La ferovia Trieste - Erpelle /Pista ciclopedonale

Via nave, via treno, i tram, i autobus, ... tuto
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La ferovia Trieste - Erpelle /Pista ciclabile

Messaggio da babatriestina »

Grazie, no che go propio capido a fondo ma un'idea me la son fata:
quela de Adler iera questa:
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
sbriso
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 60
Iscritto il: gio 20 nov 2008, 0:28
Località: Kanton Zug

Re: La ferovia Trieste - Erpelle /Pista ciclabile

Messaggio da sbriso »

con un per de dissegni saria tuto più facile ...


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: La ferovia Trieste - Erpelle /Pista ciclabile

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: la foto è mossa, ma questo muletto dietro una rete era proprio simpatico!
Immagine
Ma Baba, noi muleti semo tuti simpatici!!!


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: La ferovia Trieste - Erpelle /Pista ciclabile

Messaggio da Ciancele »

babatriestina ha scritto: e a proposito di arrampicata, un piccolo "camino" che ricordo che mi fecero salire ai corsi di arrampicata: mica mi sentivo sicura su come salirci
Immagine
Per i non arrampicatori: Nella tecnica del camino si preme la schiena contro la parete e si avanza con le gambe contro l'altra parete. Centimetro per centimetro. Me par che iera cusì, no?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La ferovia Trieste - Erpelle /Pista ciclabile

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto:
babatriestina ha scritto: e a proposito di arrampicata, un piccolo "camino" che ricordo che mi fecero salire ai corsi di arrampicata: mica mi sentivo sicura su come salirci
Immagine
Per i non arrampicatori: Nella tecnica del camino si preme la schiena contro la parete e si avanza con le gambe contro l'altra parete. Centimetro per centimetro. Me par che iera cusì, no?
la tecnica xe quela, e no la xe gnanca faticosa, ma qua me par che i ne ga fato andar suso a gambe larghe, solo che in alto butava un fià in fora, per i mii gusti


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
sbriso
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 60
Iscritto il: gio 20 nov 2008, 0:28
Località: Kanton Zug

Re: La ferovia Trieste - Erpelle /Pista ciclabile

Messaggio da sbriso »

Immagine

... appunto ...


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: La ferovia Trieste - Erpelle /Pista ciclabile

Messaggio da Ciancele »

sbriso ha scritto: Immagine

... appunto ...
Sbriso, bongiorno. Te ga fato un bel pupolo (disegnino). De solito a gambe larghe in pie se andava in camini streti, andove che no iera posto par le gambe.
Mi go paura che adeso co’ la mia panza no go più posto in camini. Bisognaria saver che diametro xe con una circonferenza de un metro e zinquanta/sesanta. Go provà a misurarme la circonferenza col passeto, ma lo go roto piegandolo. Go solo base e alteza. Adeso gavaria un novo problema par quei che xe bravi in giometria: la cerchiatura del quadro. Cusì se pol calcolar el diametro.
:clapping_213:


sbriso
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 60
Iscritto il: gio 20 nov 2008, 0:28
Località: Kanton Zug

Re: La ferovia Trieste - Erpelle /Pista ciclabile

Messaggio da sbriso »

Ciancele ha scritto:
sbriso ha scritto: Immagine

... appunto ...
Sbriso, bongiorno. Te ga fato un bel pupolo (disegnino). De solito a gambe larghe in pie se andava in camini streti, andove che no iera posto par le gambe.
Mi go paura che adeso co’ la mia panza no go più posto in camini. Bisognaria saver che diametro xe con una circonferenza de un metro e zinquanta/sesanta. Go provà a misurarme la circonferenza col passeto, ma lo go roto piegandolo. Go solo base e alteza. Adeso gavaria un novo problema par quei che xe bravi in giometria: la cerchiatura del quadro. Cusì se pol calcolar el diametro.
:clapping_213:
dissegno ciucià da Internet ... a man libera con un cugno unico ...


Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: La ferovia Trieste - Erpelle /Pista ciclabile

Messaggio da Ciancele »

Sbriso, quel B.F. no me dà pase. El problema xe che zerchemo ogi robe de ieri, de forsi zento ani fa. B podaria eser Bahn, ma forsi più Bogen = arco. F xe più dificile. BF = Bahnhof (stazion), ma me disturba el punto. Po (In più) Bahnhof xe de solito Bhf e no solo BF o B.F. F podaria eser Führung = guida. B.F. = Bogenführung = guida angolare o gomito articolato. In internet go trovato tuto, meno che ‘sto B.F.
Per el resto te son sta ‘sai interesante e te ga ben spiegà. No te sarà miga per caso un ferovier che rampiga o un rampigador dele ferovie? :cheezy_298:
Domanda: Cosa xe Alture? Spiegheme ben, come ai fioi. :doh_143:
OT: Dove te ieri tuti ‘sti ani? Dopo el 2008 xe sta ani de silenzio. Ma son contento de leger robe tue e imparar.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La ferovia Trieste - Erpelle /Pista ciclabile

Messaggio da babatriestina »

Ciancele ha scritto:S
Domanda: Cosa xe Alture? Spiegheme ben, come ai fioi. :doh_143:
Altura xe una zona voleria dir semplicemente sora via Flavia ma no so ben spiegar che nei anni 70-80 i ga fatto un quartier novo con grandi case
Eco, dovessimo far dei reportage sui novi quartieri.. anni che me riprometto un visita turistica a Borgo san Sergio


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8684
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: La ferovia Trieste - Erpelle /Pista ciclabile

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

ALtura xe un rion novo Soto de Catinara e verso via Flavia

http://www.openstreetmap.org/#map=17/45.62726/13.81805

Via Brigata Casale xe el ramo dela camionale che vien su de via Flavia. Altura xe un rion novo con vie con nomi de monti: via Alpi Giulie, via Peralba, via Mangart, via Canin


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4742
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: La ferovia Trieste - Erpelle /Pista ciclabile

Messaggio da Ciancele »

Cari amici, avete erudito il pupo.
Grazie a Baba Triestina. ‘sto Borgo San Sergio lo confondevo sempre con quel borgo, fato nel imediato dopoguera, a Sistiana, prima de rivar in paese, sula destra. O almeno mi credevo che el se ciamasi cusì.
Grazie anca a Son Piccolo Ma Crescerò co’ la sua cartina. Punti come Altura, Mattonaia, Caresana, Melara no li go mai sentidi. Dovè pensar però che mi son partì nel 1953. Draga, Pesek, Grozzana no me li ricordo. Par mi Trieste finiva a Coloncovez. Son sta qualche volta a Basoviza par calarme (scendere) a Bolunz (Bagnoli nella Val Rosandra). Se parlava ‘sai del prà dei sintani (prato degli zingari) e dei sfratai (case per sfrattati). A pie son andà qualche volta par le alte (passeggiata sulle colline) a San Giovani e de là a Trebic e Padric. Anca a Opcina, anca fora del paese. Ma no tanto fora parchè qualche pirola (pallottola) fis’ciava sempre in quei tempi (1945-1947). Specialmente a Bolunz (1946), drio el rifugio verso la cascata. Se iera come sul piato de presentazion e i vis’cia (truppe jugoslave) i sparava volantieri.
La stesa roba la go provada qualche giorno fa quando che in machina son andà qua nel novo quartier. I gaveva butado zo el scalo merci e la dogana e su sesantamila metri quadri i ga fato case nove, con ristoranti e magazini, ma no tipo Upin (Upim), pintosto Versace. Pareva de eser a Neviorc (New York)!


sbriso
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 60
Iscritto il: gio 20 nov 2008, 0:28
Località: Kanton Zug

Re: La ferovia Trieste - Erpelle /Pista ciclabile

Messaggio da sbriso »

Ciancele ha scritto:Sbriso, quel B.F. no me dà pase. El problema xe che zerchemo ogi robe de ieri, de forsi zento ani fa. B podaria eser Bahn, ma forsi più Bogen = arco. F xe più dificile. BF = Bahnhof (stazion), ma me disturba el punto. Po (In più) Bahnhof xe de solito Bhf e no solo BF o B.F. F podaria eser Führung = guida. B.F. = Bogenführung = guida angolare o gomito articolato. In internet go trovato tuto, meno che ‘sto B.F.
Per el resto te son sta ‘sai interesante e te ga ben spiegà. No te sarà miga per caso un ferovier che rampiga o un rampigador dele ferovie? :cheezy_298:
Domanda: Cosa xe Alture? Spiegheme ben, come ai fioi. :doh_143:
OT: Dove te ieri tuti ‘sti ani? Dopo el 2008 xe sta ani de silenzio. Ma son contento de leger robe tue e imparar.
- la Ferovia me dà de magnar dal 1983 (e fino al 2022 se no ghe la dago prima ...)

