Prekmurska Gibanica- specialità slovena

gavè ricette triestine de condivider? volè parlar de roba che se magna e se bevi a Trieste? zerchè una ricetta che gavè dimenticado? e se ve sbrissa una non triestina.. ve perdonemo, se la xe bona!
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Prekmurska Gibanica- specialità slovena

Messaggio da babatriestina »

Prekmurska Gibanica ( leggi Ghibaniza- per i italofoni)
Propio ieri i me gaveva domandado come che se fa sto dolce che xe una specialità de una region dela Slovenia verso el confin con l'Ungheria. Una rizeta che no finissi più! Ma stamattina passando in Bariera, me lo vedo in una vetrina de pasticceria e ve posto la foto!
Xe una specie de strucolo ( no rodolado, digo come tipo de dolce) con una base de pasta e po , divisi de pasta de strucolo, vari strati, un secco e un morbido, de pomi, puina, semi de papavero e nose!
( credo de gaverlo magnado una volta in giro vizin Lubiana..)
Immagine


granzo

Messaggio da granzo »

Ahhhh che bon che devi esser: me piasi la ricota, i pomi e le nose e l'abinamento me sona 'ssai ben :shock: :-D ......
Ma te ga la riceta alora?
Ultima modifica di granzo il mer 11 gen 2006, 14:35, modificato 1 volta in totale.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

granzo ha scritto:Ahhhh che bon che devi esser: me piasi la ricota, i pomi e le nosi e l'abinamento me sona 'ssai ben :shock: :-D ......
Ma te ga la riceta alora?
La go trovada su Google, quindi gnente de personal, digita gibanica e te la trovi. Ma vaghe pian, che me sa che xe tante calorie... :-D


granzo

Messaggio da granzo »

babatriestina ha scritto:
granzo ha scritto:Ahhhh che bon che devi esser: me piasi la ricota, i pomi e le nosi e l'abinamento me sona 'ssai ben :shock: :-D ......
Ma te ga la riceta alora?
La go trovada su Google, quindi gnente de personal, digita gibanica e te la trovi. Ma vaghe pian, che me sa che xe tante calorie... :-D
si`....ghe andero` pian: lo preparero`, lo cusinero`, lo sfornero` e lo vardero` :( :lol: .....grazie :wink:


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

sageremo noi, no preocuparte...... :?


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

I me disi che i le fa ssai bone in una pasticceria a Basovizza, no lontan del bosco dove che i va a corer..


silvietta
naufrago
naufrago
Messaggi: 5
Iscritto il: lun 1 set 2008, 22:14

gibaniza

Messaggio da silvietta »

grassie grazie ma che coccoli che se!
Go' trova' la riceta e me scadenero' per le feste, ghe insegno ai miei fioi le nostre tradizioni, semo lontani ma resistemo! I me ga' anche dito che xe una colonia de istriani nella California del sud se passo de quelle parti magari trovo un pasticcer che la fa per per feste.


Avatar utente
Sophie_Scholl
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 37
Iscritto il: dom 30 nov 2008, 19:47

Messaggio da Sophie_Scholl »

maaaaaaaaaaaaaama mia che bon!! :-D

provero' a pasar per bariera e vedo se rivo a trovarla.... :roll:


Avatar utente
carsolin
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 79
Iscritto il: sab 22 dic 2007, 9:36

Messaggio da carsolin »

Mi la go magnada qualche volta, co la portava mama de l'osteria dove che la lavorava (San Pelagio). Sarà una squisitezza, ma a mi no me va in tel dadrio... question de gusti (pel strucolo de pomi fazo salti mortali).


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Prekmurska Gibanica- specialità slovena

Messaggio da babatriestina »

Questa la Gibaniza che si trova in vendita da Prunk, che si rifornisce da pasticcerie specializzate. Non la farei mai a casa, per la quantità di ingredienti, mentre invece di solito gli strudel li faccio senza problemi, alternando tre tipi di ricetta
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Ricete”