Gardel - Cardellino

le bestie del Carso, ma anche quele cittadine..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Gardel - Cardellino

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

In via Rossetti, là dele caserme che sta per serar, tra tanti ippocastani ghe xe tre platani.

Nei giorni intorno a san Nicolò, su un de questi, e solo su un, iera pien de gardei, in italian cardellini, nome scientifico Carduelis carduelis, inglese Goldfinch, Tedesco Stieglitz, francese Chardonneret (par quasi un vin :D ) in sloven Liš?ek.

I xe stai un pochi de giorni a caval della feste, e po' i xe 'ndai via. Quel che me ga incuriosì xe perchè su un platano solo e no su tutti tre, eppur su tutti tre i gaveria trovà de magnar. Se i fussi 'ndai su quel che xe all'incrocio con via Revoltella le foto me saria vegnude sai più ben, con meno controluce e ciapade più de sbiego, ma niente. Se vedi che su quel le semenze iera più bone.

Immagine

Immagine

E con queste foto, diria che per sto anno xe finì. Auguri a chi che me leggi, bon 2008 (speremo)!


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Gardel - Cardellino

Messaggio da mandi_ »

Nella mia casetta per useleti xe rivà en cardelin?
cardelin--.jpg
cardelin--.jpg (77.02 KiB) Visto 2108 volte


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Gardel - Cardellino

Messaggio da Zigolo »

Sinceramente da questa foto non riesco a capire né la forma né i colori (sembra ci sia una dominante gialla che falsa tutto).

Ma è sano, vola?

Altre foto?


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Gardel - Cardellino

Messaggio da mandi_ »

xe cascà dal nido, che xe sora un pin. Troppo in alto per rimetterlo dentro. La mamma ogni tanto svolazza e lo cerca, ma non sappiamo che fare. Vivo xe vivo. Xe andà sora la casetta, dopo si è posato dove lo vedi. Provo a mandare altre foto.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Gardel - Cardellino

Messaggio da mandi_ »

Forse se ga sfalsà i colori del piumaggio nela foto. Scusa..Provo co ste altre foto.Ora xe svolà nel prato, par che l pisola...
Allegati
uselin....jpg
uselin....jpg (53.94 KiB) Visto 2102 volte
uselin cocolo.jpg
uselin cocolo.jpg (96.53 KiB) Visto 2102 volte
dorme.jpg
dorme.jpg (58.73 KiB) Visto 2102 volte


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Gardel - Cardellino

Messaggio da Zigolo »

OK ora è chiaro: cardellino al 100%


Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Gardel - Cardellino

Messaggio da Zigolo »

Purtroppo è uscito troppo presto dal nido e così rischia molto.

Se dici che non si riesce a rimettere nel nido e fuori i genitori non lo nutrono, l'unica sarebbe contattare un centro di recupero fauna selvatica o anche l'ENPA. Dovrebbe esserci qualcosa dalle tue parti. Trento o sbaglio? Se sì, c'è un bravo assistente ed esperto di uccelli al Museo, potrebbe essere anche questa una strada da seguire.


Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Gardel - Cardellino

Messaggio da mandi_ »

Ti ringrazio. A dire il vero siccome è molto facile vedere uccellini che cadono nel mio prato, dai nidi che stanno sui pini, non ho mai pensato di rivolgermi a qualcuno in casi come questo. Ho sempre lasciato fare alla natura, magari preparando un pò di acqua o briciole. Però ci possono essere gatti o volpi che girano. Conosco delle guardie forestali e mi rivolgerò a loro.


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Gardel - Cardellino

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

No xe che me son stufà de fotografar useleti, xe che no me par el caso de meter tute le foto se ghe ne xe altre bone. Però sto gardelin me pareva che meritasi i onori dela cronaca!

Immagine

Fata ogi verso le 3 de dopopranzo al stagno de Trebiciano.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Gardel - Cardellino

Messaggio da babatriestina »

e diria!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “La fauna”