ferie e vacanze

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

ferie e vacanze

Messaggio da Larry »

8) Dove vai in ferie, lettori? Va ben che in Italia gavei sempre bel tempo durante l'estate e poi gavei anche tutta quella bella costiera sabbiosa dove poi andar spender qualche giorno via di Trieste. Ma noi poveri inglesi non possiamo mai contare su un bel estate caldo e la temperatura del mare attorno le nostre coste quasi mai supera i 15 gradi C. Allora, per forza, dovremo andar oltramare. Ho gia prenotato per le mie vacanze. Vaddo in Grecia, e, naturalmente, sull'isola di Skiathos. Parto il 6 giugno per 14 giorni nel locale di Troulos, nelle studio della Villa Rosa.
Se c'e` qualcheduna (con enfasi 'una) che vol un po di compagnia differente sto anno in un paese differente (con magari anche un po di 'how's your father') saresti benvenuta. Si pol arrivar anche in macchina senza problemi. Traghetta da Brindisi (se non c'e` piu un da Trieste per la Grecia) fino a Patrasso. Patrasso ad Atene. Da Atene volta a sinistra sulla strada per Thessaloniki e va fino a Agios Nicolaus per prendere un altra traghetta per Skiathos.
Qualche offerta????? :-D :-D :-D
Larry 8)


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
refolo

ferie - dove ti va'?

Messaggio da refolo »

Allora caro Lamb un piccolo rimarco?
per triestin se disi dove ""DOVE TE VA'?"" no dove ti va!........se te ga' impara' cussi' xe Istrian se no' forestiero!......

Mi' andavo a Barcola Lavoravo in via G.Gozzi, ogni mattina, quando che sul canton della farmacia Picciola mostrava 39-40 all'ombra, la Maria la
partiva alle 6 de mattina fin a Barcola a farme un tocio.

3 de noi due amiche lavorava alla Stock.......gavemo fatto quasi tutto l'estate e te posso garantir, che i soldai Inglesi iera matti.

Noi anche se andava per un poco de aria, lori iera in mar za in principio de Marzo con la temperatura de meno 15 Gradi!.......pazzi-matti! l'Indomani, sul giornal Alleato iera scritto che un gruppo de Alleati iera in Caserma confermadi con l'influenza!

Se non te credi? ciama la Zanierovich che te metti in cornise! mi non scrivo Bull-Shit! durante el tempo che voi ieri a Trieste?????????nessun andava in ferie? tutti iera fermi come statue de gesso! e ti ste robe te doveria saverle. Senza missiar...........quel che xe adesso? non iera prima.

Maria aka Refolo


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: ferie - dove ti va'?

Messaggio da babatriestina »

refolo ha scritto: per triestin se disi dove ""DOVE TE VA'?"" no dove ti va!........se te ga' impara' cussi' xe Istrian se no' forestiero!......
mah, xe vero che de mi xe un poco de ascendenza istriana, ma a casa mia se ga sempre dito Dove ti va? perchè se gavessi dito Dove te va o addirittura Indove te va? i me gavessi dito Ma .. "te son de Galauca?" iera e xe tuttora diversi registri e livelli de triestin, e noi dopravimo quel dela media borghesia.

Per Larry: efetivamente, col mar qua, no gavemo bisogno de andar in ferie in Grecia, anche se go amici che lo fa, ma no go capido perchè, avendo una casa in Grecia tuto el anno, i ghe vadi in estate, che per mi la Grecia xe un sogno nella tarda primavera. I Triestini de solito al massimo va a Grado o a Lignan per far vita de spiaggia, soprattutto co i ga i fioi pici, e po in montagna, a Sappada, Forni di sopra, o in Val Badia principalmente. E quei che ga barca ciol la barca e va " in zo" lungo la costa dalmata, o se no i ga barca i ghe va cola macchina e i se sistema istesso: Cherso e Lussin xe quasi come el Corso..
mi me piasi o piaseva viaggiar e quindi no fazzo soggiorni ma vado spesso a Parigi e in Normandia a trovar i mii cugini (e digo sempre che una volta ciolerò el tunner e anderò a far un salto a Londra in giornata), a Vienna a trovar l'altra cugina.. opur fazzo viaggi organizzai per veder posti che gabi una storia, monumenti, musei,... me ga sempre appasionado el Asia, e el mio sogno xe sempre Samarcanda! ma col tempo me fa sempre più pensier lassar i gati.. per cui fazzo viaggi sempre più curti.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Ferie - do ti va?

