Malinformazione mediatica

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

L'esame de 5a elementare lo go fato anche mi che son nato nei anni '70.
Magari all'acqua de rose, ma anche alle elementari se rivava al periodo contemporaneo ... se po te son giornalista de Repubblica, spero che te gabbi fato anche qualche anno de scola in più :-D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41448
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:L'esame de 5a elementare lo go fato anche mi che son nato nei anni '70.
D
ma no quel de ammission ale Medie.. :-D :P


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Scusa l'ignoranza ... fine 5a elementare e inizio medie non jera la stessa roba ? O voi fazevi do esami ?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41448
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:Scusa l'ignoranza ... fine 5a elementare e inizio medie non jera la stessa roba ? O voi fazevi do esami ?
te son de un'altra generazion:
al de là che noi fazevimo za un esame in terza elementar, po spostado in seconda e po abolido, fatto el esame de quinta elementar, per iscriverse alle medie , che quela volta no iera uguali per tutti perchè altri andava al avviamento, iera un esame de ammission alle medie, che mi go trovado facile ma i diseva che iera selettivo, alle medie che te volevi andar l'anno dopo, con commission del tutto esterna, gente mai vista fin allora e questo fazeva un poco de impression, e iera 4 materie: italian e matematica (scritto e orale) e po storia e geografia.
El curioso e el simpatico del esame iera che al de là del programma ufficial, per italian e storia se podeva sceglier personalmente de italian che poesie e che brani de prosa portar ( le poesie a memoria) e per storia se doveva sceglier 10 personaggi storici o delle storia d'Italia o fra i cosiddetti benefattori dell'umanità: Pasteur, Fleming,.... andava de moda allora el dott Schweitzer, me par... per i personaggi italiani, la parte del leon la fazeva ovviamente el Risorgimento: Vittorio Emanuele II, Cavour, Mazzini e Garibaldi!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Non savevo che funzionassi cussì :-)
babatriestina ha scritto: se doveva sceglier 10 personaggi storici o delle storia d'Italia o fra i cosiddetti benefattori dell'umanità: Fleming,....


Quel che ga scrito 007 ;--D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41448
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:Non savevo che funzionassi cussì :-)
babatriestina ha scritto: se doveva sceglier 10 personaggi storici o delle storia d'Italia o fra i cosiddetti benefattori dell'umanità: Fleming,....


Quel che ga scrito 007 ;--D
no so se quela volta i romanzi de James Bond iera za stai scritti, ma te ga mai sentido parlar dela penicillina?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8725
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Non la xe sul Piccolo, ma su Repubblica web:
Repubblica web ha scritto:Va in rete l'atlante del corpo umano in 3D
Apparso nel 1962 in 25 volumi, si sfogliava con gli occhialini stereofonici. Senza eguali per accuratezza, costava troppo. Ora con 5-6 euro al mese... /
Gli occhialini stereofonici xe notoriamente ... quei che fa sentir i ciechi :-D :-D


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Ogi inveze un tuffo al cuor :-D
Ogi sul meteogiornale.it : entrata frontale fredda sulle coste atlantiche continentali. Il nucleo ciclonico bavarese si sposta verso l'Impero Austro-Ungarico.
Aaahhh ! Che Dio dassi ;--D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41448
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:. Il nucleo ciclonico bavarese si sposta verso l'Impero Austro-Ungarico.[/i]
Aaahhh ! Che Dio dassi ;--D
ma, no xe che i ga copiado un bollettin de 100 anni fa? :-D :-D :-D :-D :-D
anche questi la storia dopo la I guerra mondial no la ga studiada assai, me par.. :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41448
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

El Piccolo de oggi: pag. 24. i cinghiai in Boschetto:
Diversi escursionisti e habituée del parco urbano....
ben, habituée xe francese, femminile singolare de habitué, la stessa radise del nostro abituato , abituale...
quindi i mati xe come che se stassi scrivendo:
diversi escursionisti e frequentatrice del parco urbano.. un pugno in tel stomigo a chi che leggi savendo francese...
Ovviamenti i gavessi dovudo scriver habitués ( maschile plurale), ma per mi no se va a far i finotti co no se conossi una lingua. Nissun te obliga a scriver in francese. E te fa una figura magra con chi che sa...
el francese xe malignazo per ste robe...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1075
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Ani fa go leto sul Picolo un titolo che sai me ga piasso, tanto che me lo son segnà:

Una vespa fa svenire una donna e un’altra si accanisce sulle labbra di un ragazzo

Un’altra vespa o un’altra donna? :-D


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

:-D


Mal no far, paura no gaver.
nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

SVARIONI

Messaggio da nanaia »

Xe una roba minima, lo so, però in occasion della visita del Papa in USA, la diretta de Sky (o almeno mi gò seguido solo quella) informava che se tigniva una funzion nella cattedrale di St. Paul's (l'apostrofo e la s equivali al nostro "di" del genitivo). L'error (minimo, ripeto, ma i giornalisti ste robe le dovessi saver, credo) nassi dal fatto che l'inglese usa el genitivo sassone ('s) e SOTTINTENDI la parola Church (chiesa) o Cathedral (cattedrale).
Bon, per oggi go fatto i pulixi mi :lol:


Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Messaggio da Golfoblu »

Zigolo ha scritto:Ani fa go leto sul Picolo un titolo che sai me ga piasso, tanto che me lo son segnà:

Una vespa fa svenire una donna e un’altra si accanisce sulle labbra di un ragazzo

Un’altra vespa o un’altra donna? :-D
El mio dubio xe capir in che modo "l'altra donna" se acanissi sui labri del mulo. Basta che no la ghe li morsighi tropo ..................


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41448
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Dal Piccolo di oggi, 18 maggio pag 23:
intervista a Ettore Rosato di Paola Bolis:
....
Ma insomma- aggiunge- se oggi in effetti lo fosse ( sindaco, ndr), lui punterebbe le fiche su "porto e ricerca"...

ora in effetti i gettoni che si puntano alla roulette sono in francese delle fiches, singolare fiche ( pron come l'inglese fish), e se lo avesse scritto al plurale non ci sarebbe nulla di male, ma scritto così, può metterlo in corsivo quanto vuole, ma uno che punta le fiche mi fa sorridere..

come sempre, quando si vuol fare i finotti in francese si rischia di fare una figura alquanto comica..( péter plus haut que son c**)


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Oggi giorno per qualsiasi roba che se vol vender o render celebre se punta sulle fiche :twisted: :oops: :-D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
cepula
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 47
Iscritto il: mer 15 mar 2006, 16:24
Località: Trieste

Messaggio da cepula »

Attenzione: Questo 3ed potrebbe essere infinito.. :-D :-D :-D :-D

Scherzi a parte, sul Piccolo si puo' dire veramente di tutto ma alla fine tutti lo comperano in quanto non ha concorrenti. E' un monopolio e come tele4 non dovendo scontrarsi con altri non basa la sua linea sulla qualità ma sulla quantità e haimè continua imperterrito a vivere...


www.nicoladavanzo.com
davanzo(at)cittadinipertrieste.it
www.cittadinipertrieste.it/davanzo
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41448
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

fra quotidiani e tv, non saprei scegliere, comunque nel mio caso non ne faccio una questione di monopoli o di qualità dell'informazione, ma solo dell'uso della lingua italiana e soprattutto continuerò a criticare ( fin che si può) coloro che credono di fare i raffinati senza averne le capacità e ad additare certi strafalcioni. che potrebbero essere benissimo evitati se scrivessero in maniera più piana.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Quando se disi che non ghe xe più censura ...

quanti de voi pol dir de aver sentido su tg nazionali che el 22 luglio 2008 el Tribunal de Venezia ga sancito la responsabilità penale de 7 dirigenti ( tra i quali l’attuale presidente di Fincantieri) per gli omicidi colposi per amianto de 11 lavoratori del cantier de Marghera e de relative 3 mogli, condannandoli da due anni e otto mesi fino a 3 anni e otto mesi de canon ?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1075
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

AdlerTS ha scritto: quanti de voi pol dir de aver sentido su tg nazionali
Mi no de sicuro perché la tv no la vardo de quindise ani giusti :-D


Torna a “El salotin”