zona san Vito e dintorni

de Trieste, cenni storici, immagini vece e nove, ricordi..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

zona san Vito e dintorni

Messaggio da babatriestina »

San Vito xe una zona residenzial che mi frequento poco, ogi ghe son passada e su una casa vizin Piazzal rosmini go visto questa decorazion:
Immagine
xe el simbolo dele Ferovie austroungariche se no me sbaglio, e la data, cossa, iera un Palazzo che gaveva de far le Ferovie? sto lato xe ben ripiturado, el resto molto più lassado andar. qualchedun ghe ne sa de più? :shock: e anche el color, xe el gialetto asburgico Maria Teresa...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

L'unica roba la intorno podessi esser la linea Campo Marzio-Rozzol :roll:


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Angolo via de Amicis-via Muzio? in piena salita? no me par propio che ghe passassi una ferovia, là.. dovessi eser stado come una palazzina de uffici, vegnissi de pensar..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Forsi me sbaglio, ma quando stavo de quelle parti, me par che parlavimo delle case dei ferrovieri; sarà stade quelle? Adesso però no me ricordo più ben; xe passai 50 anni e "il mio cervel, Dio lo riposi" :wink: :-D

Sarà sta, quindi, alloggi per i ferrovieri e se pensè ben no xe sai lontan de Campo Marzio.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ecove la casa completa: la facciata d'angolo xe ben tegnuda, el resto un poco meno
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Gavevo letto anca mi che queste iera alloggi che i gaveva costruido per i ferrovieri. Penso che el iera nel forum del forumer...O iera Triestemia?


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Son pasà ogi, a pie, per la zona de san Vito. I sta cambiando tuti i sensi unici. Chi che no xe del posto e dvi andar de quele parti, che stia atento!


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: zona san Vito e dintorni

Messaggio da AdlerTS »

babatriestina ha scritto:xe el simbolo dele Ferovie austroungariche se no me sbaglio, e la data, cossa, iera un Palazzo che gaveva de far le Ferovie?
questo jera inveze el simbolo sulle divise dei ferrovieri
Allegati
ferrovie AU.JPG
ferrovie AU.JPG (15.73 KiB) Visto 2468 volte


Mal no far, paura no gaver.
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re:

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: Sarà sta, quindi, alloggi per i ferrovieri e se pensè ben no xe sai lontan de Campo Marzio.
Mia cugina, la moglie de mio cugin, stava nele case dei ferovieri. A l'incrocio se girava a sinistra. A destra iera el ricreatorio e la scala che portava ai Champs-Elysées. Xe squasi setanta ani fa. Me par de ricordarme che se andava dentro in una granda corte. Ma la foto xe un poco diversa o ciapada de un'altra parte.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: zona san Vito e dintorni

Messaggio da babatriestina »

Un giorno che iero a pie de quel parti go fotografado del alto ste robe, me par che sia quel che xe sotto nele vie Eufemia e tecla e la casa un edificio un tempo pubblico..

Immagine

Immagine

Immagine

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: zona san Vito e dintorni

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

La zona se la vedi bastanza ben qua: https://www.google.com/maps/@45.6437979 ... a=!3m1!1e3

Se ghe strasinè el mouse sora spostè la vista e se fe clic sula bussola in baso a destra cambiè anche la prospettiva.

Quela specie de camin nero che se vedi nela prima foto poderia eser un ascensor che porta in via Belpoggio: https://www.google.com/maps/@45.6429374 ... 312!8i6656

Comunque Androna Campo Marzio, dala quale pareria che se entri in quel piazal, xe un posto strano, pien de veci capannoni industriali. Me par che mia mama me contava che de quele parti ghe iera sta nel 47/48 un grosso incendio. Quei archi poderia eser quel che xe restà. Forsi Ciancele che stava de quele parti se ricorda. Mi no... per raggiunti limiti di età!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: zona san Vito e dintorni

Messaggio da babatriestina »

xe un ascensor per bon no me pareva cussì interessante de meterve la foto, servi per quei che ga parchegio o uficio sotto. trovè el "sotto" nele pagine dedicade ale androne SS Eufemia e Tecla. Ma questo xe un poco sora da Androna Campo Marzio.. e el palazzo i me gaveva dito roba del a Marineria austriaca, che o i gaveva anche driode dove che adesso xe la salus


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: zona san Vito e dintorni

Messaggio da Ciancele »

sono piccolo ma crescero ha scritto: mar 24 lug 2018, 5:49 La zona se la vedi bastanza ben qua: https://www.google.com/maps/@45.6437979 ... a=!3m1!1e3

Se ghe strasinè el mouse sora spostè la vista e se fe clic sula bussola in baso a destra cambiè anche la prospettiva.

Quela specie de camin nero che se vedi nela prima foto poderia eser un ascensor che porta in via Belpoggio: https://www.google.com/maps/@45.6429374 ... 312!8i6656

Comunque Androna Campo Marzio, dala quale pareria che se entri in quel piazal, xe un posto strano, pien de veci capannoni industriali. Me par che mia mama me contava che de quele parti ghe iera sta nel 47/48 un grosso incendio. Quei archi poderia eser quel che xe restà. Forsi Ciancele che stava de quele parti se ricorda. Mi no... per raggiunti limiti di età!
Me dispiasi, ma no stavo de quele parti. Andavo de quele parti, in via Santa Giustina. La via Belpogio de adeso doveva eser stada la via Moisè Luzato, po Italo Balbo e po no me ricordo. La via Moisè Luzato portava dela Salita Promontorio in via Franca e piaza Carlo Alberto. Sula destra iera un muro senza case e de là se podeva vardar in zo verso androna Santa Tecla. De piaza Carlo Alberto iera una strada, una scala?, che portava in via Lazareto Vecio. In 'sta strada, e par che più tardi iera el Picolo, iera difati capanoni che se vedeva de via Moise Luzato. Nel 47/48 iero a l'Edera e 'lora iero in piaza Goldoni o in piaza del Fien (Piazzale Foraggi). I ga fato tante case che no savaria più girar. Go za dito in un altro post che me trovavo in via Lochi e go dovesto domandar dove che iero, par poder tornar a casa. Me dispiasi de no poder 'iutar. Vardando de novo de via Belpogio verso androna Campo Marzio se vedi capanoni. Mi ghe sarò stado forsi una volta de mulo, ma pasando davanti col tram se vedeva oficine.


Torna a “Quartieri e rioni”