Messaggio da Nona Picia »

Larry ha scritto:8)Dove vai in ferie, lettori?
Qualche offerta????? :-D :-D :-D
Larry
Beato ti cher te va in Grecia!. Mi, se no cambia qualcossa, vado in ferie a Barcola e in Carso, tempo permettendo, e te dirò che no me dispiasi proprio tanto. Vol dir che te penserò a ti che te sarà inGrecia! :lol: :011203mht_prv: :cool13: :cheers: :icon_sunny:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Ferie - do ti va?

Messaggio da AdlerTS »

Larry ha scritto:8) Dove vai in ferie, lettori? Va ben che in Italia gavei sempre bel tempo durante l'estate e poi gavei anche tutta quella bella costiera sabbiosa
Sulla sabbia mai ! Vado in Istria a far bagno sui scoi (Per Larry, sui sassi)


Avatar utente
torziolona
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 31
Iscritto il: gio 2 feb 2006, 22:50

Re: Ferie - do ti va?

Messaggio da torziolona »

AdlerTS ha scritto:Sulla sabbia mai ! Vado in Istria a far bagno sui scoi (Per Larry, sui sassi)
El brutto della sabbia xe che te cammini ore e ore verso el mar e te ga sempre l'acqua soto i ginoci.
Meio un bel tuffo !


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Ferie - do ti va?

Messaggio da babatriestina »

torziolona ha scritto: [
El brutto della sabbia xe che te cammini ore e ore verso el mar e te ga sempre l'acqua soto i ginoci.
per quel, xe spiaggia e spiaggia: efetivamente a Grado xe cussì, ma al Lido de Venezia in un per de metri te son in acqua alta.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Ma i scoi xe sempre meio, anche se no te rivi a caminar come sula sabbia! :cool13:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Messaggio da Golfoblu »

No ve invidio, anche se ogni logo del mondo ga la sua beleza, el suo fascino, le sue particolarità.

De ste parti, con 8.000 km de costa, praticamente tuti de sabia, se pol sceglier a volontà. Se a sud bisogna star 3-4 mesi senza aprofitar tanto, verso el nord te ga "estate" tuto l'anno.


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Xe i vantagi del clima equatoriale. :cool13: :cartoon2:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Mi go avudo la fortuna de gaver vissudo per diversi anni in una zona tropical. Col vantagio che dove vivevo el clima iera temperado (circa 1000 metri sul livel del mar) e le spiage (con un clima un poco piú caldo) a venti minuti de machina (in discesa :wink: ).
Spiage de sogno, con quele bele onde tipo 'surf', palme per star in ombra, muleti che vendeva bibite frede e fruti de mar freschisimi...
No me crederé, ma pasada la novitá...uno se stufa :roll:

E mi me disevo...come me piaseria un poco de bora, un poco de neve...
Uno no xe mai contento con quel che el ga, purtropo.

Sicuro iera che quando vignivo in Italia, in Novembre, "abronzatissimo"...la gente se girava per strada :roll: :roll:


Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Messaggio da Golfoblu »

Ciolendo come spunto el post de Macondo, devo dir che se parla dei loghi dove se vivi, e ripeto, ogni canton de sto mondo, ga la sua beleza.
Apunto, finchè xe novità tuto xe bel. La casa nova, la machina nova, el posto dove se va per la prima volta. Forsi no stufa, ma col tempo perdi quel interesse che se gaveva al comincio.

