Malinformazione mediatica

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Piereto »

Tentativo di educazione musicale......, musica che gli insegnanti di musica delle nostre scuole dovrebbero insegnare utilizzando i tanti mezzi a disposizione per analizzare la costruzione musicale e rendere informati gli studenti. Ricordo come il canto corale sia da sempre un ottimo mezzo per istruire. La Rai può aiutare il popolo disinformato, ma evidentemente i programmi scolastici sono una cosa e la passione di insegnare portando esempi è una altra.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Piereto »

Come ogni anno si stila l'elenco delle città in cui si vive meglio e ogni anno c'è chi sale e c'è chi scende. Nulla di più fuorviante. Vengono presi in considerazione dei parametri di confronto e degli obiettivi da raggiungere. Tali valutazioni non tengono conto però della realtà del territorio. Così questanno siamo tra le dieci migliori province per qualità della vita , mentre come città siamo molto indietro. Prendiamo il verde. Trieste xe un bigolo e quindi el verde per abitane no pol creser, ma inveze la roba xe diversa per la provincia, dove che ghe xe tanto verde, difati se va in carso a caminar. Altra nota dolente la raccolta della diferenziata. Semo sempre sul 40% , quindi ben lontani dalla soglia del 90%, ma nisun fa rilevar che gavemo l'unico inceneritor termovalorizzator in regione, e el devi eser alimentdo. Oddio per le aree pedonabili semo sai indrio, ma la cità ga aree pianeggianti molto ridotte Se tuti andassi a pie no circola più un auto. Idem per le ciclabili sempre troppo poche scrivi el giornal. Ma xe l'orografia che ne frega. Devi per forza eserghe un equilibrio tra pedoni auto e bici ed edifici. Sorvolo su tanti altri dati come l'inquinamento che no pol esser omogeneo : polveri fumi gas se concentra nelle zone vallive e la bora poi neta. Se le denuncie per reati xe alte probabilmente gavemo più crimini che a Napoli o Palermo. Ste ricerche dell'istat trova el tempo che trova.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Piereto »

Secondo lega ambiente la FVG no xe mesa ben co l'aqua perché quasi el 25 va sprecado per perdite, e udite udite a Trieste se perdi el 40 per cento de aqua. A quando la smentita e le scuse ? Ma dove, ma quando ?


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Piereto »

Legevo ogi che in Italia ghe xe una evasion de l'iva pari a 26 miliardi. Alora bisogna andar a legerse i bilanci. La carta se lasa scriver cusì te pol preveder che entrerà tot schei, ma se non i xe, el bilancio diventa in rosso. Anche la Germania dichiara che la xe in attivo, ma i bilanci dei singoli land no xe compresi in quel federale che i ghe presenta a Bruxelles, per cui i podesi anche eser in rosso. Certamente la evasione principale xe sull'iva. Se te oblighi tuti a far la dichiarazione dei rediti e te porti a prova delle tue spese i scontrini fiscali, e i te daria un premio, e probabilmente affioreria el sommerso. I ne vien a dir che col POS a 60 euro ghe sarà una grande evasion, L'evasion no vien fata sui 5 euro che te spendi al bar o sui fruti del boteghin e che te podesi adeso pagar col POS, ma secondo mi per cifre sora i 100 euro. A monte ghe xe po anche una question de principio. La moneda de carta a noi no ne costa niente. se pago col bancomat devo inveze pagar la banca per la tenuta del conto corrente (per i comercianti anche l'uso de la machineta del POS) e per quel toco de plastica che xe la carta de credito o de debito. Xe tuto un piazer che si governi ghe fa a le banche. Ma se te portassi in detrazion le ricevute e i scontrini IVA eco che spender contante fin a 5000 euro no creeria problemi per el fisco.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

