Se la vien con sol e bora

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da mandi_ »

Spetando che Piccolo daga en responso, m'ha colpì tra le varie disgrazie che la bora abbia , secondo il "Piccolo", combinata un'altra delle sue :

"la bora demolisce il muro dello stabilimento balenare La Lanterna, il popolare Pedocin: è il "diaframma" che d'estate separa il settore femminile da quello maschile".

Prossima estate, niente division?


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da babatriestina »

E' stato un falso allarme, subito dopo hanno precisato che il muro che è crollato è quello che separa il Pedocin dall'Ausonia. I signori che domani desiderano andare al bagno possono farlo tranquillamente senza timore per la loro apartheid :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da mandi_ »

Me pareva fusse le babe che voleva privacy per ciacolar! Bon, alora tutti al Pedocin doman. a bagolar de fret! Ocio ai sugamani!


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da babatriestina »

Ho sentito opinioni diverse, da una parte le signore gradiscono di star per conto loro così possono starsene in costume ancor più ridotto senza sentirsi addosso sguardi concupiscenti ( o critici..) ma gli uomini frequentatori apprezzano molto che la loro zona è molto meno affollata. Mi raccomando domani..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da sum culex »

Ancora una volta ve meto i dati dela massima rafica de bora registrai dal ISMAR sul molo Fratelli Bandiera in sti ultimi 4 giorni

07.02.2012 Velocità massima delle raffiche 43.9 m/s = 158 km/h
08.02.2012 ------------------"--------------------- 35.3 m/s = 127 km/h
09.02.2012 ------------------"--------------------- 32.1 m/s = 116 km/h
10.02.2012 ------------------"--------------------- 42.8 m/s = 154 km/h (fin ale ore 19)

ciao
sum culex


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da sum culex »

Zigolo ha scritto:
sum culex ha scritto:Dal Doria:
Pioverin: Specie di sporgenza posta sopra porte e finestre a riparo della pioggia.

Però el nome in italian, come che de solito xè per le altre parole, in stop caso no i lo ga messo.
ciao
sum culex
Pioverin no go mai inteso, però, cussì descrito, in italian podarìa esser conversa?
No, no credo, Per quel che so mi la conversa xè l'oposto del colmo sui teti. El colmo xè el spigolo convesso più alto del teto, la conversa xè el spigolo concavo più basso. Zerco de spiegarme meio: el spigolo convesso (colmo) xè fato de copi, quel concavo (conversa) xè fato de lamiera che convoglia l'acqua verso la gorna (=grondaia).
In sta foto, no la xè 'ssai bela, ma se vedi un teto e se po notar sia i colmi che la conversa.

Immagine

ciao
sum culex


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da sum culex »

Ultimo rilevamento ogi 10-02 dele ore 20:15
Raffica a 44 m/s = 158,4 km/h
Purtropo la bora xè ancora in aumento: speremo ben, ma go paura che poderà saltar fora robe bastanza serie.
ciao
sum culex


Canada
Vilegiante
Vilegiante
Messaggi: 142
Iscritto il: ven 30 ott 2009, 11:12

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da Canada »

Ho vissuto in Canada con inverni lunghi e freddissimi. Non ho mai patito il freddo come a Trieste con la bora. Ho conosciuto un comandante di origine siberiane che mi ha riferito che non ha mai sofferto il freddo come a Trieste con la bora. L'unica persona che non mi era sembrato tanto turbato dalla bora era un cliente di Ulaan Bator in Mongolia che a Trieste con la bora si sentiva quasi a casa sua.
Quando mi lamentava del freddo, mia nonna mi diceva... "questo non xe niente, no te sa cossa che ieri nel '29".
Allora, anche io potrò dire ai miei nipoti (se mai ci saranno) ..." questo non xe niente, no te sa cossa che iera nel 2012".
Buona notta a chi, come mi, a quest'ora non riesci a dormir per la sinfonia di Bora in Là maggiore.


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da sum culex »

Xè le 23:25 - ancora una rilevazion sucessiva dele raffiche de bora sempre sul molo Fratelli bandiera

Raffica a 46,8 m/s = 168,48 km/h

sempre più forte e secondo le previsioni ancora in aumento. In sto momento che stavo scrivendo go inteso un rumor come de un copo (tegola) che schiantava i giardin; guardeò, forsi' domani.
ciao
sum culex


Ursus Canadiensis
ixolan
ixolan
Messaggi: 371
Iscritto il: ven 16 gen 2009, 19:04
Località: BC, Canada

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da Ursus Canadiensis »

Canada ha scritto:Ho vissuto in Canada con inverni lunghi e freddissimi. Non ho mai patito il freddo come a Trieste con la bora. Ho conosciuto un comandante di origine siberiane che mi ha riferito che non ha mai sofferto il freddo come a Trieste con la bora.....
Ben el fredo in Canada, dipendendo sempre dove che se se trova (perchè ghe vol un poche de Europe mese insieme per far una masa de tera uguale ala nostra nazion) canta con note diferenti che con la bora. Decisamente, la forza dela bora a 100 KMH sula pele dela persona fa si che una temperatura de aria de -5º corispondi imediatamente a qualche roba circa -17º, ma quando a Winnipeg fa -42º de temperatura misurada intun vaseto de vetro completamente riparado dal vento, che de media el se agira dai venti ai sesanta pasadi, atraverso tute le miliaja de kilometri dele praterie, se parla de fredo. De inverno tuta la via principale de Winnipeg la xe soto tera. La gente no camina sui marciapiedi.