- nel 1986 go frequentà el corso de 'rampigada dell'Alpina ...

- son estroso, bagolo per i forum ogni 2 x 3, po' vado in para per altre robe e sparisso per mesi ...


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41270
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: La ferovia Trieste - Erpelle /Pista ciclabile

Messaggio da babatriestina »

sbriso ha scritto:
- nel 1986 go frequentà el corso de 'rampigada dell'Alpina ...
poco ghe manca che no se incontravimo.. mi lo go frequentado un per de anni dopo. Ma i me ga dado ala fin solo el diploma de frequenza :oops: :(
istesso a mi me ga servido..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
sbriso
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 60
Iscritto il: gio 20 nov 2008, 0:28
Località: Kanton Zug

Re: La ferovia Trieste - Erpelle /Pista ciclabile

Messaggio da sbriso »

babatriestina ha scritto:
sbriso ha scritto:
- nel 1986 go frequentà el corso de 'rampigada dell'Alpina ...
poco ghe manca che no se incontravimo.. mi lo go frequentado un per de anni dopo. Ma i me ga dado ala fin solo el diploma de frequenza :oops: :(
istesso a mi me ga servido..

(chi sà dove go el mio ...)


zac
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 95
Iscritto il: ven 1 ago 2008, 21:30
Località: Trieste, Austria

Re: La ferovia Trieste - Erpelle /Pista ciclopedonale

Messaggio da zac »

Illo tempore, m'ero salvato le foto del thread sulla ferovia Trieste-Erpelle dal vecchio sito.
Queste xe le foto delle stazioni
S. Anna, primi del 900.
Immagine
La Stazion de S. Elia
Immagine
La Stazion de S.Antonio-Moccò
Immagine


zac
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 95
Iscritto il: ven 1 ago 2008, 21:30
Località: Trieste, Austria

Re: La ferovia Trieste - Erpelle /Pista ciclopedonale

Messaggio da zac »

Il treno sul viadotto di Cattinara
Immagine
Al ponte di Ponziana
Immagine
Sul ponte di Campanelle, 1958
Immagine
A Costalunga, 1966
Immagine


zac
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 95
Iscritto il: ven 1 ago 2008, 21:30
Località: Trieste, Austria

Re: La ferovia Trieste - Erpelle /Pista ciclopedonale

Messaggio da zac »

L'affrettata rimozione dei binari nel 1966.
Immagine
Immagine


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2935
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: La ferovia Trieste - Erpelle /Pista ciclopedonale

Messaggio da Piereto »

Tropi binari xe stadi tiradi via de vecie linee ferroviarie restade abandonade. Le FS gaveva fame de bori e qualche tonellata de ferro de rotaie gà certamente salvà le sorti della societra ferroviaria, e po xe sta la volta della vendita de tante stazioncine , sempre per far cassa. Po anche el teren su cui insisteva i binari xe sta vendudo. Cusì xe nata l'idea della pista ciclabile. No so quanto che durerà ste piste, perchè le ga sempre bisogno de manutenzion e ogi xe la Regione a intervenir. Durerà la mania delle bici o pezo dei monopattini?. Credeo proprio de no. Ricordo che 30 anni fa go fato un giro del lago de Costanza. La mia sorpresa xe stada grande perchè go visto le bici svizzere. Targa, Bollo de assicurazion, catarifrangenti e ferai, e speci nonchè casco obligatorio. Spetemo che vegni anche de noi, perchè comincia a creser i morti de chi va co le do rode e se aumenta le spese tanti rinuncerà.


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8684
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: La ferovia Trieste - Erpelle /Pista ciclopedonale

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

zac ha scritto: sab 29 ago 2020, 15:03 Illo tempore, m'ero salvato le foto del thread sulla ferovia Trieste-Erpelle dal vecchio sito.
Foto interessanti che penso vengano dal vecchio forum triestemia.

Giusto per dare a Cesare quel che è di Cesare, non ti sei forse annotato il nick name di chi le aveva postate?


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)

Torna a “Trieste e i trasporti”