Le bale nere de fogo

Logo indove meter i ricordi e le memorie
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Le bale nere de fogo

Messaggio da rofizal »

Dal vecio forum de Trieste Mia.

-------------------------

Da Starlite on Fri, 04 Jun 2004 09:46

Mi me ricordo che co iera cantieri per strada i meteva le transenne de legno bainche a rosse co le gambe de fero, e per segnalar de sera e de note i busi iera come dele bale nere che de sora brilava una fiamela :D

------------------------

Da macondo on Fri, 04 Jun 2004 13:46

Se xe quele che penso, ossia de le bale che le par come le bombe dei anarchici del secolo scorso (le famose bombe Orsini), i le usa ancora qua in Inghiltera. Se le vedo, ve meto una foto...

------------------------

Da Starlite on Fri, 04 Jun 2004 13:53

Si si proprio quele che par le classiche bombe de carton animato, tonde, nere, e de una parte un pirulic dove che vien fora la fiama, che drento le iera impignide no so de cossa... kerosene? Buh.

-----------------------

Da Kasteliz on Fri, 04 Jun 2004 13:55

Cossa xe sto kerosene?

Petrolio iluminante, noi se diseva...

-----------------------

Da Max Avenger on Fri, 04 Jun 2004 19:05

Sì... sì me le ricordo anche mi!! ;D ;D ;D Mitiche! E anche mi le associavo ai cartoni animati.. una volta co iero picio ghe go domandà a mio papà se se le podeva cior in man e tirarle, come nei cartoni... ma el me ga smontà subito disendo che le iera ssai ssai calde.... ;D .. penso che i le gabi tirade via perché 1) pericolose 2) qualche mona podeva ciorle e far dani 3) ma le iera meio, adesso coi lumini de morto che i meti là dei cantireri se no te 'sta 'tento te fa el dano co la machina o la vespa...


---------------------

Da spelaoche on Mon, 07 Jun 2004 19:20

Ma almeno queste bale nere fazeva ciaro (se no sufiava bora). Ma ve ricordè co i meteva un fanal coi vetri piturai de rosso con una candela dentro e i lo impicava su sti cavaleti ?

--------------------

Da Kasteliz on Mon, 07 Jun 2004 20:31

Beh, per quel i meteva anche i pici lumini de morto su l'orlo dei scavi...

-------------------

Da tirabaralla on Sat, 16 Oct 2004 14:17

Noooo... varda cos ke xe saltà fora... un dei miei miti de infanzia...
Le me fazeva paura e domandavo sempre a mi mare, co che ierimo in autostrada e simili, perché i mati metti le bombe sulla strada... iera precise identiche a quele dei cartoni animati, con la miccia e tutto... e davero no rivavo a capir come mai no le sc'iopava! Povera mami... che do b@le che ghe go fato :)
Se qualchedun gavessi foto mi saria molto grata :o

-------------------

Da Blaky on Fri, 17 Dec 2004 07:22

Iera fiasche de lamierin, piene de kerosene o gasolio, la fiama impizada sul buso de sora fazeva poca luce, molto fumo, e scaldava la fiasca in modo da trasformar el carburante (el gasolio) in gas che po' brusava.
Iera necesario impizarle e controlar che el vento non le spegni.
Molto più economiche la lampade gialle a bateria de adesso.
Le iera anche inquinanti!


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
serlilian
distinto
distinto
Messaggi: 1697
Iscritto il: sab 10 mag 2008, 21:03
Località: T.L.T.

Messaggio da serlilian »

Le iera ancora fina a pochi anni fa, ma ghe ne go viste assai poche.

Quel che me ga fato strano do o tre anni fa, su un'autostrada in centro Italia, inveze, iera striche de fogo che i carabinieri gaveva fato per tera, per farse veder. Pareva che i gavessi butà petrolio o qualcossa de più denso che brusava, fazendo luce. I fermava le machine per dir de meter le cadene per la neve. Le machine doveva far una specie de slalom tra le fiame, abastanza alte.
Ma mi digo e l'asfalto? no 'l se gaverà squaià? E no i ga bori per cior qualche cossa de meno pericoloso?


[i]Liliana[/i]
- . - . -
[size=75][i]"Quando comincia una guerra, la prima vittima è la Verità.
Quando la guerra finisce, le bugie dei vinti sono smascherate,
quelle dei vincitori, diventano Storia."
(A. Petacco - La nostra guerra)[/size][/i]

Torna a “Mio nono me contava che ...”