Per dir una, de ste parti nele spiaggie xe i chioschi che vendi cocco verde, xe in abondanza. Uno costa in media 60 - 70 centesimi de Euro. Gelado i ghe verzi al momento un buso col " facão " un cortel longo, e te se bevi circa 3-4 dl de acqua de cocco con la canucia. Rinfresca e xe un otimo tonico. Meio che le solite "cole". Se dopo aver bevudo te vol magnar la polpa, el mato te lo verzi in due.


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Golfoblu ha scritto:Per dir una, de ste parti nele spiaggie xe i chioschi che vendi cocco verde, xe in abondanza.
li go provai in viaggio in India. Ma i tochi de nose de cocco i li vendi anca in spiaggia a Grado :-D


Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Messaggio da Golfoblu »

babatriestina ha scritto:li go provai in viaggio in India. Ma i tochi de nose de cocco i li vendi anca in spiaggia a Grado :-D
Sicome vado OT, magari se pol meter in altro posto.

Alora, nel tuo viagio te ga provado el cocco "original". Quel de qua, xe stado introdoto dai portoghesi nei anni sucesivi ala scoperta, e portado apunto dal sudest asiatico, come tanti altri fruti esotici.
I tochi de nose de cocco li go trovadi anche a Venezia, insoma se li trova in giro. El cocco verde, come el nome disi, ga la nose in formazion, tanto xe che dopo aver bevuto " l'acqua " verzendolo, te trovi la polpa de cocco che xe fina e con carateristica gelatinosa. Inoltre la nose anche ga la scorza fina.


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
refolo

dove te va in vacanza?

Messaggio da refolo »

Qua' non se pol andar piu' al mar....Sabbia ne xe tanta ma i pessicani' a do' passi!

I trova mostri, che nianche al tempo de Giulio Verne esisteva. Folpi de 15 metri......pessicani con le pinne sulla panza! calamari de oltre 20 metri senza contar i tentacoli!

Beh!!!!!! bisogna anche pensar che tutto se movi, uragani-temporai-tremori-cicloni..ecc. adesso el ninio xe anda' a dormir e xe fora la nina.

Maria ka refolo


Avatar utente
Larry
ixolan
ixolan
Messaggi: 480
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 18:39
Località: Nord-Ovest Inghilterra

Vacanze estivi

Messaggio da Larry »

:-) :-) Vacanze Estivi.

