Trieste e i tram

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Trieste e i tram

Messaggio da rofizal »

Comincio il recupero, come da richiesta, i messaggi dal vecchio forum, almeno per la parte scritta dai presenti in questo attuale forum e dq quelli che presumo (e spero) abbiano piacere al recupero della loro opera, alla quale hanno dedicato spesso tempo prezioso e fatica.

Vi pregherei, prima di inviare altri messaggi, di attendere la pubblicazione di tutti quelli vecchi (ce ne sono molti), per evitare una confusione totale.

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Da Kasteliz on Fri, 13 Jun 2003 20:15

Me piasi l'idea de 'sto novo topic. I tram i xe stadi l'unico mio mezo de trasporto per tantisimi ani e tra l'altro go finido per sposar una fia de un tranvier...

Cus l'altro giorno, quando che son 'nd a Valmaura per quela cartolina interesante e go visto el vecio deposito dei tram, me ga fato vignir in mente tanti ricordi.

Tra questi anche che a casa gavevo una bela foto de grupo dei tranvieri del "Tramway Elettrico Comunale", ciapada proprio de soto dela casa in matoni rossi:
Allegati
tram_eletrico_01.jpg


Ognuno sta solo sul cuor della terra
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Da Kasteliz on Fri, 13 Jun 2003 19:23

Eco la foto dela "Unione Tramvieri S.Sabba" La sigla S.T.T. sta per Società Triestina Tramway.

Bei personagi, no ve par?

Chisà, forsi tra noi ghe xe qualche discendente de questi orgogliosi tramvieri...

La foto la devi eser del '12 o del '13, l'ACEGAT ga ciolto in man la gestion dei servizi tranviari dopo la Grande Guera.

Ciao a tuti e me racomando, zerché fora foto de tram che poderemo far su una bela colezion!
Allegati
tram_eletrico.JPG


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Da macondo on Fri, 13 Jun 2003 20:22

Bela idea Kasteliz. Za gavevimo (meio, Sergio gaveva) impezado con un thread dei tram che el xe bastanza tempo che no se ga postado niente de novo. De interesante, el ga le linee dei vari tram a cominciar de quando iera quei tiradi dei cavai, fino a le ultime linee del 52/53.
Magari saria una bona idea zontarlo a queste foto. Mi zercherò de trovar cartoline che speso le ga bele foto dei tram...

Macondo

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Questo mesagio de Macondo me ricorda che doveva eserghe un altro topic ancora più vecio su l'argomento. Adeso vederemo de trovarlo.


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Questo credo sia el mesagio più vecio che go trovado, ma ancora no xe quel topic cui se riferiva Macondo.
Comunque vedemo de ingrumar tuto asieme.

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Da sergio on Tue, 09 Jul 2002 05:10

Tramway e tariffe a inizio secolo

A Trieste, naturalmente.

Purtroppo non ho la data precisa (me la ero segnata, ma non la trovo più), ma potrebbe essere attorno al 1910. La moneta corrente erano le corone con i centesimi.

TARIFFA DELLA SOCIETA' TRIESTINA TRAMWAY

(Centrale: via Giulia, 68 )

Biglietto celeste 32 centesimi:

Boschetto-Barcola (1)
Boschetto-Servola (1)
Barcola-Servola (1)

(1) coincidenza per tutta la rete



Biglietto verde e chainos 22 centesimi:

Boschetto-Stazione S.Andrea (2)
Chiozza-Barcola (3)
Piazza Nic. Tommaseo-Barcola (3)
Chiozza-Servola (2)
Barriera-Goldoni-Servola (2)

(2) coincidenze Bagno Fontana e Punto Franco
(3) senza coincidenza


Biglietto bianco e rosso 12 centesimi:

Via Kandler-Campo Marzio (4)
Piazza Barriera-Goldoni (via Torrente) (4)
Via Conti-Roiano (4)
Boschetto-Chiozza (3)
Sanità-S.Andrea-Largo Mercato Vecchio o S.Andrea (3)
S.Andrea-Servola (3)
Chiozza-Via Tor S.Piero (3)

