Cossa scoltè de clasica?

a Trieste ghe xe un teatro Comunal che de oltre 200 anni fa opere, balletti, concerti... e altri teatri che fa spettacoli musicali de tipo classico: contene storie vece e resoconti de spettacoli attuali..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Alessandro 85
naufrago
naufrago
Messaggi: 7
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 21:08

Cossa scoltè de clasica?

Messaggio da Alessandro 85 »

Chi de vù scolta clasica? Son sai curioso de saver che autori ve piasi e quai no... Mi personalmente scolto un poco de duto, dala musica antica ai contemporanei (de cior co le pinze, qualche roba me par sai sora le righe). Ovio che ghe vol far distinzioni, tra periodo e periodo, autor e autor.
Tra quei che amo de più xe Debussy, Stravinskij e i autori italiani del '900. De la musica antica go grande amiraziòn per Palestrina e Monteverdi.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Son un poco più indrio col tempo. el mio amor xe Verdi. Po no go mai deciso se amo de più Mozart o Beethoven.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Mi me piasi Verdi, Rossini, Puccini, un poco de Wagner, qualcossa de Mozart (i concerti), qualcossa de Beethoven, Chopin, Tschaikovski, Paganini, ma niente musica antica o da camera.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Me piasi anche, ma no fa parte de sto gruppo, la classica-leggera.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Pasando sai tempo sul PC e in altri lavori, purtropo no xe un periodo che scolto sai musica (me manca el tempo), ma riferendome al pasato, diria che in merito ala musica clasica queste iera le mie preferenze (in ordine casuale):
- musica clasica per chitarra
- Chopin
- musica medievale
- Delibes
- i vari Strauss
- Lizt
- Mozart
- Orff
- Schumann
- musica dodecafonica
- Steve Reich
- Tchaikovsky
- Vivaldi
Questo no escludi altri compositori, che magari adeso ne me vien in mente o che no cito per no far un elenco tropo longo. Go tralasado opere e operette, perché le considero un capitolo a parte.


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
Coce
Ixolan
Ixolan
Messaggi: 689
Iscritto il: dom 5 feb 2006, 11:24
Località: Australia

Post subject

Messaggio da Coce »

Musica Classica, anche questa frase in certi quartieri la ga cambia' de significato. Ogi i parla de Classic Jazz, Rock, Rock and Roll ecc...
A mi me piasi certi lavori in tute queste forme musicali, ma penso sempre
a opere performade da orchestre sinfoniche e compagnie liriche come el vero classicismo musical e trovo i grandi compositori e maestri come Mozart, Bethoven, Tsaikosky, Verdi,Puccini, Bizet, e tanti altri i veri genii
musicali dela nostra storia. Una picola ossevazion che noto probabilmente
per el mio lungo soggiorno fora del'Italia: In Italia la musica classica la xe basada piu' sul'Opera Lirica, forsi perche' la xe una forma d'arte piu' Italiana che altro, Ma nel resto del mondo sembra sia un magior interesse
nela musica sinfonica. Ciao Coce :-)


La vita
Piu' che la pendi
Piu' la rendi
Alessandro 85
naufrago
naufrago
Messaggi: 7
Iscritto il: lun 18 feb 2008, 21:08

Messaggio da Alessandro 85 »

Vero, vero Coce: al estero i xe interesai anche ala musica strumental, più de quel che sucedi qua de noi. In Italia gavemo invece più interese per l'opera, la musica sinfonica o da camera eseguida in genere xe autori stranieri, Strauss, Beethoven, Brahms, Caikovskij, Sibelius...
Anche de noi xe e xe stada gente che ga scrito sonade,sinfonie e concerti, ma par che duti se dimentighi.Presempio, me vien in a mente Luigi Dallapiccola (1904-75), che'l jera de Pisin e el ga studià a Trieste con Illersberg.
Ben, i sona ancora ogi le sue musiche più in America e in Inghiltera che in Italia...Per certi artisti val proprio el deto ''Nemo propheta in patria''!


Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

A
tutti gli amici simpatizzanti della musica che non ha frontiere, ed in special modo a Lucio triestino abitante nel continente australiano e che al Forum ha apportato la sua manifestazione di amante del Belcanto.
Se gradite vedere che cosa ho trovato su questo posto: -“” YouTube Renee Fleming Mozart Exsultate “Alleluja” “”- un gioiello come ricordo di Pasqua.


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41334
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Quell' Alleluia finale dell'exultate jubilate lo sentii per la prima volta cantato da Shirley Verrett- Un sogno! :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

Rispondo a Alessandro 85 "cossa ascoltè de clasica"..


Mi godo ad ascoltare musica classica, ma come musicofila sono una imperdonabile impaziente, salterello di qua e di là e mi fermo dove trovo più piacere.
Mi commuove, tanto da dare un`idea: il Quinto piano concerto "Emperador"di Beethoven, come l`Oratorio Il Messia di Händel, pezzi d`opera della Cavalleria Rusticana di Mascagni , di Rigoletto di Verdi, (che ascolto intiere soltanto seduta in teatro…) ecc......fino a Carmina Burana di Orff che la trovo tanto piacevole da ascoltarla tutta intiera.
Poi confesso…che mi piace anche Zubin Mehta!


"Todo lo bueno me ha sido dado"

Torna a “Musica clasica”