I fiori de casa mia

I fiori che se tien in casa o in giardin, roba coltivada, no selvadiga insoma
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

Per me risultano ‘poderose’ quelle immagini della reflex!
Osservo che non nomini la marca e perció ti imiteró in quanto a dirti della mia macchina (veciota!) che è EOS 500 N: mai l`abbandonerò, nonostante l`avanzada della magica digital....


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

babatriestina ha scritto:
serlilian ha scritto:Me par ben. Come xe la messa a fogo? automatica o te pol regolarla ti?
ovviamente entrambe! :-D
finora la go lassada automatica, e no go gnanca orovado tutte le varietà de messe a fogo automatica, la ga 9 punti de rilevazion per la messa a fogo automatica ponderada, ma se li pol cambiar manualmente, altre messe a fogo, , più una manula ocn ghiera che no go ancora messo le man sora. A mi qualche immagine me par un fiadin sottoesposta, ma se pol corregger a man, per no dir de co se va tutto in manual.. ancora no go messo le man sul istogramma..
alcune po de ste foto le go fatte col semplice modo macro.
Alora penso che me la ciogherò anche mi. Son stufa de quela "scatoleta" digitale che go. No la me par nianche una machina fotografica. Comoda de portar drio, ma la meti a fogo come che la vol ela.
Che obietivo la ga? un zoom?


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41366
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ben, no gavevo specificado, ma ovviamente xe una Canon.
Come che xe una Canon la mia compattona.. ma anche le macchinette a volte ga possibilità de regolar un poco la messa a fogo..
El obiettivo xe un zoom modestin, de quel che i disi el EF S 18-55, ma per impararme me va ben.
Elisa, dicono che se passassi al digitale, i vecchi obiettivi buoni si possono mettere sul corpo nuovo
Per me è tutta una novità, perchè, anche se fotografo da una vita, non ho mai avuto reflex, ho iniziato con le vecchie Kodak manuali anni 60, quelle per cui occorreva un esposimetro a parte, poi le prime automatiche e semiautomatiche,e facevo sempre stampe e mai diapo, e questa già mi chiedo quanto la porterò in giro..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “Flora de casa”