(3) senza coincidenza
(4) coincidenze da un punto all'altro di questa linea e o Punto Franco


6 centesimi:

Piazza Stazione-Punto franco (linea a cavalli)


TARIFFA RIDOTTA
per le prime due ore del mattino
Estate 6-8
Inverno 6.30-8.30

Biglietto bianco e rosso 10 centesimi:

Boschetto-Servola (3)
Chiozza-Barcola (3)
Piazza Nic. Tommaseo-Barcola (3)

(3) senza coincidenza


Biglietto giallo 6 centesimi:

Via Kandler-Campo Marzio (5)
Piazza Barriera-Goldoni (5)
Via Conti-Roiano (5)
Boschetto-Chiozza (3)
Sanità-S.Andrea (3)
S.Andrea-Servola (3)
Chiozza-Via Tor S.Piero (3)
Piazza Nic. Tommaseo-Via Tor S.Piero (3)

(3) senza coincidenza
(5) coincidenza soltanto pel Punto Franco



TARIFFA DELLA SOCIETA' ANONIMA DELLE PICCOLE FERROVIE DI TRIESTE
Piazza Caserma, 5

Per giorni di lavoro, valevole anche per le domeniche e giorni festivi, per le salite fino alle 2 pom. e per le discese fino alle 6 pom.

Dalla stazione Piazza della Caserma alla fermata di Piazza Scorcola : cent.10
Dalla stazione Piazza della Caserma alla fermata di S. Anastasio : cent.20
Dalla stazione Piazza della Caserma alla fermata di Cologna : cent.30
Dalla stazione Piazza della Caserma alla fermata di Conconello : cent.50
Dalla stazione Piazza della Caserma alla stazione Opicina : cent.80
Dalla stazione Opicina alla fermata Obelisco : cent.10
Dalla stazione Opicina alla fermata Banne : cent.20
Dalla stazione Opicina alla fermata Scorcola : cent.30
Dalla stazione Opicina alla stazione Piazza della Caserma : cent.50
Dalla stazione Opicina alla stazione Opicina-Ferrovia dello Stato o viceversa : cent.10
Dalla fermata Romagna alla fermata Cologna : cent.20
Dalla fermata Banne alla stazione Opicina : cent.20
Dalla fermata Obelisco alla stazione Opicina : cent.10
Dalla fermata Conconello alla stazione Piazza della Caserma : cent.30
Dalla fermata Cologna alla stazione Piazza della Caserma : cent.20
Dalla fermata Romagna alla stazione Piazza della Caserma : cent.10

Per le domeniche e giorni festivi, per la salita dalle 2 pom. in poi:

Da Piazza della Caserma ad Opicina e da e per tutte le stazioni intermedie : Cor. 1

Per la discesa dalle 6 pom. in poi:

Da Opicina a Piazza della Caserma e da e per tutte le stazioni intermedie : cent. 60


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Magari se me cavè via quei due "" e "[\size]" che su sto forum no i vien leti, me fe un favor.

Continuemo con i tram de Roiano.

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Il tram a Roiano

Da sergio on Tue, 16 Jul 2002 06:04

Su tempi andati N.3, del novembre 1976, era riportata questa foto che mostra la via di Roiano con il vecchio tram e sullo sfondo la chiesa del 1858, consacrata nel 1862.

(con il permesso dell'editore)
Allegati
tramroianojpg.jpg


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Continuando....

Il tram in Corso Italia

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Da sergio on Mon, 22 Apr 2002 07:14

La qualità di questa foto non è eccezionale, si tratta di una di quelle foto microscopiche che si usavano una volta.

