Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Cosa volemo per la cità  dei nostri fioi?
Proposte e discusioni su quel che i sta fazendo e quel che volesimo sia fato
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Messaggio da Piereto »

Ve meto una vecia foto de piazza libertà dei ani cinquanta , quindi ancora soto el tlt ,quando che ancora iera el diurno


vecio diurno.jpg
vecio diurno.jpg (91 KiB) Visto 278 volte


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Messaggio da Piereto »

Me par de ricordare che fora del diurno nei anni 60 ghè iera la fermata del venti.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Messaggio da Ciancele »

Piereto ha scritto: gio 28 dic 2023, 17:13 Ve meto una vecia foto de piazza libertà dei ani cinquanta , quindi ancora soto el tlt ,quando che ancora iera el diurno



vecio diurno.jpg
Piereto mio, la tua foto me ga ricordà el 1952 e/o 1953. Quela volta lavoravo in una dita vizin dela stazion e fazevo più straordinari che ore normali. Gavevo libero come le serve: domenica dopopranzo, dale 2 ale 4. Libero par modo de dir, parchè ciolevo lezioni de inglese, francese e gnoco e dovevo far i compiti. Sicome che iero tropo giovine per gaver la segretaria, iero mi el mio segretario e fazevo corispodenza in quatro lingue. Anca talian. Durante la setimana gavevo la sielta: o lavorar o magnar (a casa, cusinava mama). Un'ora a pie andata e ritorno, col cafè. Ligio al dovere, me andavo a lavorar e pranzo iera quel ristorante comunale. Se me ricordo ben, un pranzo (primo e secondo) costava una zentona. Ma no iero solo, anca altri coleghi i andava a magnar là. No iera tanto schifoso e, sopratuto, sensa tesera.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Messaggio da babatriestina »

De un per de giorni gira i pupoli del " rendering" che farà bel el " waterfront" ( che po xe lontan de l'acqua) e ga fato un architetto " archistar" che per sto pupolo e progetto par che i lo paghi 2,7 milioni de euro!
i lo ciamerà " l'Occhio di Massimiliano" e in pratica xe come una rotonda con piere carsiche. Cussì te rivi a Trieste e te sa subito che ltre al mar ghe xe el Carso ( che se ghe andrà su con ovovia, perché el tram xe ancorta fermo ( de 7 anni... e no se parla)
Sarà " belissimo"?
Immagine

Immagine

( la vita che mi voio- xe ala Stazion su un scoio")

Immagine

xe ze el pupolo, fato PRIMA che i conti i costi..

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Messaggio da babatriestina »

vedo che se se pol anca sentar sul muretto, ma senza pozar la schena!!!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Speremo che sia meio del portacd de piazza Goldoni, del mascheron ala base del Viale e del monumento all'esodo che i ga fato verso le Noghere


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Messaggio da babatriestina »

sono piccolo ma crescero ha scritto: sab 20 gen 2024, 16:19 Speremo che sia meio del portacd de piazza Goldoni, del mascheron ala base del Viale e del monumento all'esodo che i ga fato verso le Noghere
in nissun de sti casi i ga butado zo un teatro per far sta roba. ma in efetti el me ga fato pensar al monumento al esodo,che xe in efeti in una rotonda


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Messaggio da Piereto »

Sinceramente perché far un monumento al carso ? El turista che vien col treno ga za un asagio dopo la stazion de monfalcon e po' el pasa per la costiera. La stessa roba chi che vien in auto. Cusi' però te rivi a veder le entrate del porto, ma i le salva, perché le xe rifinide co un ordine architettonico, ma se le gave' viste da la parte del porto xe una tettoia a volta senza fronzoli. I do milioni e setezento xe per meter a posto la piaza. Chissà se i se ostinerà ancora soportar la vista de tubulari ruzini e tavole de abete stinte che fa parapiova lungo tuto el lato del silos lungo la piazza. Piutosto una allegoria statuaria che ricordi la Trieste dei commerci e de le navi.


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Piazza Libertà, vulgo Piazza Stazion

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: sab 20 gen 2024, 12:29 vedo che se se pol anca sentar sul muretto, ma senza pozar la schena!!!
Cara Baba, xe bel che te se fazi pensieri. Go deciso de tornar a Trieste nei prosimi ani e de fondar una società anonima. Ogeto dela società: nolegio de schienai.


Torna a “Trieste, el futuro”