Servola

de Trieste, cenni storici, immagini vece e nove, ricordi..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Blues Briso
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 207
Iscritto il: sab 8 gen 2022, 19:31

Re:

Messaggio da Blues Briso »

sum culex ha scritto: lun 30 lug 2007, 12:27
La farmacia

Immagine
Fine anni 70 iera la trattoria al cavallino bianco, poi diventada pizzeria nei 80
La vizìn iera la Cassa de Risparmio


Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!
Avatar utente
Blues Briso
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 207
Iscritto il: sab 8 gen 2022, 19:31

Re:

Messaggio da Blues Briso »

sum culex ha scritto: lun 30 lug 2007, 11:18 Un vecio cancel co' l'alabarda

Immagine

Se no me sbaglio xe un entrata della villa Banelli (su via dei Soncini) do che abitava un siòr che lo vedevo estate e inverno in capoto grigio e bereto blu


Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!
Avatar utente
Blues Briso
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 207
Iscritto il: sab 8 gen 2022, 19:31

Re:

Messaggio da Blues Briso »

sum culex ha scritto: lun 30 lug 2007, 11:21 Immagine
Qua iera un fruttivendolo nei ani 80, un poco più vanti iera la posta. No so se xe ncora.
Più indrio iera la fermada dela 29 che ciolevo per ndar a scola


Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!
Avatar utente
Blues Briso
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 207
Iscritto il: sab 8 gen 2022, 19:31

Re: Servola

Messaggio da Blues Briso »

babatriestina ha scritto: mer 11 ago 2010, 14:57
el museo etnografico de Servola:
...
di fronte, sta roba: chi me spiega meio? xe ligado alla Ferriera? xe un simile in Marina..
Immagine
Me son chiesto tante volte cosa fussi, penso che sia un qualcossa che serviva come stampo per la ghisa o robe del genere (per lavorazioni della ferriera). De muleto me rampigavo per vardar dentro e el iera svodo (a parte scovaze che qualchedun butava dentro).


Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!
Avatar utente
Blues Briso
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 207
Iscritto il: sab 8 gen 2022, 19:31

Re:

Messaggio da Blues Briso »

dennis ha scritto: gio 7 gen 2010, 16:40 bongiorno a tutti.
e del vecio LALO bandiera del carneval servolan oltre che personaggio storico de servola chi se ricorda ??
Mi me ricordo.
E me ricordo de Ugo el salumer che me slongava sempre un tocheto de cotto su un stecadente co mia mama comprava (ma la diseva che el iera un poco caro)
E de Severino e su moglie al bar de marchi.
De Romano che zogava a biliardo e diseva che iera "solo geometria" (tra un biancheto e l'altro).
Po' me ricordo de altra gente che me go dimentica' i nomi: El corridor co la maieta de Che Guevara e sempre col giornal in man. El taliàn che sonava el sasofono...


Vosi e lingue sconossude me bati sule orece nude. El posto xe 'l steso, ma mi no 'l me par, adeso. Tuta sta gente de ndo' la riva, ché no la va via? O inveze xe i mii che me schiva? E pur ara, che mi son casa mia!

Torna a “Quartieri e rioni”