Nuova 500
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
- babatriestina
- senator
- Messaggi: 41572
- Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
- Località: Trieste, Borgo Teresiano
Nuova 500
La nova 500 in Piazza della Borsa:
beh, per chi che gaveva una vera cinquecento.. xe alquanto diferente!!
una vista general
el muso ghe somiglia, ma xe tuta un poco cressuda
sperando che el sia protetto, che cola vecia el tondo cola scritta Fiat iera el primo che se fracassava fazendo parcheggio
beh, per chi che gaveva una vera cinquecento.. xe alquanto diferente!!
una vista general
el muso ghe somiglia, ma xe tuta un poco cressuda
sperando che el sia protetto, che cola vecia el tondo cola scritta Fiat iera el primo che se fracassava fazendo parcheggio
- babatriestina
- senator
- Messaggi: 41572
- Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
- Località: Trieste, Borgo Teresiano
- babatriestina
- senator
- Messaggi: 41572
- Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
- Località: Trieste, Borgo Teresiano
Alzemo el cofano davanti.. e xe el motor!! mentre nela vecia iera el serbatoio e quel che vegniva pomposamente ciamado portabagagli, co andavo in montagna me stava giusto i scarponi!
un dettaglio dele rode
e per el confronto, ecove la mia vecia 500, anno 1974, modello R (rinnovata, cioè con motor de 600 e cambio facilitato, cioè se te cambiavi con molta dolcezza no ocorreva doppietta). La go tegnuda 20 anni e adesso la appartien a un appassionato collezionista
un classico iera le prese de aria drio, dove che iera el motor: nei primi modelli co pioveva assai entrava acqua, se bagnava la calotta del spinterogeno e.. per ripartir bisognava spetar che se sughi ( in alternativa, che mi no fazevo, verzer, svidar e sugar!) però se usava dei tapedini de gomma che se meteva sora per proteger dela piova
un dettaglio dele rode
e per el confronto, ecove la mia vecia 500, anno 1974, modello R (rinnovata, cioè con motor de 600 e cambio facilitato, cioè se te cambiavi con molta dolcezza no ocorreva doppietta). La go tegnuda 20 anni e adesso la appartien a un appassionato collezionista
un classico iera le prese de aria drio, dove che iera el motor: nei primi modelli co pioveva assai entrava acqua, se bagnava la calotta del spinterogeno e.. per ripartir bisognava spetar che se sughi ( in alternativa, che mi no fazevo, verzer, svidar e sugar!) però se usava dei tapedini de gomma che se meteva sora per proteger dela piova
- sono piccolo ma crescero
- cavalier del forum
- Messaggi: 8756
- Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
- Località: Trieste
500: operazione nostalgia
Tutti noi abbiamo nostalgia della cinquecento, la vecchia cinquecento, anche se si chiamava "Nuova 500" per distinguerla dalla vecchia Topolino.
Nostalgia di cosa? Di una macchina che metteva tra i nostri pedi e la macchina davanti solo una ruota di scorta e che ci faceva viaggiare fino a 95 km/h con 20 litri di benzina equamente ripartiti tra le ginocchia del guidatore e del passeggero? Nostalgia per il senso di fustrazione che provavo quando arrivavo al Lisert e mi trovavo il limite di velocità di 100 km/h che non riuscivo a raggiungere? Nostalgia di una macchina al cui interno il fragore del motore a due cilindri raffreddato ad aria assordava tutti? Nostalgia di una macchina dalla tenuta in curva irrisoria già a 70 km/h? Nostalgia di una macchina in cui si viaggiava in quattro, ma chi viaggiava dietro aveva il mento incastrato tra le ginocchia e le ginocchia piantate nella schiena di chi stava davanti? Nostalgia di una macchina in cui il posto del passeggero anteriore era detto il posto della suocera (chissà perché )?
