Le previsioni del tempo su internet

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da rofizal »

Roba de pianzer...
Un se domanda "che tempo farà? bon che adeso gavemo internet, vardo e cusì me regolo". Ah sì, pura utopia. Za savemo che le previsioni radiofoniche e televisive no i la intiva mai o quasi. E su internet?

Bon, vardo su Yahoo (http://it.weather.yahoo.com/ITXX/ITXX0080/index_c.html) e vedo piova fin mercoledì. Dopo, per sicureza, vardo anche su Italy Weather (http://www.italy-weather-and-maps.com/weather/TS/) e vedo: ogi piova, doman - domenica - variamente nuvoloso senza piova, lunedì nuvoloso senza piova, martedì piova nel pomerigio, mercoledì nuvolosità in atenuazion e giovedì torna el seren. Vardo su Leonardo (http://meteolive.leonardo.it/meteo-citt ... ve&lang=IT, dopo zerché per Friuli VG, Trieste) e trovo poca piova solo martedì prosimo (30 otobre), ma forte vento (de novo bora?) dal steso giorno (previsioni fino al 3 novembre). El noto sito dell'Osmer (http://www.osmer.fvg.it/) me dà piova per ogi, ma no a Trieste e niente piova per domenica (più in là no riva).

Cosa, go de far la media o tirar i dadi? :wink:


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mi oltre a quel della region, vardo anche

http://www.ilmeteo.it/portale/meteocomuni?citta=Trieste che disi che domenica 28 dovesimo ver qualche gocia de piova intorno ale 10 e più bel al dopopranzo.

http://www.tempoitalia.it/previsioni/me ... ieste.html che dà piova nele prime ore de domenica 28 e dopo più bel za de matina.

Vederemo. Mi so che mio fio, se devi organizar una gita, contata qualche volta l'amico che fa le previsioni all'arpa fvg, ma poi xe capità che el ghe ga telefonà per dirghene quatro. :-D :-D :-D

Ma se te vardi ben, te vedi che i te dà sempre la probabilità de piova, che non xe mai el 100% o'l 0%, per cui i la intiva sempre. Questa sì che xe prudenza :wink: . E noi dovesimo imparar a ciorse l'ombrela drio anche in luglio, co no piovi da 10 giorni e xe tuto suto e gnanche una nuvola in ciel! :-D :-D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto: E noi dovesimo imparar a ciorse l'ombrela drio anche in luglio, co no piovi da 10 giorni e xe tuto suto e gnanche una nuvola in ciel! :-D :-D
questa te la confermo: iera una domenica de luglio una quindicina de anni fa, caldo de morir oltre 30 gradi, no pioveva de settimane, gita in montagna CAI al rifugio Corsi: per prudenza zonto una giacca a vento in zaino e partimo col sol e caldo.. po in montagna xe facile che se ingrumi nuvoli, za in salita comincia a piover: arivemo al rifugio za bagnai, no problem go una maia suta de ricambio ... al ritorno pioveva a mastele, la Parete delle Gocce iera deventada la Parete dele Docce! la giaca a vento, che iera più a vento che a piova se ga imbombido, e po no la iera imbottida... insoma, ala fin solo un bel polastro rosto a Resiutta me ga restituido un poco de calor. De quela volta, pol esser 35 gradi, ma ombrela, maia de ricambio, un maion de riserva e una mantella no manca mai in fondo del zaino co vado per le alte!

Per domani, sui giornai, cusì per zontar:
per el Piccolo, nuvoloso de mattina, forsi meo al dopopranzo in montagna, ma no i escludi che possi piover
Per Repubblica, in Friul (sarà anca per noi?) possibile piova dopopranzo.
:?: :?: :?:
Nel dubbio, domani in gita: mantella, sorabraghe, ombrela e un giro de ricambio al arivo!


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Mi son de quei che per saver el tempo verzi la finestra de matina bonora e cuca fora ;--D


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

mi vardo volentieri le isobare e le foto a 'l infraroso de 'l osmer, ma solo c'o go tempo che me spupa ;-D de solito, inveze, me tegno sempre a rente una mantela per la piova :-)


Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

Credo che con le previsioni del tempo tuto el mondo sia paese. Secondo lori, in sto angolo del mondo dove che stago mi, ogi doveva rivar un bon temporal con vento, piova e ogni maledizion del ciel, inveze de piova e vento no se ga nianche visto l'ombra.

Parlavo ani fa con un'amica che me contava che preveder el tempo coinvolgi tanti fatori variabili, che basta che un vadi a remengo, e tuto el risultato finissi in forazogo...almeno lori disi cussi`!


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Go vardà le previsioni del tempo per la prossima settimana.

www.ilmeteo.it dà -12 di minima e -6 di massima. Penso, spero, si sbaglino. Non credo di aver mai visto in 60 e passa anni una giornata così fredda.

