Problemi in internet ADSL e telefonia

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Problemi in internet ADSL e telefonia

Messaggio da Nona Picia »

Meto qua perchè qua legi tuti, almeno spero:
qualchedun ga problemi giornalieri con l'adsl?
Spero che qualchedun me conti qualcossa che magari me consolo e no penso de esser l'unica che pol comunicar a singhiozzo! :'-( :'-(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

oggi mi no, i giorni scorsi sì, el colegamento se gaveva interrotto un per de volte. iera istesso che i se lamentava sul sitodeSandro.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

xe da dicembre che vado a 56 kb :'-(


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Giusto per curiositá, questo xe el mio 'cable' de oggi sabato alle 22:09...

http://www.thinkbroadband.com/speedtest ... 15063.html


refolo

problemi in internet

Messaggio da refolo »

Nonna picia anche mi' go' l'ADSL.....
el tuo problema dipendi dal anti-virus. Come che xe stado per mi'.
gavevo za dito una volta che per impostar una foto, el anti-virus me la
metteva in scuro come chei usa dir lori.

Per andar avanti, dovevo serar el sudetto, cavar una mezz'ora anche el Fire-wall, allora podevo postar. El tuo service che credo xe Telecom?
non permetti de andar per le lunghe, questo xe quel che la mia dita me rispondi. Troppi usa 'internet.

Maria aka refolo


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Stamatina se fortunai: ve vedo solo voi!!!!! :'-(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Messaggio da Larry »

:-D Go avudo problemi anca mi. Venerdi sera specialmente e non solo con l'Internet. Gavevimo appena fini di magnar Venerdi sera alle 2000, mi stavo per alzarmi dalla tavola per andar in cusina, e pim,pam,bong, non c'era piu luce. Piena oscurita. Sino anche la luce di strada davanti casa mia fuori. Io sto nel numero 44 della strada. Pero, 46, 42, 40 e 38 gaveva luce, ma 36, 34 32 no. non c'era neanche telefono. Son anda dal mio amico a 40 e abbiamo telefonato la compagnia elettrica. Risposta - c'e` un guasto elettrico nella tua zona. Arriveranno subito i tecnici per curarlo. Ah, si??? Hanno trovato dove era il guasto e alle 2130 anche il resto del distretto jera senza luce anche per strada. Allora hanno cominciato far arrivare macchine, e tutt'altra roba per mettere a posta. Pero da due case vicino al guasto e venuta fuori gente a brontolare per il rumore che non potevano dormire ne sentire il TV. A loro non mancava la luce. Poi hanno telefonato alla compagnia elettrica anche loro. Risulto?? La compagnia ha ritirato i tecnici e noi abbiamo dovuto aspettare sino a Sabato mattina prima che tornassero i tecnici. Siamo ricollegati alla luce alle 1200 di Sabato. Candele!!! E mi che no go gaz in casa non potevo neanche fare una tazza di te. vi gavei mai serca di far bollire una pentola sora i candeli?? Il mio vicino mi che ga gaz mi ha fatto una tazza alle 0945.
Ma roba strano. Mi go ultimamente acquistato un nuovo 'lap-top' che funziona anche a batterie. Allora, senza pensar go serca di contattare voi altri in questo Forum. E, si, son arriva entrare nel WEB ma non ad ATRIESTE. Allora go serca l'altra forum di Andy e alla mia sorpresa son entrato senza problemi. Sara che questo lap-top ha i circuiti anche di 'wireless'. Pero, jero in mezzo di postare un messaggio quando il mio schermo si e diventato nero e anche la mia batteria jera svuota!!!!!
E sta sera per entrare mi ha respinto due volte questo Forum, prima di lasciarmi entrare.
Ma Venerdi non era il tredici, no? Nemmeno oggi, credo.
E tutta parte della grande tappezzeria della vita, no?
Larry (l'agnello sconcertato).


