presniz

gavè ricette triestine de condivider? volè parlar de roba che se magna e se bevi a Trieste? zerchè una ricetta che gavè dimenticado? e se ve sbrissa una non triestina.. ve perdonemo, se la xe bona!
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: presniz

Messaggio da babatriestina »

Piereto ha scritto: dom 30 dic 2018, 14:52 Ciancele xe fetina perché el diametro del presniz xe picio, fetona vien fora co te tai la putiza. :cheezy_298:
no el diametro del mio presniz!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: presniz

Messaggio da Ciancele »

Piereto ha scritto: dom 30 dic 2018, 14:52 Ciancele xe fetina perché el diametro del presniz xe picio, fetona vien fora co te tai la putiza. :cheezy_298:
Una fetina stropa solo un buso nel dente: piombatura, otturazione. Bisogna cior tante fetine.
Baba Triestina, te ga sempre ragion! :clapping_213:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: presniz

Messaggio da babatriestina »

E za che semo ecove la foto del primo presniz, quel che ghe porto ai amici
Rizeta sempre quela, ma con qualche sugerimento de un'amica esperta xe cambiado qualcossa:
per farlo meno sfregoloso el r ipien xe più compatto, in mezo, la sfoia ga fato un giro in più, xe penelado solo coel ciare de ovo e ga buseti cola forcheta: ga molado meno buro sula sfoia e spero che se sfregoli de meno. E go doprado forno statico e no ventilado
Immagine
nb el ripien varia ogni volta come che le me gira, una volta più nose, una più mandole, ua più nosele. no manca mai pignoi, cedrini, e le zibibe smoiade nel rum


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: presniz

Messaggio da babatriestina »

Riordinando i ritagli di giornale, ho trovato l'articolo completo di Zeper sul presniz e in genere sulle scritture di vocaboli non italiani:

Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Ricete”