Comunque pur sempre un documento storico, di quando Trieste era percorsa dai cari vecchi sferraglianti tram...
Allegati
tram1.jpg


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Da macondo on Thu, 27 Jun 2002 10:25

El 6 in Corso? Mi pensavo che el 6, che andava a Barcola e che partiva de la Rotonda del Boscheto e pasava per via Batisti, el girasi a destra ai portici de Chioza e che el continuasi per via Carduci verso la Stazion, viale Miramare e Barcola. El se fermava davanti al Giardineto a Barcola dove iera una gelateria. Se vedi che me confondo.

Me ricordo ben del 2. Partiva de soto Servola, una rotonda che iera dove i me disi che xe la sopraelevata (mai vista). Mi lo ciapavo a la prima fermata, davanti la fabrica de piture Veneziani. Proseguiva per via Svevo, le due Galerie, piaza Goldoni, via Carduci, via Batisti e el finiva visin del Giardin Publico. Credo per piaza Goldoni...

Me ricordo anche del 3 e el 9, par andar a l'Ausonia. I due tram partiva de San Giovani, ma no me ricordo per dove i pasava.

Saria bel se ricordasimo de tuti i tram!!

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Da sergio on Thu, 27 Jun 2002 11:59

Me toca andar a memoria, el che xe tuto dir...

El 9 doveva aver el percorso comune col 6 fino ai Portici de Chioza, poi el doveva girar per via Carduci in direzion oposta, rivar in piaza Goldoni, scender per via Mazini o per el Corso (forsi iera el Corso), andar sule rive fino a l'Ausonia.

Ghe iera anche el 8 che... me par partiva da l'Ausonia o da Campo Marzio o Campi Elisi... podeva eser Campi Elisi, visto che dove ghe iera le rotaie ora i ga fato postegi. El rivava a Roian pasando per le rive.

Co andavo a scola ghe iera el biglieto "verde" fino ale 8:30 che permeteva de far gratis la corsa de ritorno (insoma se gaveva dirito a un'altra corsa). Ghe iera anche el "gialo" con el quale se podeva far quante corse se voleva per el periodo de un'ora. Cusì, a ocio, me par che el biglieto normale (e el verde) costasi 30 lire e el gialo 50 lire.


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Da macondo on Thu, 27 Jun 2002 15:19

Ghe iera anca el 10, che andava a San Saba e credo de ricordar el 5 in via Setefontane (???)


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Da SnowLeopard on Fri, 28 Jun 2002 03:05

Credo che sia la foto sfocada che no se leggi ben el numero e par che sia un 6, ma certamente nol xe, perché quel girava ai Portici de Chioggia per andar a Barcola. Se no xe el 3 o el 9, forse podessi esser el 8? no me ricordo dove che el andava.
Giusto, el 5 andava su per via Pascoli, poi via Conti e finiva in piazza Perugino.
El 11 andava dalla Fiera, per via Piccardi e zo per la via ginnastica, ma dopo no me ricordo dove el finiva.

Da SnowLeopard on Fri, 28 Jun 2002 03:07

A ripensarghe meio, credo proprio che sia el 11, che forse partiva da piazza della Borsa, e su per el Corso, e dopo la piazza Goldoni su per la via Ginnastica, fino che el girava sulla via Canova, che diventa via Piccardi.

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Da erika on Fri, 28 Jun 2002 04:02

Si anche mi penso che sia l'11.
Ma in fondo no xe la camera de commercio?

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Da macondo on Fri, 28 Jun 2002 10:47

Si, Erika, nela foto se vedi Piaza dela Borsa con l'atual Camera de Comercio. Parece che la foto la ciaparon sul canton de via San Spiridione.

Go visto una foto del 1953 con el 5 e el 7 (???) in Piaza Dalmazia.

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Da sergio on Sat, 29 Jun 2002 08:49

Non so dirvi i numeri, ma...

