Problemi in internet ADSL e telefonia

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

babatriestina ha scritto:Spesso, per no disturbar troppo, lasso messaggi, che se i vol i rispondi e se no i me rispondi co i vol, un poco come le e mail.
Efetivamente i sms xe una gran roba: se pol contatar le persone senza dar fastidio e esser sicuri che, se i ga el celulare spento, una volta riaceso i vederà sicuro el messagio.
Mi no rinunceria al celulare per ste robe qua: i sms e el fato che quando servi se pol entrar in contato con chichessia.
Un'altra roba utilissima del celulare? El tasto per distudarlo! :-D


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

De (ormai) vecio e (per sta ragion) insempiado, per scriver un sms ghe meto de 10 a 15 minuti (specialmente quando el software te sforza a sceglier le parole :twisted: )


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Lugara ha scritto:La Sim scadi?
Questa non la savevo proprio.
E quanto saria la sua durata, tanto per saver?
Mi go TIM e dato che al mio numero (lo go de circa un anno) ghe tegno molto me secheria che i me freghi anche a mi...
Certo che i xe veramente bastardi!
1 anno dalla data della ricarica. Sicome mi dopro poco el cell. e sum ancora meno, no gavemo sosiderà la sotiglieza de Bersanin nel presentar la finta novità e cussì sum culex xe sta fregà.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

Malefici....
Devo star atenta col cell de mia mama alora, anche ela lo dopra pochissimo e la cori el ris'cio de esser fregada proprio come Zoom Zoom.
Certo che i se le studia proprio tute per ciuciar soldi ala gente, eh? :evil:


Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

macondo ha scritto:De (ormai) vecio e (per sta ragion) insempiado, per scriver un sms ghe meto de 10 a 15 minuti (specialmente quando el software te sforza a sceglier le parole :twisted: )
:lol: :lol: :lol: Me sa che cussì te fa prima a telefonar... :lol:
A ogni modo mia mama e mio papà xe uguali a ti: anzi, lori nianca no se ga mai sforzado de compor un sms... figuremose partecipar a un forum su internet (anche perchè i dovessi prima studiar de dove se impizza el pc) :roll:
Epur per tute le altre robe i xe maledetamente in gamba... a parte quele tecnologiche naturalmente.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Continuemo a farghe pubblicità alla Wind :twisted: : li gavevo lori come gestor de telefonia fino a primavera 2007, quando go disdetto el servizio con lettera raccomandata.
A oggi non xe possibile attivar sul mio numero de casa un'altra ADSL perché i signori, pur risultandoghe disattivado el servizio, non ga "pulido" totalmente la linea, rendendo impossibile per altri gestori de renderse attivi.
Logicamente le mie proteste xe come una lotta contro i mulini, mentre viaggio ormai da più de 6 mesi a 56 kb :'-(

Grazie mille :evil:


angiolina

Messaggio da angiolina »

Io ho disdetto Telecom nel 2002 per passare a Fastweb con fibra ottica. Ho conservato il vecchio numero di telefono e il contratto mi sembra buono (70 euro al mese per internet e chiamate verso telefono fisso in tutta Italia).Fino adeso non ho mai avuto problemi e per internet è una manna :lol:


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Lugara ha scritto:
macondo ha scritto:De (ormai) vecio e (per sta ragion) insempiado, per scriver un sms ghe meto de 10 a 15 minuti (specialmente quando el software te sforza a sceglier le parole :twisted: )
:lol: :lol: :lol: Me sa che cussì te fa prima a telefonar... :lol:
A ogni modo mia mama e mio papà xe uguali a ti: anzi, lori nianca no se ga mai sforzado de compor un sms...
Go finalmente trovado una soluzion. I sms li mando con skype che posso usar la tastiera. In piú, i costa pochissimo...


snif

Messaggio da snif »

angiolina ha scritto:Io ho disdetto Telecom nel 2002 per passare a Fastweb con fibra ottica. Ho conservato il vecchio numero di telefono e il contratto mi sembra buono (70 euro al mese per internet e chiamate verso telefono fisso in tutta Italia).Fino adeso non ho mai avuto problemi e per internet è una manna :lol:
140 al bimestre. Miga pochi, eh! :?

No go simpatia per Telecom, però.....

19,95 euro al mese - internet 24 su 24( Alice Flat) bim. 39, 90 euro

15 euro al mese- telefono fisso 24 su 24 con chiamate su tutto el territorio nazionale( Teleconomy No Problem) bim. 30 euro

canone( furto telecom) 25 euro a bimestre

Tot. 94, 90 a bimestre


snif

Messaggio da snif »

e funziona tutto senza problemi, mi creda
(upload e download )

Scrito Dopo- ti, sior ffdt, posso farti dimanda? cvando in tuo forum-baraca si podarà far edit?
ma di cossa ti ga paura? chi ti vol che scanzeli racomandate? Italspurghi?


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Anche noi gavemo come snif de due anni. Grazie a Dio finora nessun problema......Speremo che no sia le ultime parole famose! :wink:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Mi go da tanti anni con Tin, che adeso xe diventada Telecom. Cusì i vol pasar tuti soto Alice (che detesto, ma... ga za dito Snif...)

I me ga proposto Fastweb... merita do parole.

L'altro anno Fastweb me fa una proposta telefonica. Me sembra interesante. Bon me vien el mato in casa, me spiega... ghe digo che cambio se xe la linea a 20 mega... sì, sì, la xe... scrito sul contrato, firmado, ma tuto se ativerà co l'arivo del tecnico. Do giorni dopo me riva un SMS de lori che dixi che la linea de 20 mega no la xe. Alora niente, grazie.

