Il Pinguino Marco

le bestie del Carso, ma anche quele cittadine..
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
vorwaerts
vilegiante
vilegiante
Messaggi: 86
Iscritto il: mer 28 feb 2007, 7:10
Località: Trieste

Messaggio da vorwaerts »

qualchedun ga forsi una foto "storica" de Marco? Stago preparando una picia applicazion "Made in Trieste" e volessi rappresentarlo anche a lui!


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

vorwaerts ha scritto:qualchedun ga forsi una foto "storica" de Marco? Stago preparando una picia applicazion "Made in Trieste" e volessi rappresentarlo anche a lui!
Mi no go trovado niente ma son sicuro che una foto d'epoca la esisti e penso de gaverla vista de qualche parte..

Go trovado inveze una bela testimonianza:

http://www.roccofranco.com/q_varie41b1.htm

E scuseme pe el OT...


Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Xe stadi diversi pinguini, nei ani. Una volta se contava che un iera scampà. El se gaveva butà in mar... e te saludo Nina. Mai più visto! No so se xe vero o se i la ga contada cussì, magari quando che un pinguin xe morto.


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5946
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

serlilian ha scritto:Xe stadi diversi pinguini, nei ani. Una volta se contava che un iera scampà. El se gaveva butà in mar... e te saludo Nina. Mai più visto! No so se xe vero o se i la ga contada cussì, magari quando che un pinguin xe morto.
Quel pinguin, ospitado in acquario, se ciamava Marco e i lo portava spesso a spasso per le rive. No savevo che quel fussi scampà e sparì, forsi iera un altro; se ben me ricordo me par che 'Marco' xè morto de veciaia.
ciao
sum culex


Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Si, de Marco me ricordo. Dopo me par che xe sta almeno un altro, ma el ga durà poco.
Forsi quela che el xe scampà xe una legenda metropolitana, magari per no dirghe ai fioi che el iera morto.


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

sum culex ha scritto: se ben me ricordo me par che 'Marco' xè morto de veciaia.
ciao
sum culex
Dopo 34 anni de acquario!!!


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

[mod] scuseme, ve go spostado qua perché con le sine el pinguin non c'entrava sai [mod]

Oggi xe pinguini in acquario, me par quei col ciuffo biondo :-)


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8730
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Sul libro di lettura delle elementari (parlo degli anni '50), a parte qualche racconto patriottico di quelli che ancora oggi fanno battere il cuore ad Adler :wink:, c'era un solo racconto su Trieste, se ricordo bene: la storia del pinguino Marco, portato a Trieste da qualche nave e coccolato, a spese della città, nell'acquario comunale. E' da allora, credo, che sia tradizione dell'acquario di tenere un pinguino, della famiglia spheniscus demersus (in inglese Jackass Penguin, che se non vado errato vuol dire pinguino asino).

Non lo so se sia lecito fare foto, comunque io ne ho fatto qualcuna e nessuno mi ha detto niente (magari non mi hanno visto). La luce purtroppo era data da alcune lampade gialle (forse ai vapori di sodio) e il risultato è stato questo.

Immagine

Ho provato anche a correggere il colore, ma non so se l'arancione che mi è rimasto sugli occhi e sulle zampe sia vero

Immagine

per cui penso che la soluzione migliore sia quella del vecchio, caro bianco e nero (tanto non è che con un pinguino ci si rimetta tanto :wink: :D )

Immagine

Due parole sull'acquario: non è una visita da buttare via: è vero, le vasche dei pesci mi danno una sensazione di abbandono, forse ingiustificata e comunque personalissima; trovo più attraente il rettilario che c'è al piano di sopra; non ho fatto foto dei pesci e dei rettili, perché, oltre il vetro, le foto vengono piuttosto scadenti. Ieri, poi, sono andato a visitarlo anche per i vecchi strumenti nautici in esposizione; può essere una visita interessante.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41477
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Triste notizia: è morta Pulcinella, l'ultimo pinguino figlia di Zigo e Zago. Era nata nel 1996, è morta forse per vecchiaia precoce, confesso di non saperne moto delle età dei pinguini. Così adesso non ci sono più pinguini all'acquario, il fratello era morto nel 2000


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Messaggio da Bilbo »

questo "doveria" eser el pinguin originale

Immagine

Immagine


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41477
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re:

Messaggio da babatriestina »

Bilbo ha scritto:questo "doveria" eser el pinguin originale



Immagine
guardè sta foto, po andè a questo sito:
http://hurricane_53.ilcannocchiale.it/2013/04/28/la_storia_del_pinguino_marco_e.html
e la trovè riportada ( evidentemente ciolta de noi), e la xe al primo posto su google images
Stasera, conferenza sul Aquario alla Società de Minerva, immagini storiche.. e eco de novo i ga mostrado questa! :-D :-D :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Bilbo
Site Admin
Messaggi: 2279
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 20:51
Località: Trieste

Re: Il Pinguino Marco

Messaggio da Bilbo »

almeno i ga lasado el logo, anche se el vecio


Bye '73 de Roby.-
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41477
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Il Pinguino Marco

Messaggio da babatriestina »

spesso compari nostre imagini col vecio logo o senza logo, perchè i le scariga dal vecio sito aTrieste.org, che xe serado in scritura, ma sempre averto in consultazion..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “La fauna”