xe fredo e fresco co xe caldo e comunque no me dispiasi veder - la prima volta - le varie soluzioni architettoniche.
Anche per chi che ga fioi pol esser un passatempo: co gavevo i fioi pici me pascolavo spesso e fazevo anche la spesa grande al supermercato. Adesso xe tanta de quela fila alle casse che me passa la voia.
I adolescenti qua de noi xe come mati, co i comincia a farse i giretti fora de casa el posto più frequentado xe el centro commerciale. Diventa anche un posto de ritrovo e tutto sommà i xe anche bastanza al riparo.

ciao ciao

bibi


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:( :( Gavemo anche noi in GB. C'e uno a Manchester che si ciama il Trafford Centre. Posti di parcheggio auti 12,000, piu parcheggi per autobus. Tutto gratis. Fuori citta lungo il Canale navigabile da grandi navi che va da Manchester a Liverpool. Dentro c'e tutto quel che dice Coce. L'architettura ti fa pensar di un Harem dei sceichi di Arabia. Sono stato un paio di volte portando parenti/amici dall'Italia e Germania per mostrargli. Ma tutti i negozi che hai in citta sono anche li dentro, tutti sotto un tetto. Preferisco andar fare le spese nel supermercato vicino a casa mia (TESCO) che fa parte di un piccolo centro commerciale con un grande negozio di Marks e Spencer (abbigliamento e supermercato), Tesco che adesso e diventato quasi un department store(tipo Rinascente) e vende da tutto, e British Home stores che vende mobili e roba da casa. Parcheggio gratis circa 500 auti. Fuori in campagna ma un gruppo di negozi grandi ci sono messi assieme e han pagato per costruire un pezzo di autostrada per avere il permesso di aprire i loro grandi negozi. Da una parte ci sono i tre negozi di la sopra e dall'altra parte c'e Sainsburys(Supermercato) e John Lewis (department store).
Pero, bisogna ricordare che la zona di Manchester contiene un paio di milioni di persone, e allora fa un po di senso avere un centro commerciale fuori citta dove pol andar molta gente ma lo stesso centro citta Manchester e sempre pieno di gente e per parcheggiare ci son dei grossi problemi. Altra roba da ricordare e che ci siamo qui nel centro e nord-ovest del paese and tra Sheffield, Leeds, Manchester e Liverpool ci sono 22 milioni di abitanti. Leeds ha anche un grande centro commerciale, anche Sheffield ma stranamente Liverpool non ha ancora. Stanno ristrutturando il centro di Liverpool che e Citta Culturale quest'anno e sara anche li un centro commerciale.
Larry


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Una volta esisteva i Grandi Magazzini: modello, i parigini: Lafayette, Bon marché, Printemps, Samaritaine e qua in Italia li imitava la Rinascente, la Standa.. come che i diseva lori del ago al elefante te trovi tutto!
e in effetti, i gaveva tante sezioni: oltre ai ancora onnipresenti profumeria e abbigliamento iera la drogheria, la sezion casa, el supermercato.. ognidun un pian e te entravie te trovavi tutto. Adesso col tempo i ga lassado perder le sezioni che secondo lori no rendeva, e cussì no se trova più tutto, e i ga principalmente , come disevo sora, profumi e vestiti.
E i li ga sostituidi con sti centr comerciali, che dovessi esser ancora de più, negozietti, ristoranti, cinema, banca... ufficio postal : gavè presente el Giulia appena verto? ma mi co passo alle Torri d'Europa, che el supermercato Coop xe proprio bon e ben fornido, no go nissuna voia de fermarme nei altrri negozi, che xe sempre e solo c he istesso: vestiti ( piutosto strazze, a mio parer), profumerie, insoma sempre istesso, sempre i stessi noegozi in franchising come che disi Adler: se me ocori un ordegno de casa no xe un negozio, se me ocori un dorogheria xe soloc he el reparto del supermercato, se zerco scatolette per le gatto de bona qualità no xe un negozio per animali, no xe una bona cartoleria, insomma xe tanta roba come superficie ma la scelta resta modesta.
I ultimi bei supermercati li go visti in Svizzera, el Coop e el Globus, ma anche lori ga cavado zerte sezioni e ga per esempio zontado uan sezion, ara ti che novità, de vestiti ospitando i Zara, che xe vestitini bon prezzo zuzai più o meno come el Oviesse.. ani ancheno meto piede in Gran Bretagna, quindi no so come che xe de lori..a Vienna gnanca no go trovado assai.
In viaggio me piaseva visitar i grandi magazzini locali perchè me fazevo un'idea de cossa che la gente del logo compra: iera cussì interessanti i grandi magazzini giapponesi a Hong Kong


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post subject

Messaggio da Coce »

Dale vostre varie risposte capiso che la coesion fra negozianti e clientela
no la xe ancora come qua de noi. Per esempio stamatina in ocasion dele feste pasquali tuti noi che femo parte del grupo ginastica i ne ga da' un bel ovo pasquale de ciocolata, e saremo almeno un'ottantina de noi.
Ciao Coce BONA PASQUA A TUTI :-D


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Beati voi!. Qua i se speta che l'ovo ghe lo regalemo noi a lori! Devo dir però che de solito ale torri e in tanti suopermercati i verzi al sabato santo un gigantesco ovo de Pasqua per i fioi.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

In Inghiltera coesisti diversi tipi de conglomerati comerciali. El piú clasico xe, logicamente, i Grandi Magazini tipo Harrods, Selfridges, Fortnum & Mason, John Lewis ecc. Piu recentemente xe nati de le zone comerciali dove intorno a un gran postegio gratuito ghe xe una serie de super negozi specializai, per esempio un mega mercato comestibile, uno de mobili, un' altro de prodotti eletronici, uno de DIY, abbigliamento e calzature, o giogatoli. Intorno a sto conglomerato, ghe xe ristoranti, caffé, bar e magari servizi sociali come mini cliniche, librerie, palestre...
Esisti anche centri comerciali de tipo americano, quel che lori ciama Mall. Un enorme costruzion de diversi piani con negozi moderni che vendi de tutto e, naturalmente caffe, ristorantini, magari con tanta luce (tetti de vetro), una bela fontana nel mezzo ecc.
E per finir i grandi supermercati che se trova pena fora de cittá. La magioranza se ga diversificado e i vendi anca eletrodomestici, abigliamento e altri prodoti no comestibili.
La scelta xe enorme e come i se fá una concorenza spietata, xe sempre la posibilitá de risparmiar su tutto. La magioranza xe verta 24 ore :roll:


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Sia in UK che in Australia i parcheggi xe gratis ... se fussi uguale qua el 75% saria ocupado da persone che abita nelle vicinanze e che non ghe entra niente coi negozi :twisted:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Per quel che me ricordo mi, sempre che no sia cambià ultimamente, a Cinisello Balsamo i parcheggi dei Centri commerciali xe gratuiti, anche quei più vicini al centro.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:36_3_2: e siccome altri han detto, direi anche mi.
B U O N A P A S Q U A a tutti del forum.
Larry


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Te son proprio un agnello pasquale ;--D


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “Trieste, el futuro”