Orobanche?

Flora carsica o che comunque se vedi a Trieste e dintorni
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Orobanche?

Messaggio da babatriestina »

Ho fotografato questa pianta, e mi sembrava un'orchidea ormai secca. poi ho scoperto le orobanche..
che sia una orobanche gracilis?
Immagine

per un sito con bellissime foto di orobanche;
http://www.funghiitaliani.it/index.php?showtopic=33084

sono piante parassite, senza clorofilla.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

Mi prendo un momento di svago sabatino e osservo la Orobanche gracilis.
Qui ne trovo due esemplari che confronto con quelle fotografate da te ormai carenti di freschezza. Nonostante l`aspetto assomigliante è difficile il riconoscimento.

http://crepuz47.altervista.org/fiori_cortina.htm

http://crepuz47.altervista.org/fiori-we ... %20bis.jpg


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Che bei i fiori del primo link! Me ricorda de quando andavimo lassù, quanta nostalgia!

El secondo link no lo vedo, purtropo! :'-(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Orobanche?

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Anch'io sono stato incuriosito dall'orobanche che si staccava, col suo colore marcio, contro il prato di un'aiola a san Giusto.

Immagine

Mi ha sempre incuriosito questa pianta che in questi giorni mi ricorda tanto gli "hedge funds".

Chissà se Paul Tout ci aiuta a togliere il punto di domanda dalla sua classificazione scienifica?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Orobanche?

Messaggio da sum culex »

In bosco in via del'Eremo, sta matina la go trovada anche mi. In ombra e col vento go fato quel che podevo. La conossevo zà per gaverla trovada tanti ani fa nele Dolomiti. Xè una pianta parassita e per sto motivo nela sua vegetazion xè completamenyte assente la clorofilla.

Immagine

Immagine

ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Orobanche?

Messaggio da babatriestina »

orobanche a Carsiana, ma non volute e senza cartellino
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Orobanche?

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Oggi nel giardinetto de casa mia, dove non cresi gnente (i me ga dito per colpa dell'edera che acidifcica el terren) go visto una pianta che al pèrimo momento me pareva secaa. Dopo, però, vardandola de vizin, go visto che iera un'orobanche. La me pareva un poco diversa dele altre, più slavaroz come...

Immagine

Immagine

Immagine

Chissà su che pianta che la se ga tacà per trovar de magnar, perché xe una pianta priva de clorifilla e parassita de altre piante.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Orobanche?

Messaggio da babatriestina »

paressi che sia la orobanche dell'edera Succiamele dell'edera, Orobanche hederae, piantina annuale altri nomi Sparagioni, Lupo di fave. Non so mai se lasciarla o strapparla..

Ocio c he esisiti una orchidea che ghe somiglia assai ,la Neottia, per el color simile, ma i fiori xe legermente diferenti


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Orobanche?

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Grazie. Penso che la presenza de l'edera e la totale mancanza de clorofilla me faria pensar a una orobanche.

Visto che passo el mio tempo a cavar l'edera che invadi una picia aiola, podessimo esser aleai. E comunque prima de cavarla devo mostrarghela a mie nipoti: una pianta che no xe verde perché la ghe porta via el magnar a un'altra pianta...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “La flora”