I topolini - mi no go mai capì

Gavemo scritto cussì per no impressionar i non triestini, ma i triestini "va al bagno"
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
claudio bonifacio
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 43
Iscritto il: gio 12 feb 2009, 16:44

La verità xe .....

Messaggio da claudio bonifacio »

Bon, la verità xe que noi che gavemo 62 ani xe ricordemo i tempi che andavimo a far i mona ai topolini e de sera se andava a balar a la Marinela, pero efetivamente, no ghe iera tante machine come ogi. Mi xe da 39 ani che son via de Trieste e prima go abità nele isole Canarie e adeso a Sivilia che la se a 80 kilometris da sta spiagia che vado sempre d'estate e ve digo la verità, co son a trieste me manca le spiage del Andalusia. Pero no se pol voler tuto.
Allegati
El Portil.jpg
El Portil 2.jpg


Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Eh, un poco diverso dei topolini! :lol:

Mi son andada ai topolini una o due volte, co andavo ale medie. :shock:
Tropa confusion, tropo sol. No me ga piasso.
Quela volta papà gaveva una barcheta e andavimo a far bagno sula diga vecia, de solito dela parte dela scoiera, con le maschere, a guardar i pessi.
No me ga mai piasso rostirme sul sol. Mi de solito stago in ombra, o meza ombra e me piasi nudar senza dover schivar la gente.


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Go leto in qualche posto che parte del portisin o del mlo de Barcola xe stado fato su un mucio de material che contied diosine. Con quele in giro, mi faria anche meno de andar a nudar la. Con la feriera, praticamente fin a Muja l'aqua no xe sai neta, gnanche quela. Resta Sistiana e in zo, verso Grado.

Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

El toco inquinà xe tra la stazion e el bagno Ferroviario. No so se el terren della Pineta de Barcola xe anche inquinà.....Comunque a mi me piasi i topolini lo stesso.
So ch no vol dir niente, ma guardè che limpida che iera l'acqua l'altro giorno.....
Allegati
DSCF0028 fondo marino.JPG


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Nona Picia:
Posted: Sun Feb 15, 2009 3:37 pm Post subject:
El toco inquinà xe tra la stazion e el bagno Ferroviario. No so se el terren della Pineta de Barcola xe anche inquinà.....Comunque a mi me piasi i topolini lo stesso.
So ch no vol dir niente, ma guardè che limpida che iera l'acqua l'altro giorno.....
Purtropo el mar xe come la piscina, far la pipi solo che int'un canton no vol dir che el resto del'aqua sia neta. La marea e la corente se movi continuamente. La bora fis'cia del nordovest e movi la superficie del mar, indovina dove? Propio verso i topolini.

Le diosine xe invisibili, anzi le fa parer l'aqua ancora più neta del stato naturale del mar, perche i minuscoli plancton che la popola normalmeinte i sparisi.

Arnie


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Arnie Coburg ha scritto:Nona Picia:
Posted: Sun Feb 15, 2009 3:37 pm
So ch no vol dir niente, ma guardè che limpida che iera l'acqua l'altro giorno.....


Le diosine xe invisibili, anzi le fa parer l'aqua ancora più neta del stato naturale del mar, perche i minuscoli plancton che la popola normalmeinte i sparisi.

Arnie
Come che te legi, so benissimo che l'acqua limpida no vol dir niente....., ma almeno no xe sabbia che la rendi torbida e a volte poco invitante :roll:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....

Torna a “I stabilimenti balneari”