Iran

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
serlilian
Distinto
Distinto

Messaggio da serlilian »

babatriestina ha scritto:
serlilian ha scritto:Assai bei posti!

Se vedi però che no te sa leger el arabo. 8) Te ga fotografà soto sora la piera tombal de Hafiz. :lol:
in effetti, no me preoccupavo che i mii lettori gavessi problemi :-D e per quel no me go preoccupado de girar la foto, la piera xe orizzontal e mi la go ciapada del lato della testa :-D, col intestazion in primo pian. Ma se la giro che se legi giusta, la foto deventa un poco strana, no? :-D :-D :-D

Effettivamente! :lol:

[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
serlilian
Distinto
Distinto

Messaggio da serlilian »

E tanto no rivo a leger lo stesso. I mii vaghi ricordi de arabo me permetti de scriver el mio nome (se ghe penso un poco), de leger i VERI numeri arabi (che no ga quasi niente a che far con i NOSTRI numeri arabi) e de decifrar el nome de Allah, de Maometto e la "basmala", cioè le prime parole delle sure del Corano, anche quando che le xe scrite tute inverigolade.

http://it.wikipedia.org/wiki/Basmala

ah, se se guarda con i carateri ingrandidi, la frase vien sbagliada perchè l'ultima parola in arabo dela frase tra parentesi la va a capo secondo el nostro modo e non secondo el modo arabo, che scrivi da destra a sinistra e comincia i libri de l'ultima pagina.

La frase giusta xe
(بسم الله الرحمن الرحيم )

e se pol scriverla in tuti questi modi
http://images.google.it/images?hl=it&q= ... =864120545

Me affascina la calligrafia araba.

[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
babatriestina
Senator
Senator

Messaggio da babatriestina »

serlilian ha scritto: tde leger i VERI numeri arabi (che no ga quasi niente a che far con i NOSTRI numeri arabi)

Me affascina la calligrafia araba.
i numeri arabi ( veri) li gavevo imparai anche mi, legendo le targhe delle macchine. Le nostre cifre arabe xe indiane.
Me affascina assai la calligrafia araba, propio perchè, avendo le limitazioni sule immagini, i se ga sbizzarrido a trovar forme artistiche per scriver, e po el testo sacro valeva la pena de esser scritto nei modi migliori, veder tutte le scritte sule moschee, o sui oggetti, e saver che chi che sa sta roba ariva a leger el contenuto, me fa capir che perdo parecchia informazion. Anche se immagino che legger certi caratteri come i kufici sia come per noi legger le epigrafi latine..
come libri in Iran ghe iera a disposizion un pochi nel doppio testo persian- inglese (per inciso, la lingua persiana- che no xe el arabo- dovessi esser più vecia della scrittura araba ma la se ga presto adattado..) e visto che un va de sinistra a destra e l'altro nel altro verso, sti libro se li pol leger girandoli de una parte e del altra: go ciolto un per de libri dei poeti persiani e qualche guida dei musei, per quel che iera disponibile.
ImmagineImmagine
( ghe dovessi esser una altrettanto artistica calligrafia cinese)

"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Elisa
Eximio
Eximio

Messaggio da Elisa »

Che bellezza! E`veramente un altro mondo, misterioso, e bella idea Baba quella di rialludere a quella tua visita. A me, personalmente, fa ricordare in più le immagini che si pubblicavano sullo sposalizio da fiaba di Farah Diba con carrozza imperiale e tutto, per quelle medesime strade penso; e molto toccanti le tue riprese su quello che ....fu!

"Todo lo bueno me ha sido dado"
babatriestina
Senator
Senator

Elisa ha scritto: le tue riprese su quello che ....fu!
la foto sono di 10 anni fa, ma penso che sia ancora così, tranne Bam, che però avranno sicuramente iniziato a ricostruire.

babatriestina
Senator
Senator

Re:

babatriestina ha scritto: dom 28 giu 2009, 10:27
serlilian ha scritto:Che posti magnifici!
Me dispiasi de no aver visitado Paesi islamici, fin che se podeva. Adesso no me fido più. :roll:
forsi xe ancora bona la Siria, che a mi me ga piasso assai... e mi go ancora speranza per Samarcanda.
La Siria... lassemo perder, de quela volta! Ma Samarcanda ghe la go fata finalmente anni fa!!

Rispondi

Torna a “Triestini nel mondo”