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Per favor, me savè dir se gavè ancora problemi con l'adsl? Qua de mi se continua a veder a mezo servizio!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

de mi no più, ma stamattina no ciapavo el sito, adesso sì. El resto del internet per mi normal.


refolo

problemi col internet

Messaggio da refolo »

Non xe el mio problema ,ma el vostro!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Maria aka Refolo


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Savè come go risolto ?
Go disdetto l'abbonamento e provo con un altro gestor :x


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

AdlerTS ha scritto:Savè come go risolto ?
Go disdetto l'abbonamento e provo con un altro gestor :x
auguri.....

comunquq in quela zona se problemi, de ampliamenti, anche la suocera de mio cognà, che ga inforstrada pel telefono gi problemi


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

E no gavé cavo (cable) a Trieste? El xe assai meio che ADSL...


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

macondo ha scritto:E no gavé cavo (cable) a Trieste? El xe assai meio che ADSL...
No xe in general, anche se in qualche porton mi vedo una reclam del cavo de fastweb. Ai tempi de Illy i gaveva messo quei cavi in tubi de platica blu che no so ben cossa che iera, la famosa "città cablata", ma i ariva solo che davanti dei portoni e no in casa, e no so cossa che se ghe pol far passar dentro, internet adesso no me par


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Betta, me permeto spiegarte. Se ben capiso, questo xe el risultado de un progetto che nol xe andado in porto. Robe che purtropo capita a Trieste.
El sistema de cavo, o cable, come normalmente se conosi, implica che una compagnia (o una aministrazion publica) crei una conession de cavi (ottici) con una cittá o parte dela stessa. Praticamente, atraverso el cavo, se pol distribuir television, telefoni e internet. Normalmente i vien tutti e tre in un 'pacheto'..

Purtropo, come te disi, sti cavi i xe rivadi solamente fora dei portoni.


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Bilbo ha scritto:auguri.....
So che xe tuti una banda e i altri non sarà tanto mejo, però xe l'unica arma che ghe resta a noi poveri utenti. Se anche el prossimo sarà compagno, se cambia ancora. L'unica lingua che i capissi xe quela de vaini !


refolo

problemi in internet

Messaggio da refolo »

Tutti, sta vendendo tutto!!!!!!!!!!!!!!
i vostri, che ve servi xe in progresso de vender ad un'altra ditta. Solo che fin'ora noi ve disi niente, esisti tutto a sorpresa.

Ne ga' tocado a noi-America-Germania e non so' ancora a chi'.
La nostra linea dovessi esser in Australia invece la vien dall "India!

co' domando un consiglio ""K"" i me rispondi in un Inglese cussi stretto che non capisso niente.! Viva el progresso!

Maria aka refolo


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

macondo ha scritto:[...]progetto che nol xe andado in porto[...]
xe vero, pero` le fibre le ga comprade cualchedun altro e ogni tanto i continua ascavar e a meterghene de nove
macondo ha scritto:[...]Purtropo, come te disi, sti cavi i xe rivadi solamente fora dei portoni.
fin a fora de i portoni riva la condutura, dixemoghe cusi` ... dopo se te vol che la fibra la te rivi dentro te ga de farte un abonamento con un cualche gestor che 'l se rangia per meter in te la caxa cuel che ocori e per portarte la fibra fin a in cuartier

pero` no so chi che fazi a trieste ... fastweb no li calcolo gnanca perche` i va xvelti fin che te son su le sue fibre ma i se incugna c'o se trata de andar in te 'l internet ... xe bon solo per chi che vol la tele digital e che scariga zo film de i server fastweb che i xe dentro in te la rede in fibra, ma se te vol navigar e basta te se trovi c'o la strozadura

anca tele+ me par che dopri le fibre, ma no son sicuro

isteso xe servizi pensadi per la televixion e no pe' i computer


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

a mi el cavo me riva fin dentro casa, però nisun xe mai vignù a ofrirme niente.-


Bye '73 de Roby.-
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

forsi ga ciolto 'l abonamento cualchedun a caxa tua ... prova a domandarghe in te la prosima asemblea condominial :-)


Torna a “El salotin”