Addio Giampiero

Per cuei che ghe piasi l'Union, el Ponziana e tuti i altri ...
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Capuzi garbi

Addio Giampiero

Messaggio da Capuzi garbi »

Mi e` stato riferito che l'ex portiere alabardato, il grande Giampiero Bandini, si e` spento dopo un periodo di malattia, a solo 72 anni.

Lo ricordo, assieme a Rumich, come l'ultimo portiere che giostro` con la Triestina in serie A, e come l'estremo difensore che difese la porta alabardata durante la vittoriosa calvalcata che riporto` la squadra in serie A dopo la prima retrocessione nella serie cadetta, giocando tutte le 34 partite segnando pure due reti su rigore, la seconda contro il Marzotto di Anzolin che valse non solo la vittoria ed i due punti in palio, ma pure la prima posizione in classifica.

Nato Terni nel gennaio del 1935, arrivo` a Trieste via la Lazio nella stagione 55/56 e vi rimase sino alla fine del campionato 59/60

Era stato il mio primo idolo sportivo, prima anche di Laszlo Szoke.

Ciao Giampiero, grazie per le memorie. Condoglianze alla sua famiglia.
Allegati
Giampiero Bandini 1.jpg
Giampiero Bandini 2.jpg


Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Iero picio e credo de no gaverlo mai visto in azion, ma de nome lo conoso sicuramente. Me associo quindi al suo ricordo.


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Capuzi garbi

Messaggio da Capuzi garbi »

Go leto ultimamente, diversi articoli sula vita e omagi ala cariera (sempre tropo pochi per conto mio ) del nostro indimenticabile numero 1 rosoalabarda`.

Go oserva` che in almeno due ocasioni i ga fato capele riportanto fati dela sua vita: No 1, el jera nato nel 35 e no nel 36. No 2, i insisti a scriver che una volta parti` de Trieste, el jera anda` ala Sambenedettese.

El portier che gaveva difeso la porta dela Sanbenedettese jera Bandini II, FRADEL del nostro Giampiero. Dopo la Triestina, Gianpiero gaveva indossa` la casacca del Siena (gave` capi` signori del Piccolo?)

Incidentalmente, durante la stagion 1959/60, la Triestina gaveva zoga` a Valmaura contro la squadra de San Benedetto del Tronto, e la gaveva vinto 2-0, con gol de Secchi e Auber. I due fradei se gaveva trova` in campo a difender le porte aversarie.

Nela foto, Bandini II e Bandini I con el vecio scudeto, tanto ama`, sula maja.
Allegati
I fradei Bandini. El nostro (quel importante) xe a destra. <br />Triestina 2 - Sanbenedettese 0
I fradei Bandini. El nostro (quel importante) xe a destra.
Triestina 2 - Sanbenedettese 0


Torna a “Balon”