- San Giovanni, via Giulia, via Stadion (ora via Battisti), via del Torrente (ora via Carducci), via Ghega, piazza della Stazione (ora piazza Libertà), viale Miramare

- San Giovanni, via Giulia, via Stadion (ora via Battisti), via del Torrente (ora via Carducci), ponte della Fabra, piazza delle Legna (ora piazza Goldoni), via del Corso (ora Corso Italia), piazza della Borsa, via della Borsa (ora via Einaudi), piazza del Teatro (ora piazza Verdi), via dell'Orologio (ora via Passo di Piazza), piazza Grande (ora piazza Unità), via dell'Orologio (dal lato opposto di piazza Grande, mantiene anche oggi lo stesso nome), via del Mercato Vecchio, riva del Mandracchio, riva dei Pescatori (ora Riva Nazario Sauro e Riva Gulli), riva Grumula, via di Campo Marzio, termina un po' prima della Stazione di Sant'Andrea, sotto il Passeggio si Sant'Andrea.

Una deviazione, o probabilmente un'altra linea, dopo la via di Campo Marzio gira a destra arrivando al Bagno Fontana.

La linea si biforca per un tratto anche tra la Riva Grumula e via dell'Orologio, seguendo in parallelo il percorso : piazza Giuseppina (ora piazza Venezia), via della Sanità (ora via Diaz).

In via della Borsa avveniva la separazione tra la linea descritta che collegava San Giovanni e quella che invece seguiva il percorso:

piazza dei Negozianti (ora piazza Tommaseo), Riva Carciotti (ora Riva III Novembre e piazza Duca degli Abruzzi), via della Stazione (ora Corso Cavour), e probabilmente piazza della Stazione e viale Miramare.

Infatti in piazza della Stazione ci sono degli incroci con altre linee, per cui è difficile distinguere i diversi percorsi.

Un ramo si addentra nel Punto Franco dove si trovano i Magazzini Generali.

Un ramo termina in piazza della Stazione, proprio davanti alla stazione delle ferrovie.

Un ramo arriva da via del Corso (ora Corso Italia), dopo aver percorso via Sant'Antonio (ora via San Spiridione), passa davanti alla chiesa di Sant'Antonio Nuovo (come si vede in una foto, ancora esistente nel 1950), prosegue per via della Caserma (ora via Filzi), piazza della Caserma (ora piazza Dalmazia), via della Pesa (ora via Galatti), via della Stazione (ora Corso Cavour).

In piazza della Legna (ora piazza Goldoni), una linea prosegue per via della Barriera Vecchia (ora via Saba, Largo Barriera Vecchia, via Oriani), piazza della Barriera Vecchia (ora piazza Garibaldi).


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Messaggio da rofizal »

Quelle sopra erano le linee tramviarie del 1890
Continuando...

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Da sergio on Sat, 29 Jun 2002 10:13

Linee tramviarie del 1912

Anche qui mi mancano i numeri...

- Trenovia Trieste-Opicina

- San Giovanni, via Giulia, via Stadion (ora via Battisti), via Carducci, via Ghega, piazza della Stazione (ora piazza Libertà), viale Miramare

- San Giovanni, via Giulia, via Stadion (ora via Battisti), via Carducci, ponte della Fabra, piazza Goldoni, Corso (ora Corso Italia), piazza della Borsa, via della Borsa (ora via Einaudi).

Qui sembra non essere collegata alla linea di piazza Verdi, che invece sembra il capolinea di un'altra linea.
Prosegue invece per piazza Tommaseo, Riva Carciotti (ora Riva III Novembre e piazza Duca degli Abruzzi), via della Stazione (ora Corso Cavour), e probabilmente piazza della Stazione e via di Miramar.

La line di piazza Verdi invece prosegue, come nel 1890, per Passo di Piazza, piazza Grande (ora piazza Unità), via dell'Orologio, via del Mercato Vecchio, riva del Mandracchio, riva dei Pescatori (ora Riva Nazario Sauro e Riva Gulli), riva Grumula, via Economo, via di Campo Marzio, e poi anche Passeggio di Sant'Andrea, Strada di Servola...

Non riesco a trovare la piantina relativa alla deviazione per il al Bagno Fontana.

