Trieste e l'Ordine di Malta

Libri de autori triestini o dintorni o su Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Trieste e l'Ordine di Malta

Messaggio da rofizal »

Carlo Rapozzi
Il rifugio triestino dell'Ordine di Malta
(luglio 1798 - luglio 1799)
a cura di Alberto Panizzoli
Edizioni Italo Svevo
Trieste, 2006


Qualche anno fa, gavendo avudo dei antenati provenienti da Malta e rivadi a Trieste tra la fine del '700 e i primi del '800, gavevo cercado notizie sula fuga da l'isola dei Cavalieri di Malta e sula posibile loro migrazion triestina. No gavevo trovado molto, a dir el vero,

Ora questo studio serio e completo, rico de informazioni, date e nomi, geta una nova luce su quei avenimenti. I parla principalmente del Gran Maestro Ferdinand von Hompesch, ma le notizie no se limita a lui e ala fine vien fora una interesante pagina de storia locale.

No lo go ancora leto, ma go scorso quasi tute le pagine. No go trovado purtropo la risposta ai miei interogativi personali, sia perché la mia "scorsa" no podeva eser completa, sia perché i fati iera molto più vasti e complicadi de quel che pensavo e el libro se devi per forza limitar a un solo anno de storia (e za cusì xe 270 pagine, e no xe ciacole, ma fati, fati, fati).

Una nota positiva, che me ga fato piacer. Nela bibliografia presente a pag. 55 xe presenti anche dei siti internet. Tra questi, i unici due de Trieste xe la Rete Civica e... Trieste Mia ! :-D Questa se ciama serietà. No solo no ga copiado, ma ga anche citado el sito per qualche informazion utile che el devi gaver trovado. Eser citadi in un libro de questa serietà fa solo che piacer. :-D


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Dimenticavo la copertina del libro.
Allegati
LibroOrdineMalta.jpg
LibroOrdineMalta.jpg (14.33 KiB) Visto 1811 volte


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

qualche Cavalier de Malta xe tuttora presente a Trieste, ecolo un per de anni fa ala procession del Corpus Domini (almeno, me par propio che quela sia la Croce de Malta) Corpus Domini del 2004

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

Mah, 'bastanza de recente i gaveva scoperto in Cina i famosi Cavalieri de Terracotta. Credo che la teracota duri de piu` che la malta. . :twisted: :evil: :twisted: :evil:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Capuzi garbi ha scritto: Credo che la teracota duri de piu` che la malta. . :twisted: :evil: :twisted: :evil:
mah, la terracotta se ciapa un colpo te la spachi, la malta inveze se la pol modellar... e in fondo la terracotta nassi de una pastela tipo malta... :-D :-D :-D
( quei de terracotta po xe cussì ben conservai perchè el Grande Capo che li ga fatti far, dopo gaver copado un sacco de gente, ga voludo anche portarseli in tomba : di che lacrime grondi, e di che sangue...)
Immagine
dimenticavo, i Cinesi de terracotta no xe cavalieri, i xe a pie, o arcieri, ghe xe anche i cavai ma no me par de gaver visto statue a caval


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Libri”