Io credo che la nostalgia sia per altro: è nostalgia per la giovinezza. Eravamo giovani, era la nostra prima macchina, era la liberazione dall'autobus, dal passaggio dell'amico, era la libertà di muoversi; e mentre dimostravamo abilità facendo la doppietta per scalare le marce e acrobazie con lo sterzo per farla star dritta mentre frenavamo, ci pareva di guidare una formula uno.
C'è un'altra nostalgia: nostalgia per una macchina dove tutti sapevano metterci le mani e dove la manutenzione ordinaria (olio, candele, fari, cambio del paraurti, ...) potevo farla da solo (ho appena pagato 70 euro per cambiare le candele: 40 per il test diagnostico e 30 per le candele; si nota una punta di polemica?)
Comunque belle foto, meno patinate ma più belle di quelle ufficiali. Complimenti.
Tutti noi abbiamo nostalgia della cinquecento, la vecchia cinquecento, anche se si chiamava "Nuova 500" per distinguerla dalla vecchia Topolino.
Nostalgia di cosa? Di una macchina che metteva tra i nostri pedi e la macchina davanti solo una ruota di scorta e che ci faceva viaggiare fino a 95 km/h con 20 litri di benzina equamente ripartiti tra le ginocchia del guidatore e del passeggero? Nostalgia per il senso di fustrazione che provavo quando arrivavo al Lisert e mi trovavo il limite di velocità di 100 km/h che non riuscivo a raggiungere? Nostalgia di una macchina al cui interno il fragore del motore a due cilindri raffreddato ad aria assordava tutti? Nostalgia di una macchina dalla tenuta in curva irrisoria già a 70 km/h? Nostalgia di una macchina in cui si viaggiava in quattro, ma chi viaggiava dietro aveva il mento incastrato tra le ginocchia e le ginocchia piantate nella schiena di chi stava davanti? Nostalgia di una macchina in cui il posto del passeggero anteriore era detto il posto della suocera (chissà perché )?
Io credo che la nostalgia sia per altro: è nostalgia per la giovinezza. Eravamo giovani, era la nostra prima macchina, era la liberazione dall'autobus, dal passaggio dell'amico, era la libertà di muoversi; e mentre dimostravamo abilità facendo la doppietta per scalare le marce e acrobazie con lo sterzo per farla star dritta mentre frenavamo, ci pareva di guidare una formula uno.
C'è un'altra nostalgia: nostalgia per una macchina dove tutti sapevano metterci le mani e dove la manutenzione ordinaria (olio, candele, fari, cambio del paraurti, ...) potevo farla da solo (ho appena pagato 70 euro per cambiare le candele: 40 per il test diagnostico e 30 per le candele; si nota una punta di polemica?)
Comunque belle foto, meno patinate ma più belle di quelle ufficiali. Complimenti.
Eh già! Ricordo i bei tempi con la Fiat 1100 de mio papà, quando in corte se la smontava per meter le robe a posto divertindose anche...sono piccolo ma crescero ha scritto:C'è un'altra nostalgia: nostalgia per una macchina dove tutti sapevano metterci le mani e dove la manutenzione ordinaria (olio, candele, fari, cambio del paraurti, ...) potevo farla da solo (ho appena pagato 70 euro per cambiare le candele: 40 per il test diagnostico e 30 per le candele; si nota una punta di polemica?)
Adesso con la Golf posso tirar su el cofano solo per zontar un poco de oio o l'acqua del tergicristalli... per el resto doverò pagar (presto purtropo go el primo tagliando)
un grande pomposo evento per cosa?
qua in itali i la venderà? forsi....
l 500 xe ricordi per noi che la gavemo avuda, e che rifazevimo el motor in strada, ma poi muli de ogi no xe niente.
soldi qua per i poerta no la porta, visto che le vien fata in polonia....
alla fin fine se un pianal dela panda con lamiere diverse intorno, e la panda xe anca 4 porte.....
qua in itali i la venderà? forsi....
l 500 xe ricordi per noi che la gavemo avuda, e che rifazevimo el motor in strada, ma poi muli de ogi no xe niente.
soldi qua per i poerta no la porta, visto che le vien fata in polonia....
alla fin fine se un pianal dela panda con lamiere diverse intorno, e la panda xe anca 4 porte.....
