geco

le bestie del Carso, ma anche quele cittadine..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Ludisia
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 83
Iscritto il: dom 18 nov 2007, 18:25
Località: Basovizza

geco

Messaggio da Ludisia »

Oggi nel bagno del negozio in cui lavoro abbiamo trovato questo piccolo gecchino. Non sapevo ci fossero gechi a Trieste ....sopratutto in centro citta'.
Ora il problema e'....lo lasciamo la', sperando che esca da dove entrato o lo prendo? E' tanto piccolo e ho paura di fargli male.

Ecco la foto e scuseme se no go scrito in triestin ....ogni tanto me desmentego :lol:

Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

è proprio carino!
non ho alba di come si trattino i gechi, io li avevo visti solo in Birmania e mi avevano spiegato che sono innocui.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

geco/gecko

Messaggio da ffdt »

flag_ts a mi me se gaveva negado uno in mastela, tanti ani fa ... ghe lo go portado in muxeo e i me ga dito che xe pien de lori, che i vivi meio indove che xe torenti e che i se rangia soli :-)
flag_fr j'ai eu un noyé dans une cuve de lavage, il ya des années ... je l'ai apporté au musée et on m'a dit que nous avons beaucoup d'eux, qu'ils vivent de préférence à proximité des cours d'eau et qu'ils se débrouillent assez bien dans la ville :-)
flag_uk I had one drowned in a wash tub, many years ago ... I brought it into the museum and they told me that we are plenty of them, that they live preferably near the streams and that they easily find their own way to live in town :-)


Avatar utente
Ludisia
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 83
Iscritto il: dom 18 nov 2007, 18:25
Località: Basovizza

Re: geco/gecko

Messaggio da Ludisia »

ffdt ha scritto: i me ga dito che xe pien de lori, che i vivi meio indove che xe torenti e che i se rangia soli :-)
alora te disi che lo laso che'l se rangi nel bagno del negozio? :-D
Sempre che'l sia ancora ogi...


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Prova a chiamare lo Sportello Natura del Museo di Storia Naturale. Loro sanno cosa suggerirti, e lo hanno aperto anche per questo tipo di domande.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

Questo geco, Tarentola mauritanica, xe difuso in tuto el bacino del Mediteraneo, sopratuto in "aree calde ed asciutte" (ffdt, i torenti no xe l'habitat del geco, ghe devi esser stà un equivoco).

A Trieste el xe bastanza difuso, con diverse popolazioni autonome, anche se no'l xe autoctono: pararìa che i primi se ga insediado in porto, rivadi de chissà dove con un carico de chissà cossa e po' i se ga aclimatà e riprodoto autonomamente.

La mejo roba xe de lassarlo star indove che'l xe.


Avatar utente
Ludisia
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 83
Iscritto il: dom 18 nov 2007, 18:25
Località: Basovizza

Messaggio da Ludisia »

Zigolo ha scritto:
La mejo roba xe de lassarlo star indove che'l xe.
Cusi go fato e ogi nol iera piu. Se'l dovesi tornar ve daro' notizie.
grazie a tuti :-)


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Zigolo ha scritto:[...] i torenti no xe l'habitat del geco, ghe devi esser stà un equivoco [...]
flag_ts pol eser :-) de cuel che me ricordo i dixeva che sicome che 'l magna inseti el va indove che xe torenti perche` la` ghe xe inseti ... ma xe pasadi bastanza ani e poso eser mi che me ricordo mal :-)
flag_fr peut être :-) de ce que je me souviens on m'a dit que, puisque le gecko mange des insectes, il va là où il ya des torrents parce qu'il ya des insectes ... mais d'alors il sont passé nombreuses années et peut être que je ne me souviens pas correctement :-)
flag_uk may be :-) from what I remember I was told that since the gecko eats insects it goes where there are torrents because there are insects ... but since then have passed many years and may be I can't remember correctly :-)


Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: geco

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Ghe ne xe parechi intorno a casa mia. Ma i scampa via come el fulmine e no son mai rivado a fotografarli. Ogi son rivà a fotografarne uno, picio, ma col telefonin e quindi la qualità dela foto xe quela che xe.

Immagine


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: geco

Messaggio da babatriestina »

de mi un per d e anni fa iera diversi, adesso xe un o due timidissimi che scampa subito, giusto ieri dopopranzo go visto un, pareva una sariandola al primo momento


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8682
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: geco

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Oggi, facendo pulizia nel terrazzo, mimetizzato con le mattonelle del battiscopa, ne ho visto uno, piccolo piccolo.

Immagine

Con la macchina fotografica "vera" sono riuscito a fare qualche foto migliore. Qui si vede tutto

Immagine

Qui è di profilo

Immagine

E questo è un dettaglio dell'occhio e di una zampa

Immagine

Ingrassati piccolo geco e mangiami tante zanzare!!!


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41256
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: geco

Messaggio da babatriestina »

sono simpaticissimi ma i miei sono paurosissimi, se solo ,,i intravedono vedo solo qualcosa che scappa.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “La fauna”