La linea si biforca, per un tratto maggiore di quello del 1890, tra la via Economo e via dell'Orologio, seguendo in parallelo il percorso : via Economo, via del Lazzaretto Vecchio, piazza Giuseppina (ora piazza Venezia), via della Sanità (ora via Diaz).

In piazza della Stazione i già visti incroci con altre linee.

Un ramo si addentra nel Punto Franco dove si trovano I Magazzini Generali.

Sembra non esserci più il ramo terminante in piazza della Stazione, proprio davanti alla stazione delle ferrovie.

Non arriva più il ramo dal Corso (ora Corso Italia) che, dopo aver percorso via Sant'Antonio (ora via San Spiridione), passa davanti alla chiesa di Sant'Antonio Nuovo, prosegue per via della Caserma (ora via Filzi), sembra terminare in via Carducci (all'altezza dell'odierna piazza Oberdan, quella volta non ancora esistente), in corrispondenza della stazione di partenza della Trenovia per Opicina.

In piazza Goldoni esiste sempre la linea che prosegue per via della Barriera Vecchia (ora via Saba, Largo Barriera Vecchia, via Oriani) e piazza della Barriera Vecchia (ora piazza Garibaldi).

In via Carducci, all'altezza del Ponte della Fabra, si è aggiunto un piccolo prolungamento fino alla fine di via Carducci stessa e una deviazione (probabilmente una nuova linea) per Largo Santorio, via del Tintore (ora via Tarabocchia), piazza dell'Ospitale, via Massimo d'Azeglio, via dell'Istituto (ora via Pascoli), fino alla fine di via Conti, all'incrocio con via della Sette Fontane e piazza del Perugino.

Altre linee sono in progetto, collegate o meno tra di loro:

- via Rossetti

- via San Giacomo in Monte, via dell'Istria (per i cimiteri), con bivio al Largo del Pestalozzi per Strada di Fiume

- Sbocco della Galleria di San Vito, via Carbonara

- zona Chiarbola superiore, Frazione Ponzano inferiore


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Messaggio da rofizal »

E ancora...

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Da macondo on Sat, 29 Jun 2002 20:22

Una bravisima persona ga publicá en la NG de Trieste la seguente informasion:

1900 - Rete tramviaria a cavalli

a) Boschetto - Servola
b) Kandler - Sant'Andrea
c) Barcola - Portici di Chiozza
d) Barcola - Piazza Tommaseo
e) Barriera - Piazza Giuseppina
f) Via Conti - Roiano
g) Stazione di Campo Marzio - Punto Franco
h) Via Economo - Bagno Fontana

Rete Tramviaria nel 1913

1) Boschetto - Giardino Pubblico - Corso - Arsenale - Servola
2) Via Kandler - Giardino Pubblico - Corso Sant'Andrea
3) Barcola - Sudbahnhof - Via Stazione - Piazza Tommaseo
3) Barcola - Sudbahnhof - Via Carducci - Portici di Chiozza - Corso - Piazza Tommaseo
4) Roiano - Via Carducci - Via caserma - Via Sette Fontane
5) Circolare: Barriera Vecchia - Corso - Via Stazione - Susbshnhof - Via Carducci - Teatro Goldoni

Linea a cavalli: Piazza Stazione - Sudbanhof - Punto Franco

Rete tramviaria nel 1925

1) San Sabba - San Giacomo - Stazione Centrale
2) Boschetto - Campo Marzio - Servola
3) Boschetto - Stazione di Campo Marzio
4) Piazza Garibaldi - Stazione Campo Marzio - Arsenale
5) Piazza Perugino - Roiano
6) Piazza Goldoni - Barcola
7) Boschetto - Stazione Centrale
8 ) Stazione Centrale - Campo Marzio

