I vostri anni più bei

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

I vostri anni più bei

Messaggio da rofizal »

No lo meto come sondagio, perché le risposte pol eser infinite, o quasi.
Beh, un che ga 12 anni no xe che gaverà za una gran varietà de risposte, ma chi ga qualche anno de più.... :wink:

Ghe pensavo stamatina, co me son sveiado, e me son visto una situazion sai ciara:

fino ai 16 anni : da dimenticare
dai 16 ai 21 : molto bei
dai 21 ai 23 circa (servizio militar) : squalidi
dai 23 ai 33 circa : stupendi! i migliori
dai 33 in poi : normali con qualche periodo interesante

E per voi?


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: I vostri anni più bei

Messaggio da Nona Picia »

fin i 16 anni: per sognare
dai 16 ai 21: duretti
dai 21 ai 23: battaglia de adattamento
dai 23 ai 33: normali
dai 33 in poi: abastanza vari


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Atenzion che mi go meso i periodi de anni che andava ben per mi, i vostri pol eser diversi. :wink:


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

fino ai 18: da dimenticare
da 18 a 23: de sogno
dal 23 a 40: duri, ma bei
da 40 a 45: paura de diventar vecio
da 45 a oggi: nella norma, solito trantran con qualche alto e baso
da domani: keep all dear (legelo in inglese e penselo in triestin!)


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

flag_ts
fin a adeso: ricordarseli, perche` xe de imparar ... ma ghe xe stadi anca momenti meravilioxi {{{{{{}}}}}}
de adeso in avanti: sempre meio
-------------------------------------------------------------------------------
flag_fr
Jusqu'à maintenant: des moments à retenir, car il ya toujours quelque chose à apprendre ... mais il ya eu aussi des moments merveilleux {{{{{{}}}}}}
à partir de maintenant: toujours mieux
-------------------------------------------------------------------------------

flag_uk until now: moments to remeber, because there is always something to learn from ... but there are been marvellous moments too {{{{{{}}}}}}
from now on: always better


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

flag_fr désolé, mais la traduction de mon précédent message n'est pas acurate: la phrase "il ya toujours quelque chose à apprendre" va remplacée par "il faut apprendre"

flag_uk sorry, but the translation of my previous message is not accurate: the phrase "there's always something to learn" must be substituted with "we must learn"


Franco


Avatar utente
Lugara
ixolan
ixolan
Messaggi: 396
Iscritto il: sab 26 mag 2007, 10:01
Località: Trieste - San Giovanni

Messaggio da Lugara »

Rofizal, ma che bei topic che te proponi ogni volta!
Dunque...:

Fin ai 12 anni: indimenticabili, go avudo decisamente una bela infanzia
Dai 12 ai 24 anni: con alti e bassi ma nel complesso teribili, mostruosi: per certi periodi go avudo problemi de bulismo a scola (quela volta no iera "de moda" parlarne) e questo me ga rovinado tante robe purtropo...
Dai 24 ai 37 anni: in netto miglioramento, periodo sereno in cui go podudo recuperar tante robe e meterme in pari
Dai 37 ai 40 anni: go avudo un bruto trauma e go impiegado sto periodo de tempo per cavarmene fora
Dai 40 ai 42 anni (la prossima setimana...): mai stada cussì ben in vita mia, posso dir che go praticamente tuto quel che posso desiderar. Se no xe felicità ghe manca poco! In più son diventada otimista e condivido in tutto quel che ga dito ffdt: de adesso in avanti sempre meio!


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

8-10: spensieratezza, iero un argento vivo
12-13. un gran cambiamento, improvviso: inizio de una vena romantica, gavevo creado un mondo de fantasia mia. Molto sensibile , gioivo e soffrivo per un gnente.
14-20 tran tran scolastico
20-25 incertezze sul futuro
30 anni diria el top dela forma
dopo... su e giù... co me ripenso decine de anni fa, me par de parlar de un'altra persona


nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

i vostri anni più bei

Messaggio da nanaia »

casca a proposito per mi: a Nadal fazo 60 anni e se i 40 no li gò gnache visti, i 50 poco via, questi LI SENTO (alla spagnola, ma no savessi dar una traduzion che rendi in pien l'idea). Dunque, bilanci: vedemo. Fin ai 16 anni, senza infamia e senza lode, abbastanza sola. Dai 16 ai 19 spensieratissimi, splendidi: boom de amicizie, vita varia (no dimentichemose che parlemo de anni in cui iera avventuroso anche andar a Opcina col tram :wink: , però se semo assai divertidi); dai 19 ai 23 assai bei, ma totalmente diversi dai precedenti; dai 23 ai 30 faticosi, ma no brutti; dai 30 ai 40 MAGICI!!!, per certi versi i migliori in assoluto; dai 40 in avanti inizialmente bonini, dopo TREMENDI, adesso accettabili.
In futuro, come gavè za ditto voi: sempre imparare e, soprattutto, apprezzare ogni singolo momento positivo, per breve che sia


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Non so far una classifica, posso dir che considero el più bel anno della mia vita el 25esimo. Non so perché, ma xe stado l'anno dove tuto me xe andado a 1000 !
Lugara ha scritto:mai stada cussì ben in vita mia, posso dir che go praticamente tuto quel che posso desiderar. Se no xe felicità ghe manca poco! In più son diventada otimista
che bel leger parole cussì :-D


Avatar utente
nogoidea
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 59
Iscritto il: mer 22 nov 2006, 0:19
Località: Torino

Messaggio da nogoidea »

Mah, i ani pasadi xé stadi tuti pieni de alti e bassi. I più bei? Devi ancora vignir, dirìa.

fin ai 15 anni: dimenticadi
dai 15 ai 20: irresponsabili
dai 21 ai 29: ‘sai impegnativi ma con tante soddisfazioni
dai 30 ai 40: routine
dai 40 ai 42: nove speranze e atività, finide malisimo…
dai 42 (2007): se riparti da zero, no pol che ‘ndar meio!


Avatar utente
mauri
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 57
Iscritto il: dom 4 nov 2007, 1:40
Località: Trieste Servola

i anni più bei.

Messaggio da mauri »

Son Vivo!

El passato in quanto tale se fato de ricordi. No poderia catalogarli per ani, ma col mio caratere a minuti....e alora tiremo la media, tuto somado comunque li go visudi sempre in piena, o de rifa o de rafa, e anche sbagliando o affrontando problemi e sofferenze, anche sai profonde, che purtroppo fa sempre parte della vita, no go proprio cosa lamentarme.

E deso a 47 anni SON ANCORA VIVO nonostante mi steso, e alora del presente no poso che eser contento, per el domani son sai curioso, ma se va avanti cusì... firmo! :-D


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Ho letto questo topic fin da quando è stato proposto ma...non riuscivo mai a trovare il modo per me adatto di rispondere...
Mauri adeso ha scritto cose che sento anche come mie, quindi le sottoscrivo e lo ringrazio per avermi tolto dall'imbarazzo di non saper dire.


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]

Torna a “El salotin”