Michael W. Balfe

a Trieste ghe xe un teatro Comunal che de oltre 200 anni fa opere, balletti, concerti... e altri teatri che fa spettacoli musicali de tipo classico: contene storie vece e resoconti de spettacoli attuali..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Michael W. Balfe

Messaggio da rofizal »

Me par che nisun ga mai parlado de Michael W. Balfe, ma questo famoso compositor ga avudo anche dei legami con Trieste.
Nato a Dublino el 15 maggio 1808, come Joyce, che lo cita in molti sui libri, el se trova nela nostra cità intorno ala metà del secolo XIX e el componi anche un'opera dedicada a Trieste "Pittore e Duca" (1854).

Adeso no go tempo de scriver de più, ma trovè notizie su
http://www.britishandirishworld.com/
Balfe moriva nel 1870.


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

Dubito 'ssai che Balfe posi eser calcola` come un famoso compositor: L'unico lavor che ghe gaveva da un poco de fama jera sta proprio sta Bohemian Girl, che, parlando de ridicolo, gavevo senti` tanti ani fa, in un negozio de musica, una persona che ghe spiegava a una amica, che sta Bohemian Girl jera la traduzion dal'italian dela Boheme de Puccini!!!

Comunque anche sto capolavor de Balfe xe ani e anorum che nissun lo meti in scena. L'unico toco che mi sapio che xe sta registra` xe I Dreamt I Dwelt In Marble Halls, che veniva anche cantado dala Sutherland.

Come tanti compositori minori, la sua fama gaveva dura` per un certo tempo, ma eventualmente la qualita` del lavor prodotto no jera tale de asicurar una fama eterna come che ghe xe nato a Verdi, Puccini, Mozart, Beethoven e compagnia bela


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Capuzi garbi ha scritto: una persona che ghe spiegava a una amica, che sta Bohemian Girl jera la traduzion dal'italian dela Boheme de Puccini!!!
Se te becavi un più giovane gavessi dito che xe la traduzion de Bohemian Rhapsody dei Queen ;--D


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41572
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Mi confesso che sto sior no lo gavevo mai sentido nominar..
se elenchemo tuti i compositori che ga scritto opere rapresentade al Verdi nel primo ottocento, trovemo tanti sconosciuti, e tanti titoli divertenti: Chi la fa , chi la disfa e chi l'imbroglia.. Giovanni Gallurese , che mio nono ghe gaveva dado el nome a un gatto, per quel me ricordo...
Cioleve el libro de Levi Il Comunale di Trieste ( se lo trova fra i libri usai) e poderè divertirve...
un giorno ve posterò i nomi e i titoli de un pacco de libretti de opera che go trovado in sufita, roba de povera bisnona, imagino.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3397
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Lo gavevo messo su Trieste Mia e lo scorso dicembre lo go messo su Wikipedia:
http://it.wikipedia.org/wiki/Lirica_a_Trieste_1801-1810
xe tute le opere a Trieste dal 1810 al 1960.


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

rofizal ha scritto:Lo gavevo messo su Trieste Mia e lo scorso dicembre lo go messo su Wikipedia:
http://it.wikipedia.org/wiki/Lirica_a_Trieste_1801-1810
xe tute le opere a Trieste dal 1810 al 1960.
Grazie Sergio. Grandissimo lavor! Sul sito del Teatro Verdi, se pol anche trovar i interpreti dele rapresentazioni, almeno mi gavevo trova qualcossa del 1954 che jera tempo che me cruziavo de ricordarme.

Mama mia, here we go again!!! :shock: :shock: :shock: (Giacomo Puccini)


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Capuzi garbi ha scritto:Mama mia, here we go again!!! :shock: :shock: :shock: (Giacomo Puccini)
Questi xe gi Abba :P


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “Musica clasica”