Addio, Falello

a Trieste ghe xe un teatro Comunal che de oltre 200 anni fa opere, balletti, concerti... e altri teatri che fa spettacoli musicali de tipo classico: contene storie vece e resoconti de spettacoli attuali..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Addio, Falello

Messaggio da babatriestina »

Immagine

ecco el panorama...


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re:

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto: mer 9 gen 2008, 14:38
e se andè ala cesa del Rosario, e vardè el pulpito moderno a sinistra verso el altar, vederè che el xe un dono dela società Tripcovich,
e se andè adesso al rosario, no lo vedè più: el atual parroco ga cavado el altar verso el popolo lassando solo e l preconciliar per dir messa voltando la schena al popolo e el pulpito xe stato eliminato. Sic transit gloria mundi. povero el ga fatto doni ala cità e ala cesa, e eco che i ghe buta via tuto. Se merita.. :'-(


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Addio, Falello

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Me par che i ga dito che sarà la più bella piazza de Trieste.Speremo che no sia come el portaCSD che doveva esser una torre di luce visibile dal mare attraverso via Mazzini.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Addio, Falello

Messaggio da Piereto »

Finalmente sarà posibile veder el muro del porto vecio, :clapping_213: ad uso de tuti i triestini che poderà andar là a pianzer su le opere che i gavesi voludo vinisi realizade : el nostro muro del pianto. Ma me sa che anche sto muro saria meio butarlo zò in quanto el scondi la vista del mar.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Addio, Falello

Messaggio da babatriestina »

Meio che el resti là serado , perchè el la porta ala parte ancora doganal, dove che el comun citadin no pol entrar. ma se se lo butassi zo, no se vedessi el mar, perché drio ghe xe magazzini dirocai,
Per la piazza, ricordo che atualmente in giro dela Tripcovich xe solo che pensiline e capolinea d autobus. gaveremo una stazion dei bus, ma al averto


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Addio, Falello

Messaggio da Piereto »

RIP riposa in pace . Requiem per un teatro che non sorgerà mai più.


abbattimento.jpg
abbattimento.jpg (87.72 KiB) Visto 216 volte


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Addio, Falello

Messaggio da babatriestina »

:36_1_4: :36_1_48: :36_1_4:


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Musica clasica”