Le previsioni del tempo su internet

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da babatriestina »

intanto comincio col classico comento Signora mia, no xe più le meze stagioni
E per i barometri, go visto la diferenza fra el mio vecio del bisnono e i novi semplici sui orologi digitali: i novi segna piova solo che vardando la tendenza a sbassar, el vecio lo legio meio perchè oltre ala tendenza mostra meio la zona dele pressioni.
El truco dei pescadori mi lo go visto simile in estate al bagno: se xe acqua sporca, vegnerà bruto..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da nonna ivana »

Buon pomerggio a tutti
Come faccio a capire Allora se viene brutto?
Ho duetorrenti e la neve del Cimone difronte...nessun pescatore nellevicinanze, pero' chiedero' a un montanaro, se nei contro uno,

Ma che caldo che fa anche qui,
Buona serata a tutti


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da Nona Picia »

nonna ivana ha scritto:Buon pomerggio a tutti
Come faccio a capire Allora se viene brutto? Ascolta i tuoi doloretti.... :lol:
Ho duetorrenti e la neve del Cimone difronte...nessun pescatore nellevicinanze, pero' chiedero' a un montanaro, se nei contro uno,

Ma che caldo che fa anche qui,
Buona serata a tutti


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da nonna ivana »

I doloretti sono passati, poi c'e il mercato, non si deve fare letti o fare lavatrici, ne' spazzare, dentro e fuori. L'aria e' fresca' si mangia benissimo, tosco-emiliano....cammlniamo lungo i due ruscelli che, confluendo, formano il mio Panaro, visto che delimita proprio il mio comune bolognese da quello modenese!
Spero siate al lido, o sui monti, in riposante frescura!


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da babatriestina »

Già rientrata dal mare. faceva troppo caldo dopo le 11


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Intanto una riflessione: il 16 giugno di un anno fa BT si lamentava che faceva troppo caldo. Credo che per questa estate sia stata accontentata ;-) :D

Adesso vengo al motivo del post. Per caso sono finito sulle previsioni del tempo ... norvegesi (proprio qua, due passi). Sono dei tipi precisini e potete chiedere le previsioni per la provincia o per i singoli comuni (o per il comune che volete; c'è anche Crevalcore...).

Provincia di Trieste: http://www.yr.no/place/Italy/Friuli-Ven ... i_Trieste/
Città: http://www.yr.no/place/Italy/Friuli-Ven ... a/Trieste/

Tra le due, in questo momento, cambia la temperatura (che mi sembra essere prevista un po troppo bassa). Ecco le previsioni di oggi 1/9/2014 su Trieste città

Immagine

Mi è piaciuto come si presentano le previsioni, con una grafica elegante e funzionale.

Sulla destra nel rettangolo azzurro la situazione adesso non lo so se della copertura del cielo o della probabilità di precipitazione (ma se cliccate sul pulsantino sotto al rettangolo avete un'animazione che vi mostra la situazione nei prossimi tre giorni). Sì c'è qualche momento in cui il rettangolo non è tutto blu ;-) .

Sulla sinistra potete chiedere le previsioni lungo termine (per i prossimi 8 giorni) o le statistiche climatiche su Trieste.

Ah, io lo ho messo in inglese, ma se preferite il norvegese (o se vi viene fuori il norvegese, che so che tutti parlate correntemente a furia di mangiare baccalà mantecato ;-) ) in alto a destra c'è una bandierina dove potete scegliere la lingua (confesso: la sola che mi era familiare era l'inglese).

Sono previsioni affidabili? Vedremo. Come ho detto oggi le temperature mi sembravano troppo basse, poi, però, sono andato a guardare il termometro esterno e segna 16,5°e l'ISMAR nel suo grafico che, al contrario della tabella, è aggiornato dà 16 scarsi.

E poi volete mettere la figura che potete fare parlando con gli amici
''Ndemo in gita domani?"
"No so, i Norvegesi per domani prevedi strangolini".

:D :D :D


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da Nona Picia »

bello sto sito! A dire il vero il mio termometro stamattina dava 14,5°, prima che piovesse, poi è sceso a 13° perchè si è bagnato


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Xe tuta question de abitudine....

Ogi l'Ismar che misura el vento vero che gavemo a Trieste, dà come velocità del vento 10 metri al secondo (36 km/h): no xe le rafiche, xe la velocità media del vento.

