Nomi dei palazzi

Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41324
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Nomi dei palazzi

Messaggio da babatriestina »

Uno dei problemi, co se affronta la storia dei edifici privati triestini, xe che no se sa che nome darghe, perchè i vari testi usa spesso nomi diversi. Una casa privata,o palazzo, passa nei secoli o anche solo nei decenni de man, e de famiglia, per cui non sempre i xe noti col stesso nome.
A volte el nome xe quel del primo paron, o de costruttor, ma a volte un successor più importante ghe dà el suo nome, o forsi el ga durado più tempo, e magari qualchedun ghe da el nome de l'atuale proprietario o gestor.
Cussì el palazzo Plenario : mai sentido? perchè tutti lo conossi come palazzo Pitteri!
Casa Czeiche? i greghi te disi che xe Casa Andrulachi!
Palazzo Artelli? per Trieste nascosta xe Palazzo Modugno ( e no so chi che sia sto Modugno..)
Villa Necker? ma i la gaveva fatta per el russo Psarò..
:roll:


Avatar utente
pastafasoi
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 73
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 15:47
Località: trieste

Messaggio da pastafasoi »

mi me piaserìa saver qual che xe el palazzo Hirschl? xe qualchedun che me sa dir?


green,green grass of home....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41324
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

pastafasoi ha scritto:mi me piaserìa saver qual che xe el palazzo Hirschl? xe qualchedun che me sa dir?
A mi me risulta che casa Hierschel, architetto Buttazzoni progetto 1833, xe la casa in Corso n 9, sora Galleria Rossoni.
I disi che i pavimenti xe bellissimi intarsiai. Oviamente el pianteren xe stado stravolto dela galleria.
Ma Rutteri dici che iera anche una casa Hierschel che xe andada persa co i ga rifatto Largo Riborgo ( Piazza Malta, alora)
Immagine
per i Hierschel, veder anca qua:
http://www.comune.precenicco.ud.it/terr ... toria7.htm


Torna a “Architetura triestina”