Bona sera, sinorini bona sera, for its time to say goodnight to Napoli (no, di Skiathos).
Ecomi di novo. Son torna dalle vacanze e son pronto per salutarvi tutti ancora una volta. Pero, l’inizio delle vacanze non e andato tutto liscio come speravo. Av evo prenotato per 14 giorni sull’isola di Skiathos con partenza al 6 giugno alle ore 1340. Come vuole le regole in GB eravamo all’aeroporto di Mancheste 3 ore in anticipo dall’orario di partenza, e tutto e andato come solito. Con il ‘boarding pass’ siamo entrati nella sala di partenza. Siamo stati accogliati con la notizia che ci sarebbe un ritardo nell orario di partenza. Roba naturale, pero, non di 15/30 minuti ma di un minimo di 2 ore. Arriva l’ora spostato dalle 1340 alle 1500 e semo ancora nella sala di partenza. Finalmente alle 1540, ultima chiamata e andemo abordo del velivolo. Airbus 320. Partiamo alle 1540 e il volo procede benissimo. Qui bisogna ricordare che la Grecia e due ore avanti dalla Gran Bretagna. Alle 2200 di sera arriviamo sopra l’isola di Skiathos e il pilota annuncia che il tempo e troppo brutto e non ci sono degli aiuti terrestre per atterrare sull’isola e dobbiamo continuare sino ad Atene. Arriviamo ad Atene, e credo che si pol imagginare il caos all’aeroporto con le rappresentanti dalla compagnia di vacanze. Trovare alloggi per un pernottamento di circa 180 gente. Bene. 3 ore nell’aeroporto, poi dicono che ci saranno degli autobus per portarci agli alberghi. Mezz’ora in autobus per arrivare ad un albergo a 5 stelle a Vouliagmene, cena alle 0230 di mattina, poi a letto alle 3 qualcosa, per essere svegliati alle 7 per andare giu per la prima collazione, e dopo un autobus all’aeroporto alle 0845. E finalmente, alle 1130, decollo e partenza per Skiathos dove arrivemo al mezzo-giorno. Cussi da Manchester a Skiathos ci siamo messi 25 ore!!! Il resto delle vacanze e andata bene e mi son incontrato anche da gente dall’Italia, sino ad una famiglia da Monfalcone. Pero, dobbiamo ritornare a casa alla fine delle vacanze.
Ora di partenza all’aeroporto di Skiathos. Annunciano che l’aereo dall’Inghilterra arrivera con piu di un ora di ritardo. Cosi, ieri sera, Giovedi mattina siamo entrati in casa nostra alle ore 1250. Ma nell’aeroporto di Skiathos guardo la tabella delle partenze e vedo che ci sono stati voli per Malpensa, per Verona e per Bologna. Tutti questi voli pero, dovranno andare prima a Rhodi, poi procedure alla destinazione finale. Ma almeno go visto che gli Italiani ritornino a Skiathos. La famiglia di Monfalcone e venuta tramite auto, da Ancona sino a Piraeus, c’era anche una famiglia da Varese, e una da Reggio Emiglia. Cussi, non pol aver nessuno di Trieste una scusa per non venirci incontrare fra due anni sull’isola.
Ma ora dovrei cominciare lavorare di novo. Almeno 14 camicie d’estate, mutande da bagno, cari miei, mi mettero una settimana lavar e stirar tutto sta roba.
Non so se merita andar in vacanze con tutta sti problemi. Pero con la temperature sull’isola negli ultimi tre giorni Lunedi, Martedi e Mercoledi di questa settimana passando le 38 gradi C all’ombra, ho goduto tanto. E qui a casa mia ora, oggi, Giovedi, faceva il Massimo di 19 gradi. Ho dovuto tirare la pelliccia fuori dall’armadio!!!!!!!!!!!!!!!!!! E piove, piove, sul nostro amor.
Pero oggi xe za Venerdi. Piove, piove, fa freddo. Nel mio zardin al momento la temperature e soltanto 15 gradi C. E la BBC ha trasmesso un avvertimento per assai brutto tempo sta sera con riscio di alluvioni stanotte dappertutto l’Inghilterra, con forse doman, un po meglio del tempo ma sempre pioggia.
MA CHI HA DETTO CHE ABBIAMO UN RISCALDAMENTO DEL CLIMA?
LARRY


Auld acquaintance should ne'er be forgot
For the sake of auld lang's syne
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Bentornato Larry !! :-D


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Bentornato Larry, se te vol star ancora al caldo e al sol, vien un per de giorni a Trieste! :lol: :lol: :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

vacanze

Messaggio da nanaia »

Hallo Larry, ben tornado!!! Te pensave questi giorni perchè una ragazza che conosso e che lavora a Londra la me ga scritto che gavè freddo e piova e me dispiaseva pensar che te gavessi un ritorno cussì brusco!!
Comunque, da egoista, son contenta che te sia tornado fra de noi :36_3_16:


Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

ferie e vacanze

Messaggio da Bilbo »

l'altra setimana go fato un per de giorni de ferie.

me son fato un giro per le dolomiti.

el primo giorno semo andadi sule tre cime

Immagine

sicome iera matina presto, se stava ancora lazando l'umidità...


la sera semo andadi a dormir sul pordoi

Immagine

el giorno dopo semo andadi sul monte a gavevimo una bona scelta de giri

Immagine

dopo semo tornadi zo con la funivia

Immagine

e semo andadi a Braies

Immagine




100 % sole e bel fresco....


Bye '73 de Roby.-

Torna a “El salotin”