Riprendo sto argomento,visto che in sti giorni el Iran xe sule prime pagine.
Mi gavevo scelto un momento de tranquillità, i gaveva de poco eletto un presidente relativamente moderato, e difatti per esempio se podeva lassar veder qualche cavel fora del velo senza che i te tazzi, come che iera inveze fin poco prima.
Però a Teheran iera aria de contestazion, e per quel poco i ne ga tegnudo. Gavemo visitado el Museo de arte, alcuni de artigianato, ma no gavemo per esempi visitado la banca melli dove che xe esposti i tesori dei Scià. Meo no nominarlo troppo. Però gavemo visitado, del palazzo real, alcuni saloni , ma ottocenteschi con decorazioni dei regnanti della precedente dinastia, i
Qajar.
questo comuqnue xe un padiglion del ex palazzo imperial de Teheran

e questo xe el arco sulla strada verso el aeroporto,c ostruido del Scià

La gente iera gentilissima, e le siore sotto el velo moto disponibili. Anzi, me xe nato uan curiosità; come noi le fotografemo a lore, lore a Persepoli me ga domandado de fotografarme a mi, immagino divertide de coem che se gavevimo adattado alla moda islamica: mi gavevo braghe, una casacca molle, un capotto leggero celeste e un fazzoletto biancoceleste ben ligado sotto el mento. ecco, diria che el fastidio peggior del abigliamento islamico xe el caldo sotto la gola, oltre al obbligo de portarlo anche al chiuso in albergo, e me par de aver visto che le siore locali lo porta perfin nele camere private, dove che a volte le se fa portar pranzi e zene per no farse veder in pubblico.
Zonto qualche immagine, ancora Bam, che po xe andado zo col terremoto, questo xe el portal de ingresso