Sto anno gaverò ricevudo un 20 telefonade Fastweb, roba de diventar mati. :evil: Prima me telefona una con un certo preventivo, do giorni dopo un altro con preventivo diverso, e cusì via... A un certo punto no capiso più niente (poi scoprirò che no xe Fastweb che ciama, ma negozi o ufici vari che ga la rapresentanaza). Un preventivo me par comunque valido e ghe digo de sì. Dopo un pochi de giorni (e altre numerose telefonade de lori), me riva le carte de firmar... con prezi e condizioni completamente diverse! :twisted: Go ciapado e butado via. Inoltre co te ghe domandi se xe la linea a 20 mega, qualchedun dixi de sì, altri de no, altri no so... Ghe telefono ala Telecom e i me conferma che per la mia zona no, no la esisti! Forsi in setembre, forsi.
Dito tra parentesi, me son studiado el sito de Fastweb. Dopo un pochi de sforzi, son rivado a capir le varie tabele e i sconti aplicadi in quel momento (i cambia in continuazion). Naturalmente le proposte che me vigniva fate telefonicamente iera speso tra le più asurde.

Intanto vardando la sistuazion bancaria me acorzo che Fastweb ga za fato verzer 2 RID (le rimese direte de pagamento) sul mio conto, mai utilizade per fortuna. La fazo cancelar subito, ma me domando come i ga fato e che serietà sia questa, sia da parte de Fastweb che da parte dela Banca. Se sti mati i me gavesi carigado abusivamente dei pagamenti mai autorizadi, la banca li gavesi pagadi a mie spese. :evil:

Ala fine me domando in che paese o società vivemo, una specie de jungla, dove tuti pol far tuto senza controli....


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

rofizal ha scritto:[...] tuti pol far tuto senza controli....
fusi de denunciargheli a i organixmi de controlo ... ma no me ricordo de chi che i xe ... magari basta andar de i consumatori

per cuel che riguarda la conesion co 'l internet mi dopro NGI za de diversi ani ... xe i soli che i me lasa gaver un indirizo IP statico publico, e senza de cuel no podesi gaver el forum a caxa :-) ... e no i xe gnanca tropo cari


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ffdt ha scritto:
rofizal ha scritto:[...] tuti pol far tuto senza controli....
fusi de denunciargheli a i organixmi de controlo ... ma no me ricordo de chi che i xe ... magari basta andar de i consumatori
xe quei in Piaza Oberdan,dove che iera la Telve, ma ga mandado là l'ass consumatori. ma i me gaveva dito de spetar, cussì nel fratempo go fato protestar tramite avvocato, dopo un per de mesi i me ga dado intanto el indennizzo che i prevedi lori, e per el indennizzo che mi ghe go domandado adesso sarà apunto de passar per sto organismo, che se devi passar per legge prima de farghe causa. ( se vedi che se no i gaveva troppe cause..)
Come el se ciama, codacons? ma forsi me confondo el nome, ma xe un nome simile...


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

babatriestina ha scritto:[...]codacons? [...]
me par che sti cua xe un de i vari comitati de difexa de i consumadori


snif

Messaggio da snif »

Corecom...baby :P


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41310
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

snif ha scritto:Corecom...baby :P
grazie, gavevo sula punta dela lingua ...con tute ste abreviazioni, me fa confusion :-D


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

a propoxito de problemi in internet ve conto che a mi cua me riva piu` de 100 mesagi de spam ogni giorno su 'l indirizo de 'l forum ... pode` dir trancuilamente che xe colpa mia ;-D perche` lo go lasado in ciaro che lo vedi tuti ;-D

comuncue me son stufado de tuto sto spam e cusi` me son cambiado 'l indirizo: se zerche` de mandarme e-mail no ste doprar piu` cuel vecio (che iera ffdt@atrieste.org) perche` no 'l existi piu` e ande` a zercar cuel novo in te 'l mio profilo :-)

za che semo ve avixo a tuti che se vole` un indirizo su @atrieste.org basta domandar :-)

ciau :-)

Franco


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

No so se gavé visto che i nostri cugini i ga fato el upgrade del software del forum:

"avviso lor signori/e che aggiornerò el forum con la nuova versione release
phpBB™ 3.0 rc7 che và a rimediar (speremo) alcuni bugs che el forum gà , esteticamente non cambierà quasi niente , probabilmente secondo le indicazioni el forum starà per qualche tempo ora/ giorno ???? senza controllo admin/moderator quindi non spaventeve , perchè par se devi riordinar tutta la gestion del database ma questo lo fa el server oltreoceano ..... mah vederemo , Andy"

Lungi da me l'idea che dovessimo copiarli imediatamente...peró no saria el caso de veder i vantagi/svantagi e se valesi la pena?

PS. E varda el caso che al mandar sto post me xe vegnudo fora el mesaggio che no lo pol publicar (DEBUG ecc ecc), ma lo stesso lo ga publicado normalmente :(


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8706
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Lo go installà a casa mia per prova.

Per l'estetica me piasi de più quela del vecio, cioè de questo.

El ga el ga qualche roba in più che me par però che ffdt gabi installà su questo come zonte a parte. Me par che el gestissi l'ora legale, ma non go provà come.

El ga anche qualche problema de permessi, nel senso che el vol scriver su certi file che no xe sul database.

Mi non lo installeria ufficialmente fin che no vien la release 3 senza rc, perché fin che xe i rc vol dir che ghe xe qualche rogneta ancora de sistemar.


Torna a “El salotin”