Bye '73 de Roby.-
Re: Nuova 500
anca co' la "nova mini" i gaveva fato compagno ... la ghe somilia un poco a la vecia (cuela vera) ma in realta` xe tuta un'altra roba: fabriche diverse ma ragionamenti compagnibabatriestina ha scritto:[...] ma xe tuta un poco cressuda [...]
Ah...Bilbo ha scritto:le vien fata in polonia....
No go niente contro la Polonia, anzi (per esempio amo i cavai polachi), ma se penso a quel che la costa e come la se presenta a l'interno (bastanza squalida).
Se paragonemo ai costi de altre auto, decisamente soto i 10mila euro... Eco, cosa ghe vol far concorenza ala Mini o ala Smart? No, perché xe altra clase e anche altri prezi... Alora ala Peugeot?
Ma ala fine xe solo una 500cc, la vecia però gaveva la atrativa de costar poco, la iera per la muleria, senza soldi e senza pretese...
OT: ma và...! Anche mi... ne go uno... Fine OTrofizal ha scritto:No go niente contro la Polonia, anzi (per esempio amo i cavai polachi),
Xe vero, el spirito dela vera, vecia 500 xe completamente assente, da ogni punto de vista.
Quel che me ga fato rider xe stado leger su una rivista che el nome de sta nova machineta i ga ambizion de farlo diventar un marchio famoso come quel dela Apple....
Devo corregerme: xe 500 de nome ma non de fatto La cilindrata varia da 1241 a 1368 cc (vedi listino http://put.edidomus.it/auto/mondoauto/a ... istini.pdf e schede tecniche http://put.edidomus.it/auto/mondoauto/a ... cniche.pdf)
- babatriestina
- senator
- Messaggi: 41572
- Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
- Località: Trieste, Borgo Teresiano
iera ovvio, la fa i 180 !! chi te vol che fazi una macchina de 500 de cilindrata!rofizal ha scritto:Devo corregerme: xe 500 de nome ma non de fatto La cilindrata varia da 1241 a 1368 cc
el modello Cinquecento, che go mi, va de 700 a 900 de cilindrata ( mi go quela de 900 e me basta e avanza per quel che la dopro) e la fa i 140 che per mi xe più che sufficiente. Ovviamente no fazzo viagi longhi in autostrada, ma al de là dela voia, chi fazessi viagi longhi in 500?
e pensar che xe stado mitico un mio amico che cola sua 500 nei anni 70 xe andado a Roma zo e su per l'autostrada del Sol a 80-90 all'ora!!!!! adesso credo che se finissi incugnai fra do TIR.
Sempre in quei anni, Paolo Rumiz con altri 3 mii compagni de scola xe andai a Capo Nord con do cinquecento, questa xe la cartolina che i me ga mandado:
Beh, te ga solo in parte ragion.babatriestina ha scritto:chi te vol che fazi una macchina de 500 de cilindrata!
Overo, ghe xe le miniveture de 50cc (vedi http://www.sicurauto.it/informazioni_ut ... etture.php), ma ghe ne xe anche altre de cilindrate picie:
- auto cinesi de 500 cc :http://amwmotorworks.ec51.com/offer/Ne ... 71213.html
- la AIXAM A721 SPORT di 400cc : http://www.allaguida.it/articolo/aixam- ... tiva/2370/
- altre minivetture con cilindrate intorno ai 500cc : http://www.italcar.com/IT_dieselgas.html
e cusì via...
- sono piccolo ma crescero
- cavalier del forum
- Messaggi: 8756
- Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
- Località: Trieste