Fredo vol dir perder un dedo se se lo lasa esposto per una decina de minuti, perchè dopo i primi sintomi de fredo, el dolor sparisi,e col dolor anche el dedo.

Gavevo un cugin, che jera un avido caciator e el jera andado sui NWT, i Territori Del Nord Ovest, in Otobre, una decina de ani fa. La guida Innuit ghe ga dado ordine sia a lui che ai altri tre caciadori che formava el grupo de scavar imediatamente una fosa e butarse dentro finchè una stria de corente freda che se stava avicinando come un treno espreso no la fusi pasada. Mio cugin che se credeva sempre un tantin più inteligente e furbo dei altri el se gaveva meso a rider e el gaveva rifiutado de farlo. El xe tornado in Italia meno el mignolo e l'anulare de un piede. Nol gaveva mai dito gnente, ma me par che gnanche la man sinistra no la funzionava più tanto ben.

Ogi che in tuto el Canada xe una giornata, anzi un mese sai più caldo, qua in British Columbia, a Kelowna, dove che abitemo noi, xe 1º sora zero, a Edmonton, nela Provincia confinante, fa -15), a Winnipeg in Manitoba fa -25, Iqaluit in Nunavut -33, Labtador city -31. In tuti sti post el vento no se ferma mai e le rafiche riva fin a 100 o 124 (due giorni fa) KPH. Queste xe temperature de sto mese super caldo, anzi tuto sto inverno suiper caldo.. Per norma le doveria gaver almeno un sete gradi soto zero de più. Sicome la neve la xe fina come la farina e ancora piü legera la forma nuvole talmente fise che che se perdi completamente l'orientazion anche a casa, disemo per andar dal'abitazion ala stala dei cavai, venti metri de distanza. Se gavesi un dolaro per ogni mandrier o contadin che ga perso la vita soto circostanze simili, saria rico ogi.

In BC, traversando le Rocciose o una dela altre set o oto cadene de montagne, man man che se se esponi ai Chinook, che xe i venti potentisimi dal Sudowest del Pacifico, la neve se coagula e forma fiochi come dei rotini de pasta, ma una ventina de centimetri de lungheza e un per de groseza ognun, a miliaja. Esendo pesanti i se libra col vento, in maniera che quando che se guida, la neve par eser ferma davanti el cristal. La prima sensazion xe una perdita imediada de orientazion la seconda, e la pegior xe l'istinto che zerca de reagir lo fa ognivolta ala roversa. Risultato? Giornalmente auto che finisi nei buroni, o atraverso la corsia propia contro quela del trafico contrario. A causa dela neve e vento combinado, gavemo gavudo 16 morti solo in sti ultimi due giorni (senza contar chisa quanti che no i ga fato fama nazionale perchè jera casi de incidenti singoli).

Con questo no vojo minimizar la scalogna che gavè sti giorni, ma xe meo oservarla per quel che la xe, e no dimenticar che un fredo ocasionale come adeso xe la manna per tantisime piante, perchè el riva speso distruger le larve che se scondi subito soto la prima pele dei alberi, xe la fine de tanti altri parasiti che infesta i giardini e le campagne e, purtropo xe anche la fine de tanti bei useleti che noi ghe la fa ma, natura fecit. La natura vedi ben poca diferenza tra le buganze del sior Pepi che el se gaveva meso la calze sotili sta matina, la larva del madriol, el novo gardelin e el ribaltavapori che de un colpo el se trova sul molo Audace a nudar sul jazo.

Bon, xe le oto e meza de sera qua de noi, e a mi me speta la mia quotidiana caminada.

A domani!

Orso


If at first you don't succeed, try reading the instruction manual.
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8683
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Comare che bora
comare che inverno
che vadi in malora
la bora e l'inverno

I danni di questa notte in via Rossetti e ditnorni

Dalle caserme vuote un cipresso ha pensato bene di scappare saltando il muro, ma ha preso male le misure, ha tirato giù un'inferriata ed è finito su alcune auto in sosta

Immagine

Immagine

Immagine

Immagine

Alcuni coppi (tegole) volati via penso dalle stesse caserme sono finiti su alcuni parabrezza

Immagine

Immagine

Chissà chi pagherà per i danni e quando?

Ah anche il mio collegamento internet è volato via e questo post lo faccio da un ospite. Penso che nei prossimi giorni mi farò vedere molto poco.