Rete tramviaria nel 1934

1) Stazione Centrale - Piazza Goldoni - San Giacomo - Via dell'Istria - Stadio
2) Boschetto - Via Giulia - Portici di Chiozza - Gallerie - Servola
3) Campo Marzio - Rive - Piazza Goldoni - Portici di Chiozza - San
Giovanni
4) Piazza Garibaldi - Piazza Goldoni - Rive - Campo Marzio
5) Piazza Perugino - Ospedale Maggiore - Via Dante - Via Udine - Roiano
6) Barcola - Stazione Centrale - Via Carducci - Portici di Chiozza - San
Giovanni
8 ) Campo Marzio - Rive - Stazione Centrale - Roiano
9) Campi Elisi - Arsenale - Rive - Piazza Goldoni - Portici di Chiozza - San Giovanni
10) Piazza della Borsa - Via Roma - Via Milano - Via del Coroneo - Via Fabio Severo
11) Rione del Re, Via Piccardi - Via Ginnastica - Piazza Verdi


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Da Guest on Mon, 23 Jun 2003 17:46 [questo no so chi sia... forsi Max?]

Thread vecioto, ma sempre bon. Sempre nell'eterno ordine che zerco de far tra le mie cartoline ecco el mitico tram (o meio: un mitico tram) in Corso Italia :wink: : el 3!!
Allegati
Corso_Italia0106.JPG


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Da Kasteliz on Mon, 23 Jun 2003 21:58

Drio el tram me par una Topolino (balestra corta)....

quela drio del rimurcio del "3" dovesi eser una machina americana.

La vetrineta de fotografo che se vedi a sinistra xe senz'altro quela del Ferdinando Ceretti, studio fotografico al n.13 dela Contrada del Corso.

Al numero 9, inveze iera la Wanda Wulz, altra erede de grandi fotografi storici triestini.

I Wulz i gaveva anche un studio in via Genova 21 "Lux et Umbra".

De altri fotografi in Corso no me ricordo nei ani '50, a meno che no se se riferisi a Giornalfoto in via Tor Bandena.

De negozi de articoli fotografici inveze ghe iera anche Buffa e Avanzo (tuti e due no i esisti più).

Guardando ben me par che xe ghe xe za la Galeria Rossoni.


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Ancora sula foto del tram in Corso...

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Da pkrainer on Mon, 28 Jul 2003 19:19
Credo che sia la foto sfocada che no se leggi ben el numero e par che sia un 6, ma certamente nol xe, perché quel girava ai Portici de Chioggia per andar a Barcola. Se no xe el 3 o el 9, forse podessi esser el 8? no me ricordo dove che el andava.
Giusto, el 5 andava su per via Pascoli, poi via Conti e finiva in piazza Perugino.
El 11 andava dalla Fiera, per via Piccardi e zo per la via ginnastica, ma dopo no me ricordo dove el finiva.
Mi calcolo che sia praticamente de sicuro l'1: sia perché xe un tram modelo Graz de quei che se doprava su l'1; sia perché l'1 passava de là, vignindo de la stazion e andando a San Sabba, là dove che desso ghe xe el stadio novo, in via dei Macelli; sia perché altri tram che pasava de là iera el 5 e l'11, ma no pol esser perché 'ste linie no doprava i rimurci perché no saria stà logo per distacarli e tacarli de novo ai capolinia de Roian e de piaza Perugino, e gnanca su de scala Bonghi; e el 3 e el 9 che pasava anca lori de là, no me par che possi esser vardando el numero in fotografia; l'8 xe escluso perché el passava per le rive e in più no'l gaveva rimurcio, e el 6, el 2, el 7 e el vecio 10 (el novo sì, ma a quel'epoca no se doprava più i tram modelo Graz che jera de prima de la prima guera) no'i passava pel Corso. Gnanca el 4 no doprava rimurci e gnanca tram modelo Graz. Insoma, more gemetrico dimostrato, xe l'1, non credè?


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Da Kasteliz on Tue, 29 Jul 2003 16:58

No podesi giurrar, ma credo che l’1 no sia mai pasado per el Corso.

Per el Corso dovesi eser pasadi, prima dela Seconda Guera:

1925: 2 – 3 – 4
1926: 2 – 3 – 4 - 9 - 10
1938: 3 - 4 - 9 - 11 e el 10 solo per el trato Piazza della Borsa/via Roma, dove che el girava.

