fotografia di Raffello de Banfield

a Trieste ghe xe un teatro Comunal che de oltre 200 anni fa opere, balletti, concerti... e altri teatri che fa spettacoli musicali de tipo classico: contene storie vece e resoconti de spettacoli attuali..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Questa sera tele4 ga dedicado un picio "speciale" al Maestro de Banfield, costruido con semplicità de mezzi, ma comunque abbastanza interessante.

L'immagine iniziale del servizio jera la foto de Banfield con chiaramente visibile la dedica alla nostra Betta (senza citar la fonte dell'immagine :? )


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:L'immagine iniziale del servizio jera la foto de Banfield con chiaramente visibile la dedica alla nostra Betta (senza citar la fonte dell'immagine :? )
ma alora semo importanti che anche la television ne consulta? :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

AdlerTS ha scritto:[...] L'immagine iniziale del servizio jera la foto de Banfield con chiaramente visibile la dedica alla nostra Betta (senza citar la fonte dell'immagine :? )
flag_ts sai scoreti ... se te ga la registrazion (ma basta anca solo che l'ora de la traxmision) la li pol citar in giudizio, perche` xe ciaro che cuel xe un doprar per bori e cuindi i va contro de la licenza: i doveva domandarghe el permeso a babatriestina e se no i lo ga fato alora xe furto

flag_fr très incorrect ... si tu a enregistré (mais il suffit d'avoir l'heure de la transmission), elle peut les citer devant le tribunal, car il est clair que c'est une forme d'utilisation pour argent et alors il vont contre la licence: ils auraient dû demander la permission de babatriestina et s'ils ne l'ont pas fait alors c'est du vol

flag_uk very bad ... if you have registered (but it's enough to have the hour of the transmission) she can cite them in court, because it is clear that it's a use for money and then it go against the license: they had to ask for permission to babatriestina and if they didn't then that is a theft


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Mi diria che el momento che go postado la foto sul forum , no la xe più solo che mia, perchè me par che la riproduzion postada sia a sto punto del forum, e quindi a disposizion de chi che legi, e che dovessi anche gaver letto el regolamento: testi e imagini ga la licenza Creative Commons, per cui, visto che mi no gavevo dito gnente de diferente, trovo giusto, se no i trova de meo, che i possi riportar, ma sempre citando el origine, che xe sto forum.
E questo se ghe lo poderia anche far capir ai siori del tele4.
E meter ben in ciaro in evidenza le regole della licenza, un bel sticky cussì :-D :-D :-D , nel forum!!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

babatriestina ha scritto:[...] no la xe più solo che mia [...]
flag_ts falso! la resta sempre tua ... domandighe a Ender
flag_fr faux! elle reste toujours de ton propriété ... demande à Ender
flag_uk false! it remains always your property ... asks to Ender
babatriestina ha scritto:[...] Creative Commons[...]
flag_ts si, ma "Attribution", "Noncommercial" e "Share Alike" vol isteso dir cualcosa! e una televixion xe un ente comercial cuindi cuel che i ga fato xe furto e se te ghe fa mandar una letera de un avocato xe meo per lori se i te paga subito perche` se te ghe fa cauxa i perdi
se no te vol farlo xe una sielta tua che no ghe cava nisuna responsabilita` a lori
flag_fr oui, mais "Paternité", "Pas d'Utilisation Commerciale" et "Partage" signifie encore quelque chose! une station de télévision elle est une entité commerciale de manière que ce qu'ils ont fait il est un vol et si tu fais leur envoyer une lettre d'un avocat, il est préférable pour eux de te payer immédiatement parce que si tu vas au tribunal, ils perdront
si tu ne veux pas le faire c'est ton choix mais ça n'enlève pas aucune responsabilité de leur part
flag_uk yes, but "Attribution", "Noncommercial" and "Share Alike" still means something! a television station is a business entity so what they have done is a theft and if you send them a letter by a lawyer it's better for them to pay you immediately because if you go to the court they will lose
if you don't want do it it's your choice but this doesn't remove any liability from them


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

dacordo, ma no i ga rubado a mi la mia imagine de casa, ma quela postada sul forum:
riporto sia el passo del regolamento sia alcuni dela licenza Creative Commons:

El material de 'l forum (testi e foto) el xe publicado de i utenti e conceso in licenza Creative Commons co' i atributi de "Attribution", "Noncommercial" e "Share Alike"

vignera` acetade opere anche co'l limite de "No Derivative Works" che pero` gavera` de vignir specificado a cura de 'l utente
e questo mi no go specificado

Attribution=you must attribute the author and/or licensor in the manner they require.
NonCommercial=you may not use the work in a manner primarily directed toward commercial advantage or private monetary compensation.
NoDerivatives=you may only make verbatim copies of the work, you may not adapt or change it.
ShareAlike=you may only make derivative works if you license them under the same Creative Commons license terms.

So “NonCommercial” means that the work cannot be used commercially?

Not quite. The “NonCommercial” license option means that you do not receive the commercial rights via the Creative Commons license.


All Creative Commons licenses require that you attribute the author, licensor and/or any other parties specified by the author/licensor

How do I properly attribute a Creative Commons licensed work?

If you are using a work licensed under one of our core licenses (Attribution, Attribution-ShareAlike, Attribution-NonCommercial-ShareAlike, Attribution-NonCommerical, Attribution-NoDerivatives, Attribution-NonCommercial-NoDerivatives (this is the same as the Music Sharing license)) or under our Developing Nations license, then the proper way of accrediting your use of a work when you're making a verbatim use is: (1) to keep intact any copyright notices for the Work; (2) credit the author, licensor and/or other parties (such as a wiki or journal) in the manner they specify; (3) the title of the Work; and (4) the Uniform Resource Identifier for the work if specified by the author and/or licensor.