ma el contante, almeno mi nissun me paga in contanti. La busta paga coi soldini drento la go vista un per de volte mezzo secolo fa. Co son andada in pension no i mega dando gnanca el libreto, i me acredita sul conto corente. I contanti mi devo andarli a cior con quela teserina de plastica che te disi e che in certi casi gnanca no costa ssai- la carta ricaricabile i me la da gratis, però pago la ricarica, un euro. Ma devo trovar el sportel, e che el sia in funzion ( quante volte legio che no se pol far prelevamenti) e po i me dà sempre più tai solo che de 50 euro...
ve ricordè co i cassieri te rompeva ma no la gà giusto de pagarme? la zerchi in fondo del a borsa, forsi la ga le monedine. E co son in fila xe le vecete col portamonede averto, presbiti, che el casier tira fora le monedine una per runa... po xe quei che se te paghi con bancomat xe el prezzo giusto, anche se xe 0.98, e se te paghi contanti xe 1 euro perché no i te dà el resto in monedine. Mi comunque go fato la prova più volte de recente: bancomat e banconota de 20 " come la preferissi? per mi xe preciso" I ga scelto tuti bancomat finora.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Una roba xe vera: co vado sul bancomat i me dà fora tai grandi. Ma se i vol che le spese grosse le femo col bancomat, perché le banche no comincia a dar fora sui bancomat tai de 10. Mi go trovado una sola cassa automatica che co ciogo fora soldi me domanda come che li voio, e mi ghe digo una zaia de 10, meza zaia de venti e gnente del resto.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Titolo del Piccolo de oggi: " Un anno fa Liliana Resinovich scomparse a Trieste: «La penso tutti i giorni"
Temo che quel scomparse sia il passato remoto di scomparire...

[EDIT]Dopo un poco i lo ga corretto in scomparve[/EDIT]


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

A proposito di media, ieri leggevo una domanda su internet " è vero che Anna Bolena è stata la prima regina nera in Inghilterra?" perbacco, come l'hanno potuto pensare? e scopro che c'è un programma tv in cui la regina è interpretata da un'artista di colore. Se perché brava, se perché ritenevano necessario attribuire una parte un po ' come le " quote rosa", non so, ma il risultato fa pena. Secondo me.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

Oggi leggo sempre sul nostro beneamato quotidiano cartaceo la pubblicità d'una biografia sul Kaiser Guglielmo II ovviamente l’hanno corredata di fotografia. Ma a me è saltato subito all'occhio..
Immagine

1842?? ma se è nato nel 1859? forse volevano 1892 ???
sono certa che taluni mi daranno del pignolo Beckmesser che in fondo " cossa xe una data sbagliada?"


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

Ps la foto riguarda un quadro del 1893 https://www.meisterdrucke.it/stampe-d-a ... -1893.html


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Piereto ha scritto: mar 8 nov 2022, 9:53 Come ogni anno si stila l'elenco delle città in cui si vive meglio e ogni anno c'è chi sale e c'è chi scende. Nulla di più fuorviante. Vengono presi in considerazione dei parametri di confronto e degli obiettivi da raggiungere. Tali valutazioni non tengono conto però della realtà del territorio. Così questanno siamo tra le dieci migliori province per qualità della vita , mentre come città siamo molto indietro. Prendiamo il verde. Trieste xe un bigolo e quindi el verde per abitane no pol creser, ma inveze la roba xe diversa per la provincia, dove che ghe xe tanto verde, difati se va in carso a caminar. Altra nota dolente la raccolta della diferenziata. Semo sempre sul 40% , quindi ben lontani dalla soglia del 90%, ma nisun fa rilevar che gavemo l'unico inceneritor termovalorizzator in regione, e el devi eser alimentdo. Oddio per le aree pedonabili semo sai indrio, ma la cità ga aree pianeggianti molto ridotte Se tuti andassi a pie no circola più un auto. Idem per le ciclabili sempre troppo poche scrivi el giornal. Ma xe l'orografia che ne frega. Devi per forza eserghe un equilibrio tra pedoni auto e bici ed edifici. Sorvolo su tanti altri dati come l'inquinamento che no pol esser omogeneo : polveri fumi gas se concentra nelle zone vallive e la bora poi neta. Se le denuncie per reati xe alte probabilmente gavemo più crimini che a Napoli o Palermo. Ste ricerche dell'istat trova el tempo che trova.
Mi no son contrario, per principio, al inceneritor e penso che se inveze che mandar camio carighi de plastica in giro per l'italia, visto che qua no xe, penso, industrie che la riconverti, la brusemo nel inceneritor (magari sparagnando un poco de combustibile, ga una sua ragionevolezza. Ma el vetro? Vardè qua che poco vetro che riciclemo qua a Trieste (ultima coonna): https://www.arpa.fvg.it/documents/4264/ ... tre-2.xlsx. Se no volè verzerlo con un foglio elettronico ve meto qua un pdf dela parte che me interessa
RU_FVG_22_semestre-2.pdf
(51.92 KiB) Scaricato 15 volte
L'ultima colonna xe el vetro. Xe tuti sui 10 o più chili a testa, e Trieste 0,08. Me vien quasi el sospetto che i gabi sbaglià el conto.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Vardando con più atenzion i dati del foglio elettronico (colonne T e U) me vien qualche dubio: che qualchedun se sia dimenticà de impinir la colonna U. Tre ipotesi
a) ga sbaglià chi che ga compilà la prima scheda
b) ga sbaglià l'arpa a ricopiar i dati
c) el vetro che metemo nele campane vien butà via co l'indiferenziata.
d) gavemo consuma meno roba in vetro col covid?

