Rondone

le bestie del Carso, ma anche quele cittadine..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8727
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Rondone

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Oggi, mentre tornavimo dela spesa, in via Rossetti, patapunf ne xe cascà davanti un rondon (mi credo che el devi aver sbatù contro qualche rametto e un fil della luce.

Immagine

Mia moglie, che xe igienista :-D , la se xe messa su i guanti de nailon de quei che i te dà nei supermercati per ciorte i fruti, la lo ga ingruma e scaldà un poco

Immagine

e po' la lo ga posà sula cima de un muro, un poco riparà dale frasche

Immagine

La el xe sta un poco fermo e a un certo punto, come che gavemo voltà l'ocio, no'l iera più. Gati, cocai e cornachie in giro no ghe iera e quindi penso che el sia svolà via. Speremo

Per BT: rondone, apus apus, in francese Martinet noir, in inglese Swift (chissà perché che i ghe ga dà sto nome?), in tedesco Mauersegler, in spagnol (per Elisa) Vencejo comun, in sloven Črni hudournik; Zigolo ne conterà come che el vien ciamà in dialeto.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

E brava tua moglie! :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1075
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Rondone

Messaggio da Zigolo »

sono piccolo ma crescero ha scritto:Zigolo ne conterà come che el vien ciamà in dialeto.
Ah, gnente de diverso de rondòn, e xe za bon se no i lo ciama rondine (con le quali no'l xe gnanca parente).

Per quanto riguarda el nome in inglese, swift vol dir rapido: più intivà de cussì!

I rondoni che se trova in tera podessi anche esser che no i xe feridi o altro: semplicemente no i riva a ciapar el volo se no i se buta. No i ga zate forti per darse el slancio (no per gnente i xe dela famiglia dei Apodidi), gnanche iutandose co le ale, formidabili in aria ma che no basta per scolarlo de tera.

Mi una volta, co abitavo in setimo pian, go trovado uno in pergolo, che sbateva sul pavimento ma no rivava alzarse quel metro scarso che gaveva el parapeto; lo go ciolto in man e, visto che al'aparenza no'l gaveva gnente, go risc'ià e lo go butà: el xe svolà come se no fussi successo gnente.

[/quote]


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8727
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Rondone

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ho ripristinato le tre foto del rondone che erano andate perdute.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1075
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Rondone

Messaggio da Zigolo »

Alza gli occhi al cielo anche in questa stagione, perché ci sono ancora dei rondoni pallidi (Apus pallidus), in condizioni normali indistinguibili dai comuni, ma se li vedi ora ,al 99,9% sono loro.


Torna a “La fauna”