Gli altri sono un poco meno pessimisti

www.tempoitalia.it dà -6 di minima, meteolive.leonardo.it anche dà -6. E' vero che spesso le previsioni a sei giorni sono di fantasia, comunque tiriamo fuori le coperte...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da nonna ivana »

Io non guardo spesso le previsioni...magari sento qualche acciacco che mi avvisa di brutto!

In genere consulto queste pagine!

http://www.meteoam.it/


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da babatriestina »

Gennaio 1985, l'anno in cui morì il mio gelsomino pluridecennale, vi fu una successione di giornate sempre sotto zero, con minime sui -15 e massime di -4, -5.. le piante ritirate in casa, fra le lastre, bisogna dire non sigillate come le attuali, gelavano perchè si raggiungeva lo zero anche al di qua dei vetri. Ed era in pieno centro, esposto a sudovest, al riparo dalla bora, immaginate sull'altipiano, 300 metri più alto!
stasera sentivo già un venticello pungente. come se l'aria arrivasse da un luogo assai freddo


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da Nona Picia »

Nel gennaio del '63, un mese prima che mi sposassi, c'è stata tanta neve per tutto il mese e temperature a -11° in Vicolo delle Rose e poi, come diceva babatriestina, c'è stato il famoso '85...


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Comunque ogg le previsioni sono un poco migliori, venerdì neve, non tanta, temperatura tra -9 e -7, ma freddo e neve per tutta la settimana successiva. Io prendo, però, queste previsioni come indicative, perché troppo in là.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da Nona Picia »

Il guaio è che prevedono bora molto forte... :(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
nonna ivana
Notabile
Notabile
Messaggi: 5356
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 22:55
Località: prov Bologna

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da nonna ivana »

Nona Picia ha scritto:Nel gennaio del '63, un mese prima che mi sposassi, c'è stata tanta neve per tutto il mese e temperature a -11° in Vicolo delle Rose e poi, come diceva babatriestina, c'è stato il famoso '85...
Proprio così, l'85 gennaio fu un anno terribile, con tubazioni che crepavano, neve pesantissima che aveva staccato la corrente, non so se in quell'occasione lì o alla fine di nov di un anno prima, rimanemmo anche una decina di giorni senza luce, riscaldamento, acqua, si doveva andare a punti di raccolta a prendere acqua... avevamo solo il metano che funzionava e tenevo il forno acceso; in campagna la gente si difendeva meglio, ammesso che non si fosse "elettrificati" totalmente.
Con la temp eravamo anche fino a -17° e forse anche fino a meno 20°C, e la neve era una barriera insormontabile...

Le previsioni, pur nella metodologia più affidabile, lasciano sempre...il tempo che trovano, no? :wink:


ivana

la curiosità è il colore della mente
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da sum culex »

Ve imaginè se manca l'elettricità per tanto tempo? A parte el riscaldamento: anche la caldaia a metano funziona cola corente eletrica, ma el congelator che devi star almeno a -18°: pensè che dano: tuti i surgelati va a farse ciavar (noi lo gavemo pien....) e no servi gnanche meterli in giardin, perchè la temperatura xè tropo alta.
Ghe volessi gaver un generator de corente de almeno 2000 W per una stueta, una lampadina e per el congelator, ma el costo de sto afar xè de più de tuti i surgelati che se deteriora. E alora? Alora speremo che no vegni cussì fredo e sopratuto che no restemo in braghe de tela a iazarse el c... e i sentimenti. :freddo: :freddo: :36_1_26: :freddo: :freddo:
ciao
sum culex


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Stamattina alle 10 le raffiche hanno passato i 100 km/h secondo l'ISMAR sulla stazione messa sul molo fratelli Bandiera.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2874
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da mandi_ »

Tegnive fisi, me racomando!
Xe tanti anni che no vedo la bora!

Mandi


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da babatriestina »

E' il primo giorno d'inverno che soffia così. Ho rafforzato gli ormeggi sul terrazzo, sperando che non sbatta coems uo solito la casetta del gatto ( fissata con due cordini alla ringhiera) e l'armadio degli attrezzi di metallo. quello di plastica lpanno socrso lo aveva sfasciato. Ho messo per terra tutti i vasi e cassette dei davanzali, eprchè se no me li ritrovavo a pezzi, e la panca.. a quella ci ha pensato un'amica un po' pesantina... sfondandola... :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Stanotte alle 23 alla stazion meteo de molo fratelli Bandiera 112 KM/h. Per venerdì la previsione migliora, neve e temperature tra -7 e -5. Ma la domenica dopo -14 (anche questa mi pare esagerata) e freddo e neve per tutta la settimana successiva.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da babatriestina »

forse i -14 li intendono percepiti, che corrispondono spesso a -2, -3 del termometro ma con bora


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Le previsioni del tempo su internet

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

-14 non ieri, ma domenica prossima...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “El salotin”