Me piasessi veramente saverne de più.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

ma, comincemo col dir che le campane xe fate in modo che vetro e aluminio se buta in una campana sola. I ga pesado solo che quela? Leggio: metalli. Noi nele campane podemo meter solo aluminio, e imagino lattine ; se gavemo de butar via pignate ( forsi anche de aluminio) martei, ciodi veci... dovemo ciaparse suso, andar nei centri de riciclo mostrarghe el codice fiscal e po podemo scarigar...
magari i gaveva messo el peso dlee campane verdi tuto insieme vetro e alluminio
Ma po me confermé che dopo che gavemp ben diferenziado no i buta tut in inceneritor che no gavemo impianti de riciclo adatti?


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Le latine de fero, per come la vedo mi, xe bastanza facile separarle con un'elettrocalamita. E no vedo impossibile separar le latine de aluminio dal vetro. Ma go leto che i separa anche el vetro bianco de quel colorà. Po, se te vardi ben, semo sempre più bassi dei altri, ma riciclemo (sperando che i ricicli) 21 chili de carta a testa, 8 chili de legno, 1.6 chili de metalli, 13 de umido, quasi tre chili de plastica e solo 0,08 chili de vetro... me par impossibile.

Se te pensi, ognidun de noi in sei mesi ga butà via tre chili de plastica (che xe legera) e gnanche un etto de vetro? Un vaseto de marmellata svodo pesa più de un etto. E tuto quel casin che sento co i svoda la campana soto casa mia de dove el vien?

Mi spero veramente che qualchedun se sia sbaglià de scriver un numero.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Piereto »

Oggi me xe capitada per le una vecia boleta del Enel , inviada a mio papà col stava in via Acquileia . Acquileia una città se vedi con tanta acqua ....e a Potenza da dove che la parti noi sa che se scrivi Aquileia. (le doppie colpiscono ancora).


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Il sito www.italia.it è un sito ufficiale o semiufficiale sulle bellezze turistiche italiane. C'è un articolo su Monrupiono

https://www.italia.it/it/friuli-venezia ... /monrupino

Guardate bene la cara prima che la correggano (si spera) che vi mostra dove è Monrupino.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Prima che la sparisi, ve mostro dove che xe Monrupino secondo l'agenzia ncaricada dal ministero del turismo...

Immagine


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Piereto »

El punto blu in carta dovessi corisponder a casali ledra In località campolessi in vicinanza del fiume ledra. Insomma ne la zona de Rivoli de Osoppo.....nota località carsica.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da babatriestina »

i disi che no xe la carta sbagliada ma per bon che i ga messo Osoppo per Monrupino.come che per publicizar no so dove i ga fato foto in Slovenia. Qeui coi pupoli dela testa dela Venere de Botticelli.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Malinformazione mediatica

Messaggio da Piereto »

Su " Connessi all'opera" che xe un sito de informazione su internet , sull'attivita operistica in italia e anche nei maggiori teatri europei, vien fatto riferimento al ritorno del festival dell'operetta a Trieste e i scrivi......" .La vedova allegra in forma di concerto teatralizzato apre la rassegna il 3 giugno, poi Il paese dei campanelli e Orfeo all’Inferno in allestimento completo, nasceranno dunque dalla collaborazione tra il Teatro Verdi di Trieste, che si conferma motore della cultura musicale friulana, e l’Associazione Internazionale dell’Operetta FVG.", ............ motore della cultura musicale friulana, ma quando mai. La cultura musicale fa parte del proprio patrimonio educativo,per cui se pol aver gusti e interessi sai diversi. Ma che i furlani tutti sia attratti dall'operetta in specie quella danubiana xe improbabile.


Torna a “El salotin”