Purtropo no se riva a leger el numero, credo che no saveremo mai la verità… o forsi iera un tram che faceva un giro de prova…


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Da macondo on Tue, 29 Jul 2003 17:03

Infati, dovesi eser el 1. Ne la pagina precedente de sto thread, gavevo meso una serie de numeri dei tram che iera bastanza completa e qua ve copio la lista del 1913:

Rete Tramviaria nel 1913

1) Boschetto - Giardino Pubblico - Corso - Arsenale - Servola
2) Via Kandler - Giardino Pubblico - Corso Sant'Andrea
3) Barcola - Sudbahnhof - Via Stazione - Piazza Tommaseo
3) Barcola - Sudbahnhof - Via Carducci - Portici di Chiozza - Corso - Piazza Tommaseo
4) Roiano - Via Carducci - Via caserma - Via Sette Fontane
5) Circolare: Barriera Vecchia - Corso - Via Stazione - Sudbahnhof - Via Carducci - Teatro Goldoni

Linea a cavalli: Piazza Stazione - Sudbahnhof - Punto Franco


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Da Lucio Coceani on Thu, 08 Apr 2004 09:39

...pena rivada. Purtropo la fotografia no dixi niente sul retro. Né data né editor.

Me par che in fondo a sinistra xe quela che una volta jera la piazzeta San Giacomo no? o me sbaglio.
Allegati
Corso_II.jpg


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Da marino on Thu, 08 Apr 2004 10:25

Dal tram in foto dovessi esser attorno i ani '10 comunque la situazion xe abastanza simile a quela dela foto del corso mesa prima sui tram de Trieste.


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Da Kasteliz on Thu, 08 Apr 2004 11:04
Lucio Coceani ha scritto: Me par che in fondo a sinistra xe quela che una volta jera la piazzeta San Giacomo no? o me sbaglio.
No te se sbagli, xe proprio cusì.


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Messaggio da rofizal »

Ma le domande sui tram no finiva là... :wink:

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Da dcobau on Sun, 24 Mar 2002 21:31

Go una picola discusion con mia mama e con una amica piu vecia de mi.
Lore mantien che la filovia no. 5 (piazza Perugino - Roian) iera un tram fin nei 60. Mi (che son del 49) mantegno che non me ricordo mai che la 5 iera un tram.
Qualche d'un me ga sugerì che el tram xe sta cambià in filovia nel 52 (o circa là). Xe altri pareri in giro?


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Da SnowLeopard on Tue, 26 Mar 2002 14:54

Ciao Dave,
me dispiasi, ma tua mamma e la tua amica ga ragion. Mi stavo in via Pascoli 19, e me ricordo che iera el tram numero 5 che se fermava davanti all'istituto dei poveri, anzi sentivo le rode che gratava le rotaie quando che el faseva la curva. Ma non so in che anno che i lo ga cambià in filovia.


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Da dcobau on Wed, 27 Mar 2002 21:52

Grazie per la risposta,
la mia discusion non xe che la 5 non iera un tram, mi semplicemente digo che non me ricordo de gaver mai visto el tram no. 5. e lore insisti a dir che dovesi ricordarme. Stavo in via Sette Fontane dai inizi dei 50 (52-53?) co gavevo circa 3 ani, percio se el ga cambia da tram a filovia nel 52 (come che i me ga indicà su un altro grupo) mi de sicuro non poso ricordarme.

Quel che zerco xe una conferma da qualche d'un che l'ano 1952 sia più o meno giusto.


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La risposta vigniva da Servolo e sicome go sempre el dubio se poso o meno riportar el suo mesagio, me fazo un riasunto:

El colaudo del percorso dela filovia n.5 iera stado fato el 10 genaio 1952. La prima trata dela filovia rivava solo fin piaza Goldoni perchè i lavori per l'intera trata no iera ancora finidi. Dopo pochi giorni però i xe stadi completadi e ghe iera stado el viagio inaugurale su tuta la linea.
Da Roian, con capolinea in via Villan de Bacchino. la passava via Stock, via Tor S.Piero, via Udine, via Filzi, via S.Spiridione, corso Italia, piaza Goldoni, via Tarabochia, via D'Azeglio, via Conti e piaza Perugino. Al ritorno la passava per via Dante e via XXX Ottobre.