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da Nona Picia »

Come ha fatto a volare via il tuo collegamento internet?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da sum culex »

Parlemo ancora de bora: rilevamento dela rafica massima de ogi 11-02-2012 sempre sul molo Fratelli Bandiera (no so l'ora, ma penso probabilmente sta note)

50,8 m/s = 183 km/h

e ve par poco? ga fato un scandal in giardin: xè svolà tavole, vasi, le cassete dei ordegni e dei sotovasi, ecc., ecc., senza contar l'antena TV che se ga girà, come che me par de gaverve za dito (per fortuna se vedi el digitale terestre cola stessa intensità de segnal de prima: per prudenza , con calma ciamerò l'antenista: mi no me la sento più de rampigarme sul pal cola scala sul teto!). Non ho l'età per .... : iera anche la canzon, sia pur per un altro motivo.
ciao
sum culex


Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da sum culex »

Ogi 12 febraio la bora ga sufià ancora intensamente; massima rafica

35.4 m/s = 127 km/h

No saria ora che la smetessi?
ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da babatriestina »

adesso me par che la cressi, alle 11 pareva una semplice bora chiara, con fiocchi de neve de non se sa dove, visto el sol. Ma dopo mezzogiorno i refoli me pareva più forti, e pien de incoscienti che caminava sul Molo. Arriverà le foto.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da babatriestina »

babatriestina ha scritto:. Arriverà le foto.
le go messe nella sezion de foto de attualità.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
luì piccolo
Naufrago
Naufrago
Messaggi: 8
Iscritto il: mer 14 set 2011, 17:23

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da luì piccolo »

babatriestina ha scritto:
babatriestina ha scritto:. Arriverà le foto.
le go messe nella sezion de foto de attualità.

Ciao babatriestina e ciao a tutti!
Comparso come una meteora, o piuttosto come un frullo di ali, sono altrettanto velocemente sparito. Ma mi pare di aver visto che state tutti bene
e che , per fortuna nessuno di voi è volato via a causa del vento. Mi sta veramente stufando proprio; d'altra parte "debbono i saggi adattarsi alla sorte" - anche perchè non possiamo scegliere...
Dicono che il buon giorno si vede dal mattino, il mio gennaio è stato così...arriverà la primavera.
Mi sono inserito a parlare con te semplicemente per ringraziarti delle foto del Molo, belle loro ed ancora di più il volerle condividere con chi magari lì non si sogna di andarci neanche per niente. Non metterti in pericolo però! IO, piccolo uccellino, non potrei farlo mai.
Mi sento quasi a disagio nel scriverne, dopo aver visto e rivisto i servizi tv su quei muri di neve...i disagi...la paura...ma anche la tanta solidarietà.
Come uccellino sto pensando anche alla "nostra realtà", al dramma silenzioso e nascosto che sta vivendo il mondo degli animali a causa di questa situazione catastrofica. Ne ha accennato Paolo Rumiz in una trasmissione TV 2 o 3 giorni fa. Una intera generazione di cuccioli, alati e no,non avrà modo di vivere. E questo mi rattrista un bel po'.
E'fuori dubbio che le larve di tanti parassiti delle piante verranno...stragiati...non mi spiace neanche tanto sapere che avremo meno vespe o calabroni...
un bel po' di più se anche le api ne avranno risentito...e tanto tanto di più pensare a meno fringuelli, codirossi, ballerine, cince e scoiattoli, tassi e via via su fino alle "taglie più grandi". E? tutto talmente collegato...
Ti e vi saluto e, ancora super! per la tua bravura "fotografesca". CIAO ANCHE A VOI


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da babatriestina »

Ciao, luì, passa più spesso!
io mi son ben guardata dall'andare sul molo, e me ne son stata anche dietro le siepi, non si sa mai, ma un bel teleobiettivo aiuta!
anche da me gli uccellini arrivano poco sul terrazzo nonostante le palline di grasso, che la bora non ha staccato dagli arbusti, al massimo nelle ore calde venivano gruppetti di passeri. Non hanno paura del povero gatto Giallino, perchè lui ormai mangia crocchette e non li caccia più.. appena passerà la buriana li vedrò ricomparire se nel frattempo le cornacchie grigie non li avranno preceduti.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2873
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da mandi_ »

Anch'io volevo ringraziare Baba per le foto, che rendono bene l'idea di quello che vi sta succedendo. Comincio sul serio a preoccuparmi per voi. Sta bora dura da un bel pò...

Approfitto per salutare Luì, che non leggo da un bel pò. E' vero, anche gli animali possono risentire del freddo...Speriamo in bene...

Mandi


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da Zigolo »

Orpo :shock:

xe passà un luì piccolo :260:

Bona che gnanca in sti periodi semo in competizion né alimentare né de altro tipo. Podaremo andar d'acordo :cheezy_298:


Torna a “El salotin”