meduse

descrizioni e problemi del Golfo di Trieste
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

meduse

Messaggio da sum culex »

Me dispiasi veder un capitolo svodo.
Mi de roba de soto acqua no go gnente, solo 2 foto fate dal de fora, dala banchina per esser precisi. Se inveze per 'ambiente marino' se intendi anche spiagge, cocai, ondisele et similia qualcosa de altro posso trovar.
Intanto 'godeve' ste due meduse che qua no sponzi come le ortighe, anche se efetivamente no le xè gran che, ma meio de gnente per no lassar i due zeri nel indice.
ciao
sum culex
:shock:
Allegati
293 2 meduse.jpg
292 una medusa.jpg


Avatar utente
Tirabaralla
citadin
citadin
Messaggi: 950
Iscritto il: lun 2 gen 2006, 16:49
Località: Firenze

Messaggio da Tirabaralla »

Grazie, le xè stupende.


[color=crimson][b][i]...it's not easy to be me...[/b][/i][/color]

[url]http://tirabaralla.splinder.com[/url]
[url]http://polaris7.splinder.com[/url]
[url]http://www.fotolog.com/tirabaralla_0/[/url]
granzo

Messaggio da granzo »

Bele...foto de pessi te ga? Forsi anche quei de pescheria va ben, fotografadi singolarmente e specificando el nome...solo pessi nostrani oviamente :wink: .


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da sum culex »

granzo ha scritto:Bele...foto de pessi te ga? Forsi anche quei de pescheria va ben, fotografadi singolarmente e specificando el nome...solo pessi nostrani oviamente :wink: .
Pessi crudi, o anche za rosti sula carbonela? :-D :-D :-D
In pescheria penso che no vadi ben,ma proverò, prima o dopo, un giorno o l'altro, a andar in acquario: chissà.... ma go apura che sia ropo scuro.
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

In aquario una volta go tentado qualcossa, ma la vasca coi pescecanetti xe tropo scura, i se movi tropo svelti e no xe de doprar el flash, povere bestie che no ghe fazzi mal de oci
Immagine
Però se te va al pian de sora, te trovi la sezion dei anfibi, serpenti etc e te pol becar rane, sariandole , bisse inocue e anca una bela vipera cornuta come questa
Immagine


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

meduxe

Messaggio da ffdt »

no xe le bestie che fa piu` piazer de incontrar, pero` ieri in canal de ponteroso ghe ne iera pien ... pice e tantisime... i pesi i ghe fazeva xlalom in mezo... no me ricordo de gaverghene mai viste cusi` tante

el canal el iera sporcheto e iera una bavixela che xburtava le scovaze verso dentro ... forsi per cuel iera tante de ste bestie ... no le rivava a andar fora ...
Allegati
meduxe.jpg


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

canal de ponteroso

Messaggio da ffdt »

ogi iera meio, ma ieri el iera sporcheto ... in fondo (la` de via s. spiridion) el iera sai ma sai bruto ... scovaze e mucilagini ... per fortuna no tante ... el iera anca pien de meduxe
Allegati
mid_pict0373.jpg


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Ogi go leto sul giornal (solo el titolo) che xe possibile che torni le mucilagini, se no vien bora. Dela foto, par che le sia zà rivade. :'-(


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Nona Picia ha scritto:[...]par che le sia zà rivade. :'-(
rivade e anca andade ... :-) ... xe de veder se le torna

pero` visto che le iera 'l altroieri e che ieri no le iera piu` (o almeno mi no le go viste e anca 'l canal el me pareva piu` neto) diria che 'l giornal el ga previsto cos' che iera el giorno prima ;-D ... cuaxi cuaxi ghe domando i numeri de 'l loto che forsi i me intiva cuei de l'altra setimana ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D


nanaia
ixolan
ixolan
Messaggi: 468
Iscritto il: dom 6 ago 2006, 7:39
Località: trieste

atualità

Messaggio da nanaia »

per dir la verità xe za un poco de tempo che go notado sta caratteristica del nostro Piccolo: i pubblica le robe del giorno prima (cioè zà sentide al regional del giorno avanti). Oltrechè bugiardello (come da sempre ciamado per scherzo), poderemo anche ciamarlo "a scoppio ritardado"? :wink:


