poste

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41455
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

poste

Messaggio da babatriestina »

Le metto qua, perchè me riferisso al trasporto e ala strada che fa la posta.
A mi un volta i me gaveva insegnado che fra due punti A e B la strada più dritta e più svelta iera la retta.
Adesso, come va la posta de Trieste a Trieste?? per far prima, la passa per Padova!
no xe un wiz, gaverè visto tuti el timbro de Padova sule lettere spedide a Trieste che ve ariva a casa,e sule Segnalazioni del Piccolo xe appunto anche el direttor dele poste che spiega che a Padova xe un centro de smistamento più grande e più svelto per cui convien far cussì :shock: :shock: :shock:
e ovviamente, i me diseva anche, che la posta de anni ormai no viaggia in treno, ma visto che la xe ancora fisica e no virtuale , la vien carigada e la fa Trieste-Padova-Trieste su strada e su gomma. e po i se lamenta del inquinamento!
e ovviamente el fato che le cassette dela posta gabi le do distinzioni Posta per la città e Posta per altre direzioni xe solo un ricordo de altri tempi. Però adesso tuta la posta xe per obbligo prioritaria ( sula ordinaria, che no esisti più) e la ghe meti un per de giorni istesso, ma se paga un fiadin de più.
E za anni fa me domandavo perchè, con due ospedai e laboratori e tanti parchi scientifici che gavemo, co i fa esami medici speciali e biopsie, i devi mandar a esaminar a Padova!!


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Sarà perchè qua a Trieste la posta ga perso l'orientamento che i manda tuto a Padova. Forsi i pensa che cussì la roba riverà prima e i postini no sbaglierà più a portar la posta ai destinatari giusti e no i perderà tochi per strada come xe successo l'altro giorno qua de mi.

Xe le classiche robe all'italiana: rendere tutto più semplice complicandole. ;-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41455
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:i postini no sbaglierà più a portar la posta ai destinatari
però a Trieste i "postini" mi li go sempre sentidi ciamar"postieri" :-D


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:
Nona Picia ha scritto:i postini no sbaglierà più a portar la posta ai destinatari
però a Trieste i "postini" mi li go sempre sentidi ciamar"postieri" :-D

De le mie parti, no.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

babatriestina ha scritto:
Nona Picia ha scritto:i postini no sbaglierà più a portar la posta ai destinatari
però a Trieste i "postini" mi li go sempre sentidi ciamar"postieri" :-D
Anche mi.
Difati i me diseva: Va in casseta a veder se xè qualcossa che xè passà el postier. Però devo dir che nona picia me disi: Va in casseta......che xè passà el postin. E cussì me son abituado a ciamarlo postin.
Chi ga ragion? Penso 50 e 50.
ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41455
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

De mi, iera sempre sior Mario, el postier. Che cocolo che el iera, nol ne lassava gnanca la posta in cassetta ma el ne la portava dritta a casa, va ben che in casa ierimo in tanti, quela volta... col xe andado in pension, xe finido un mondo, nel suo picio..


nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

postini/postieri

Messaggio da nanaia »

de noi vigniva sior Edoardo, che ciamavimo indiferentemente postier e postin: el vigniva su per via Pietà (stavimo in via Vignola) con un borson enorme e el ciamava:postaaaa! Che bel! Xe vero, xe un tocheto de mondo perso...pecà


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

OT: e chi se ricorda del scovazin con la trombeta che el avertiva del suo arivo? :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Messaggio da Golfoblu »

El postin......
Altri tempi, i postini in divisa grigia, con quela borsa de cuoio a tiracolo.
La gente spetando letere, cartoline, notizie de parenti lontani.
Ogi xe impensabile, tra telefoni, video conferenze, posta eletronica e sta rede che ne meti in contato con una persona in capo al mondo in secondi.



Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Epur i gira ancora.... magari coi motorini perchè in questi tempi moderni i ga de far giri longhi e, dato che i xe in pochi, un postin devi servir quasi un rion intiero e no i xe tanto pici (i rioni).


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41455
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

a volte i dopra un carretto come quei dela spesa, no i ga più la classica borsa de postier de cuoio a tracolla, po i ga cassettine rosse per depositar roba per no portat tuto insieme, anche se adesso me par che xe un poco diminuido l'uso della posta, cartoline ariva raramente, cartoline postali no dopra più nissun, ogni tanto qualchedun scrivi lettere per spedir foto stampade, xe ancora gente che le preferissi su carta e no virtuali, e la posta pubblicitaria xe ridotta al minimo ( salvo quei che domanda beneficenza) , sostituida del spam e dele promozioni telefoniche.
Xe un ninin OT cole poste triestine, ma podessi esser un suggerimento: a Lubiana go visto un postier con sto trabiccolo e me ga parso ingegnoso:
Immagine


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Per el momento el trabicolo no lo go visibile, forsi co go finì de scriver se lo vederà! :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Quel che non rivo capir xe perché spesso i postini gira col scooter sul marciapiede: speté che i ciapi uno che vien fora pacifico del porton e dopo vegnerà el scandalo :?


Torna a “Trieste e i trasporti”