Quindi mi diria che Tele4 ga fato un uso scorretto perchè no ga attribuido la paternità, a mi no i podeva se no disendo de babatriestina, visto che no go messo in grande el mio nome e cognome , per un minimo de privacy, per mi bastava el rimando al forum.
leggendo le osservazioni delle FAQ dele licenza, vedo che quel che xe proibido no xe tanto el uso comercial, ma el farghene soldi: saria se i vendessi la copia dela mia foto..
per mi più che un furto xe una scorrettezza. ma xe de tegnir de ocio per el futuro. Scrivo questo qua, ben in ciaro, riportando i testi, che cussì possi leger tuti, forumisti e visitatori.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Mi penso che su ogni foto doveria esserghe l'indicazion de con che licenza che la xe pubblicada. Uno pol sempre dir che no ga visto el tipo de licenza, perché la xe scritta de un'altra parte e pol dir anche che, come ghe gavevo scritto a BT in un'altra occasion, accetta el regolamento chi che se iscrivi (xe scritto nel regolamento), ma no se disi niente de chi che no se iscrivi e quindi no se disi niente della licenza.

No scrivo sta roba per difender tele4, ma proprio perché, co se va in barufa, i comincia a farghe i pulisi proprio a ste robe qua. Gavevo letto, per esempio, che perché che l'indicazion de copyright la sia valida ghe devi esser la c nel tondin e no, come che se usava una volta la C tra parentesi (C), la data, el nome e el logo. Xe su ste robe che poi vivi i avvocati.

Comunque ghe costava due secondi dir de dove che vegniva la foto.

Me par, però, che semo fora tema e, forsi, el problema delle licenze se poderia spostarlo de un'altra parte.


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

flag_ts ciarimose ben sto punto:
flag_fr allons mieux expliquer ce point:
flag_uk let's better explain this point:
babatriestina ha scritto:[...] So “NonCommercial” means that the work cannot be used commercially?

Not quite. The “NonCommercial” license option means that you do not receive the commercial rights via the Creative Commons license. [...]
flag_ts cuel che xe scrito cua vol dir: "no te pol doprar per soldi una roba dada in licenza NonCommercial. Se te vol far soldi con cuela stesa roba, te ga de discuterghene a parte e farte autorizar a farlo" cuindi se un trova cualcosa soto "NonCommercial" e vol farghene su bori, el ga de farse dar la stesa roba con un'altra licenza e no 'l pol farse i fati sui perche` xe furto!!!
vivemo in t'un mondo che se sta "xmaterializando" (virtual, ok?) e toca capir de cos' che stemo vivendo ... el fato che una roba no se la tochi no vol dir che no la existi e o le legi le ga ancora un valor o se no semo a la fine de la societa` civil!!!!!!

flag_fr ce qui est écrit ci-dessus signifie: "on ne peut pas utiliser quelque chose donnée avec la licence NonCommercial pour argent. Si vous voulez faire de l'argent avec cette même chose, vous devriez discuter de ça séparément et obtenir une autorisation pour le faire" donc, si quelque chose est sous licence "NonCommercial" et on souhaite de l'obtenir de l'argent, on doit avoir la même chose avec une autre licence et on ne peut pas simplement agir pour soi même parce-que cela devienne un vol!!!
nous vivons dans un monde qui est en train d'être dématérialisé (virtuels, ça va?), et nous devons comprendre ce que nous vivons ... le fait que nous ne pouvons pas toucher quelque chose ne signifie pas qu'elle n'existe pas et ou les lois ont encore une valeur ou nous sommes à la fin de la société civile!!!!!!

flag_uk what is written above means: "you can't use something on NonCommercial license for money . If you want to make money with that same stuff, you should discuss about this separately and get an authorization to do so" so if something is licensed under "NonCommercial" and you wants to get money, you must have the same thing with another license and cannot simply act at your like because this become a theft!!!
we are living in a world that is dematerializing (virtual, ok?), and we must understand what we are experiencing ... the fact that we cannot touch something does not mean that it doesn't exist and or laws still have a value or otherwise we are at the end of the civil society!!!!!!


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

[mod] go voludo stacar sta discussion dal post Addio, Falello per rispetto del defunto [mod]


Mal no far, paura no gaver.
Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: fotografia di Raffello de Banfield

Messaggio da Piereto »

Finalmente dopo la foto del M° De Banfield , i se ga deciso a farghe un busto nel foyer del teatro Verdi per ricordar se non altro i ventisei anni che el xe stado sovrintendente dell'ente lirico e tutta la sua opera anche finanziaria in aiuto della istituzione lirica cittadina con la creazione della sala Tripcovich ricavata da una stazione delle autocorriere. . Di Piazza dopo essersi battuto per la demolizione della Sala Tripcovich, ora prometti chi i ghe farà anche un busto in largo Santos a ricordo della perduta sala.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: fotografia di Raffello de Banfield

Messaggio da Piereto »

No iero presente in teatro ma ve zonto la foto dello scoprimento, scusate la scarsa qualità.


scoprimento busto.jpg
scoprimento busto.jpg (64.34 KiB) Visto 283 volte


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: fotografia di Raffello de Banfield

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

De più no rivo a refarla
scoprimentoBusto.jpg
scoprimentoBusto.jpg (51.98 KiB) Visto 260 volte


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Musica clasica”