I servizi a Trieste

a Trieste, dele grandi industrie el negozietto soto casa: de una volta e de oggi
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

I servizi a Trieste

Messaggio da babatriestina »

No xe propio industrie e comerci, ma un poche de lamentele sui servizi mi le metessi.
per esempio: le poste: al de là dela gestion nazional, che prima i ga pevisto la posta prioritaria per un miglior servizio e po i la garesa obligatori, mi no capisso come che se fazi prima a far arivar una letera de Trieste a Trieste passando per Padova :shock: :evil: che po adesso la posta no viaggia più in treno, i me disi, ma su gomma: eco un aumento del trafico sul autostrada e el colo de botiglia de Mestre.
Po i ga ridotto i postieri, xe continue lettere sule segnalazioni No volemo perder el nostro postier, che xe cussì cocolo...
le poste vendi strafanici sperando de far soldi, ofri conti corenti, gestioni bancarie.. a proposito, no i podessi farghe una causa cussì e tociar ben sti phisher o come che se disi che ne sta inondando de tentativo de frode sula posta domandandone i dati del conto ? in fondo i danegia le poste stesse..


altro servizio: i distretti medici, vardavo i orari: tuti de lunedì a venerdì e solo che de matina.. costassi tanto preveder un dopopranzo a turno? più o meno come i centri civici o i ufici postali?


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Re: I servizi a Trieste

Messaggio da Tirabaralla »

babatriestina ha scritto: Po i ga ridotto i postieri, xe continue lettere sule segnalazioni ...
Idem qua, immagino sia una cosa a livello nazionale...certi giorni il postino non passa proprio o altre volte (immagino per non perdere tempo) lasciano avvisi di mancata ricezione senza nemmeno chiederti di scendere a firmare per la consegna... :(


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: I servizi a Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Oggi sul piccolo un articolo sui ritardi nella consegna della posta

http://ilpiccolo.gelocal.it/trieste/cro ... hfpitsel-1

Una mia esperienza personale: un pacchetto spedito da Parigi l'8 novembre mi è stato consegnato ieri, 26 gennaio!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: I servizi a Trieste

Messaggio da babatriestina »

hanno iniziato con consegnare la posta ogni due giorni... c'è stato qualcuno c he ha scritto sulle Segnalazioni che le riviste non gli arrivavano: si è recato d i persona al centro smistamento se le è fatte consegnare e ha minacciato denuncia per interruzione di pubblico servizio: dice che è servito


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: I servizi a Trieste

Messaggio da Piereto »

Anche mi go ciapà l'altro ieri un pacheto spedì dalla Cina verso metà ottobre 2016 , e che el iera tracciabile, per cui so che el xe rivado dopo 15 giorni in Italia Beh da novembre fin a fine gennaio no xe mal ...xe sai pezo. Per contro un pacheto da la germania per posta ordinaria , forsi adeso che el sistema xe torna a funzionar, el me xe rivado in 8 giorni.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: I servizi a Trieste

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:hanno iniziato con consegnare la posta ogni due giorni... c'è stato qualcuno c he ha scritto sulle Segnalazioni che le riviste non gli arrivavano: si è recato d i persona al centro smistamento se le è fatte consegnare e ha minacciato denuncia per interruzione di pubblico servizio: dice che è servito

Io avevo letto che una settima la posta la consegnano due volte e la successiva una volta....ho capito male?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “Industrie e comerci”