Il sindaco.. il suo blog!

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
cenerentola82
ixolan
ixolan
Messaggi: 290
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 13:14
Località: Quel che resta de TRieST(e)

Il sindaco.. il suo blog!

Messaggio da cenerentola82 »



[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

fordi andassi meo nela sezion internet, anche se xe propio una novità de oggi :-D


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

go leto le prime 10 righe ... anca che sia tuto vero mi gavesi isteso preferido un stile piu` sobrio ;-)

ciau ciau

Franco


Avatar utente
cenerentola82
ixolan
ixolan
Messaggi: 290
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 13:14
Località: Quel che resta de TRieST(e)

Messaggio da cenerentola82 »

....guardando ben, probabilmente xe un scherzo.
Ma comunque saria stada un'idea cocola.
Sul fato dela sobrietà... dipendi a chi se rivolgi.


[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

cenerentola82 ha scritto:[...]Ma comunque saria stada un'idea cocola[...]
credo che se i vol 'l comun posi farse un sito pe' 'l sindaco in 3/4 d'ora, se no de meno :-)


nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

dipiazza

Messaggio da nanaia »

sarà che ale 10 de sera son più andada del solito....no go capì se sta pensada del nostro mayor ve fa de rider o se approvè :roll:
Personalmente, me preoccupa più (se xe autentici) i vari interventi: che lui se fazi propaganda,xe comprensibile.
Franco, stile più sobrio, te disi: mi me bastassi stile :roll: ...e nota ben che no son de sinistra...Poveri noi, quanti tromboni in sta povera Italia!


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Re: dipiazza

Messaggio da ffdt »

nanaia ha scritto:[...]mi me bastassi stile[...]
nanaia ... mi go dito, a punto, stile piu` sobrio ;-) ;-D ;-D ;-D ;-D

xe che iera le 10 de sera e te gavevi sono ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D

ciau ciau :-)

Franco


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Per mi xe una ciolta pel fioco....


Avatar utente
cenerentola82
ixolan
ixolan
Messaggi: 290
Iscritto il: mer 4 gen 2006, 13:14
Località: Quel che resta de TRieST(e)

Messaggio da cenerentola82 »

Quel iera un scherzo però questo xe vero.

http://www.ilsindacorisponde.it/default.asp


[img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/friuli_vg/animate/b_trieste120an.gif[/img][img]http://www.bandieredeipopoli.com/images/altripopoli/animate/b_austriaimp.120an.gif[/img]
Ormai la mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Che xe ancora piú penoso del quel finto...

Quel che trovo adiritura vomitevole xe el lecalulismo de quei che ghe scrivi, che a mi me fa sentir imbarazado solamente el pensar che xe dei concitadini che ghe da ste stomighevoli sviolinade...

Penseró mal, ma mi me imagino che no i publicará i post che no va de acordo con le sue idee...


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

macondo ha scritto:[...] Penseró mal, ma mi me imagino che no i publicará i post che no va de acordo con le sue idee...
flag_ts mi ghe go scrito per dirghe che penso che 'l trafico el va ben per via che xe meno auti in giro (benzina piu` cara) ... vederemo se i publica, ah :-)
flag_fr je lui ai écrit pour dire que je pense que le trafic il est bon car il y a moins de voitures sur la route (l'essence coûte plus cher) ... on verra s'ils le publieront :-)
flag_uk I have written him to say that I think the traffic is good because there are fewer cars on the road (gasoline more expensive) ... we'll see if they publish it :-)


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

macondo ha scritto:Che xe ancora piú penoso del quel finto...
Quel che trovo adiritura vomitevole xe el lecalulismo de quei che ghe scrivi, che a mi me fa sentir imbarazado solamente el pensar che xe dei concitadini che ghe da ste stomighevoli sviolinade...
Penseró mal, ma mi me imagino che no i publicará i post che no va de acordo con le sue idee...
Beh, stavolta no son d'acordo. :wink:
Me sembra un strumento utile per portar critiche costrutive e propor idee proprie. Illy no lo ga mai fato, nianche a livel regionale, che mi sapio.
Poi no ghe xe solo lecade, anzi vedo diverse critiche.
Mi credo che tuti i politici dovesi gaver un strumento dove racoglier le opinioni dei citadini.

Quanto ale "cancelazioni", me par che gavevo za contado che anni fa gavevo iniziado un discorso su un forum politico (de sinistra), un discorso serio e pacado ma non in linea con la politica de quel partito (per l'esateza se tratava de una tesi documentada contro la politica de incremento dele nascite). Probabilmente merito dele documentazioni proposte gavevo cominciado a trovar un certo consenso tra i utenti de quel forum. Varda caso, dopo un poco l'intero argomento xe sparido dal forum, per "problemi tecnici" i ga dito.

Ricordo ancora che nei anni '70 lavoravo in una società che gaveva sia impiegati che operai. Le assemblee iera comuni, ma in genere nisun parlava. A un certo punto - iera i tempi dela eliminazion dela indenità de contingenza acetada dai sindacati - la situazion xe cambiada e più persone intreveniva, portando anche idee diverse da quele "uficiali" del sindacato e trovando discreto consenso anche tra i operai. Risultato? Dopo un poco i ga separado le asemblee dei impiegati da quele dei operai!

Questo per dir che no vedo quale parte politica posi dir de gaver "le mani pulite". Purtropo.


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

ffdt ha scritto:flag_ts mi ghe go scrito per dirghe che penso che 'l trafico el va ben per via che xe meno auti in giro (benzina piu` cara) ... vederemo se i publica, ah :-)
Te ghe son, sì :-D


Mal no far, paura no gaver.
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

flag_ts ma per voi el xe vero?
flag_fr mais, à votre avis, est-il vrai?
flag_uk but, in your opinion, it's real?


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

ffdt ha scritto:ma per voi el xe vero?
Poiché el dominio xe pagado, registrado a nome de Leonardo Comelli dela Media Technologies... credo de sì.


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41451
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

E el te ga anche risposto! :-D :-D :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Mi diria che xe un bon sistema, più che per criticar, per far dele proposte costrutive. Ma non xe facile propor robe realizabili e serie senza che sia richieste spese asurde (nel senso anche che de chieder de spender xe boni tuti).


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]

Torna a “Trieste e l'Internet”