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Da HECHT GRAZIELLA on Mon, 10 Feb 2003 22:52

;) Ecome che me ricordo del tram 6 che de istà el gaveva el rimorcio, mi el bilieto lo pagavo 25 Lire e, comunque, el biglietaio chisà parché el ghe finiva sempre in brazo a 'na baba e no a un mato?!? ;D ??? ;)
No jera miga solo babe che 'ndava al bagno ;)


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Da sergio on Tue, 11 Feb 2003 06:01

El rimorcio gaveva anche un'altra particolarità: el iera senza porte! ;D

Cusì se podeva salir e scender in corsa, tuto un divertimento!! ;D ;D ;D


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Continua ancora tanto.... ma feme far una pausa... :wink:


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Re: Trieste e i tram

Messaggio da AdlerTS »

rofizal ha scritto:Vi pregherei, prima di inviare altri messaggi, di attendere la pubblicazione di tutti quelli vecchi (ce ne sono molti), per evitare una confusione totale.
Posso ? .... grazie Rof :-D


Mal no far, paura no gaver.
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El tram in via Torrente (Carducci)

Messaggio da rofizal »

Vedemo de continuar almeno un poco.

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Da Lucio Coceani on Sat, 06 Sep 2003 06:30

El tram in via Torrente (Carducci)

Vecia foto e vecio tram. ::

Forsi qualchidun sa dove che'l xe grazie alla tenda Aurora. Scrito da Trieste a Genova per la signorina Lea Bianchi. Francobollo austriaco rosa sovrastampa` 10 Hellers e cancella` nel 1901.
Allegati
Stazione_tram_in_via_Torrente_ora_Carducci.jpg


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Messaggio da rofizal »

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Da Kasteliz on Sat, 06 Sep 2003 09:54

Caro Lucio,

‘sto bel tram primigenio (ma dove te le trovi ‘ste cartoline, porca matina…), se vedi anche spuntar la cupola a zivola de un altro casello del tranvay, come in piazza dei Negozianti, per mi el sta pasando davanti ala casa n.13 de via del Torrente (via Carducci xe dopo el 1907). Ogi xe via Carducci no.15, al posto del ristorante xe la Musicali Rossoni.

Quela casa la xe a forma de triangolo. In quei ani, una stranezza: el steso paron gaveva el Ristorante La Rinascente sul lato de via del Torrente e la trattoria Aurora sul lato de via San Giovanni, oggi via Reti.

Probabilmente el gaveva una sola cusina centrale che serviva tuti e due i stabilimenti, ogi se diria “sinergia” o “economia di scala”.

El tendon con la scrita Aurora in via del Torrente xe un poco strano, ma xe posibile che a un certo punto el gabi fato un local solo con questo nome.

Te mando un pupolo del 110 ciolta da una cartolina pubblicitaria (1984) dela defonta ACT.
Allegati
union.jpg


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Da Kasteliz on Sat, 06 Sep 2003 16:02

Ecove el canton dela stesa casa (via Torrente 13/via Carducci 15) fotografado ogi.

Naturalmente la caseta picia sul canton tra via San Giovanni/Reti e via Torrebianca la xe stada sostituida da un altro palazon.
Allegati
torrente_13.jpg


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Da Kasteliz on Sun, 02 Nov 2003 22:50

Go trovado questa,: dal numero de gente in montura che se vedi podesi eser durante la Prima Guera.
Su l'originale se legi ben la tabela sora el tran: BARCOLA.

Se vedi ben anche el casoto dela stazion del tran davanti al ristorante Aurora.
Allegati
torente.jpg


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