El Silos

Imagini de strade, piaze, palazi, nela Trieste atuale
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Generalmente in tute le città che go visto pel mondo, ghe xe sempre un albergo vicin alla stazion o all'aeroporto, ma non xe mai de gran lusso, de solito xe un hotel per persone de passaggio, in quanto el cliente tipo xe diverso. Inoltre, in nissuna città la zona della stazion xe una "zona bene".
Credo che se i vol far qualcossa seriamente tutta la zona devi cambiar in maniera radicale :roll:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41489
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

devo dir che sta descrizion dela zona stazion sta cambiando: ormai le stazioni xe meno covo de malaffare, le xe stade migliorade e mi viaggiando in treno, che una volta gavevo orror come ti dei alberghi vizin dela stazion, adesso ghe ne frequento dei 4 stelle gnente mal, in Europa, ovviamente!
la mala adesso se sposta in macchina :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

No go dito orror ... de solito xe dignitosi alberghi che però non ga niente de extra.
Per l'atmosfera de 'ste zone, me ricordo Genova, 10 anni fa: cercavo in stazion qualchidun che me cambiassi 10.000 lire. Bon, non go rivado fermar gnanche un, tuti girava i tacchi e filava via ! E ve giuro che non go una facia o aria da delinquente :-D Ma no i se fidava :?


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “Trieste de ogi”