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Re: atualità

Messaggio da ffdt »

nanaia ha scritto:[...]"a scoppio ritardado"?[...]
ma no ;-D sara` che i se ga inacorto che i publicava robe che no le stava ne' in cel ne' in tera e che i ga decixo che prima de publicar cualcosa xe meio spetar no solo che sia finido tuto ma che cualchedun altro ghe gabi spiegado ben cosa scriver ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: atualità

Messaggio da babatriestina »

nanaia ha scritto:per dir la verità xe za un poco de tempo che go notado sta caratteristica del nostro Piccolo: i pubblica le robe del giorno prima (cioè zà sentide al regional del giorno avanti).
questo xe ormai una caratteristica de tuti i giornai, per le notizie: ala sera i dà le notizie in TV e el giorno dopo la mattina se le legi, magari con qualche comento in più, sui giornai. questo perchè me par che no esisti più el giornalista che va a lavorar la sera al giornal, i lavora cola calma de giorno, me par.
Se po una notizia xe assai importante, alora i dà per scontado che tuti la gabi vista in TV e la mattina dopo i posta solo i commenti.
Cioè el giornal ormai ga come premessa sottintesa che la gente gabi za vardado la television la sera prima.
Tipico xe i spettacoli teatrali: una volta, la sera iera una prima al Verdi e la mattina dopo te leggevi el commento ( de Vittorio Tranquilli, che magari gaveva visto la prova general, po andava in teatro i primi do atti, a metà spettacolo andava via, scriveva el pezzo per el Piccolo e po andava a dormir). Adesso la sera xe el spettacolo e magari el critico lo vedi, po el va a dormir, la mattina dopo cola calma el scrivi el pezzo e el giorno dopo te trovi la critica sul giornal.


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: atualità

Messaggio da sum culex »

nanaia ha scritto: Oltrechè bugiardello (come da sempre ciamado per scherzo), poderemo anche ciamarlo "a scoppio ritardado"? :wink:
'bugiardello' o anche FLOCIARIO?

ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

stemo passando ala sezion dialetto, ma mi come aggettivo, per " conta floce" gavevo sentido flociòn


angiolina

Re: meduxe

Messaggio da angiolina »

ffdt ha scritto:no xe le bestie che fa piu` piazer de incontrar, pero` ieri in canal de ponteroso ghe ne iera pien ... pice e tantisime... i pesi i ghe fazeva xlalom in mezo... no me ricordo de gaverghene mai viste cusi` tante

el canal el iera sporcheto e iera una bavixela che xburtava le scovaze verso dentro ... forsi per cuel iera tante de ste bestie ... no le rivava a andar fora ...
Io le ho viste a Pasqua, davanti al Molo Audace. Mia figlia le ha fotografate e magari ve le mando; ma non mi sembra un problema nuovo perchè mi ricordo che era così anche l'anno scorso e, forse, anche l'anno prima ( ma in Croazia non sono arrivate e non mi hanno rovinato le vacanze :lol: ).


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

In effetti l'anno scorso ce n'erano veramente tante per parecchi mesi!


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

cuele no le go viste :-) e no gavevo gnanca la machineta fotografica :-)


Avatar utente
Golfoblu
ixolan
ixolan
Messaggi: 502
Iscritto il: sab 1 apr 2006, 1:28
Località: Tropico di Capricorno

Re: atualità

Messaggio da Golfoblu »

ffdt ha scritto:.....ma no ;-D sara` che i se ga inacorto che i publicava robe che no le stava ne' in cel ne' in tera ........................................ ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D
Ma come te pol dir una roba de queste, te vol farghe concorenza ???????
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


Ogni luogo è Patria mia, perchè da ogni luogo posso vedere il cielo - Seneca.

Alla scienza unisci la carità, e la scienza ti sarà utile, non da sola, ma a motivo della carità.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Ieri, pasegiando per Marina, go visto che ghe iera una quantità enorme de piccole meduse e anche una rossa scureta no tanto grande che no me piaseva proprio per niente.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

Nona Picia ha scritto:[...]una rossa scureta[...]
bon ... dixemoghe pur "bote marine", come che giustamente ne ricorda coce ... mi no me ricordavo piu` ma xe vero che c'o iero mulo iera ancora cuelchedun che doprava sto nome ...

ma per tornar a sto argomento cua, peca` che cuela rosa no te la ga fotografada :-)


Torna a “L' ambiente marino”