Anche i norvegesi disi che el vento sarà a 10 metri al secondo. E poi i lo spiega a parole: "Fresh breeze, 10 m/s from east-northeast", una brezza fresca da est-nordest.

No go ancora meso el naso fora, ma isteso no me par che el vento de ogi se posi definir "una fresca brezza" visto che stamatina le raffiche xe rivade a 90 km/h. Se vedi che lasù, in Norvegia, i xe abituadi a altre robe...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da babatriestina »

go messo el naso fora stamatina e devo dir che sula mia terazza che xe in batuda de bora, no xe propio roba de rinforzar i ormegi , che comunque go fato ieri, per evitar che el armer dei attrezzi o la cuccia per i gati me camini su e zo come che i fa co xe borazza...
e confermo che est nordest xe apunto Bora.
la velocità media apunto mostra quanto che xe limitativo dar la sola media senza acompagnarla de un valor de variabilità


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da Nini Naridola »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Xe tuta question de abitudine....

Ogi l'Ismar che misura el vento vero che gavemo a Trieste, dà come velocità del vento 10 metri al secondo (36 km/h): no xe le rafiche, xe la velocità media del vento.

Anche i norvegesi disi che el vento sarà a 10 metri al secondo. E poi i lo spiega a parole: "Fresh breeze, 10 m/s from east-northeast", una brezza fresca da est-nordest.

No go ancora meso el naso fora, ma isteso no me par che el vento de ogi se posi definir "una fresca brezza" visto che stamatina le raffiche xe rivade a 90 km/h. Se vedi che lasù, in Norvegia, i xe abituadi a altre robe...
I norvegini ga dito giusto: secondo la scala Beaufort (amiraglio inglese del primo '800) per venti da 17 a 21 Kn (nodi) corr. a 30-39 Km/h o 8,0 - 10,7 m/sec corrispondi al 5° grado dela scala con descrizion: vento teso, fresh breeze, bonne brise.
Xè sbagliò dir vento 5 da NNE con raffiche a 7°. De solito la raffica massima viene presa ogni ora o ogni 3 ore o adiritura max giornaliera.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Par che i la gabi riparada e la funzioni de novo; segnalo la stazion meteo che el CISAR ga piazà sula punta in alto del'URSUS

http://www.cisartrieste.it/meteo/ursus/

Me lasa perpleso el "70 m sul livello del mare" che i ga scrito; no me pareva che la fusi cusì alta, ma se i disi lori ... sarà vero.

Sempre sula zima i ga meso una webcam e nei dopopranzi del bel tempo xe un piazer andar a veder l'inquadratura http://www.cisartrieste.it/meteo/ursus/cam1.jpg


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Nini Naridola
distinto
distinto
Messaggi: 1496
Iscritto il: dom 10 giu 2012, 17:32

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da Nini Naridola »

Ursus: me sembra che l'altezza massima de lo sbraccio de la gru sia 75 m. No so dove che esatamente xe stada installada la centralina meteo. Sicuramente el pal de l'anemometro no serviva farlo alto i canonici 10 metri.
Ma dala vision dela webcam i 70 metri xe tuti!


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Cosa ve par, me sbaglio o i ga capelà le previsioni del tempo per ogi?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da Piereto »

Diria che oramai grazie anche ai satelliti che gira sora la nostra capuzera podemo veder con brevi ritardi come che se crea, e se movi le perturbazioni, quindi le previsioni xe più facili e controlabili. Cusì se podemo anche render conto de come el tempo sia diventado balerin e far confronti co le nostre memorie. I ne parla tanto de cambiamernti climatici e ogi più de una volta se ne podemo inacorzer. El clima dipendi sempre dal sol e la posizion de l'asse terrestre. Ieri sera xe rivado la solita bolla , quela che una volta se ciamava neverin piova vento e correnti fredde, cioè una scontradura. Ecco giorni prima el bruto tempo in arrivo e za sora el friul , e ieri sera un bel arcobaleno doppio.




giorni prima.jpg.jpg
giorni prima.jpg.jpg (87.3 KiB) Visto 67 volte





piazza de la stazion de sera  .jpg
piazza de la stazion de sera .jpg (103.62 KiB) Visto 67 volte


Torna a “El salotin”