Se la vien con sol e bora

El SOLO e UNICO logo indove che se pol ciacolar de tuto cuel che pasa per la testa :-) ... a proprio ris'cio e pericolo ;-D
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Angiolina
ixolan
ixolan
Messaggi: 235
Iscritto il: lun 20 ott 2008, 21:04

Messaggio da Angiolina »

a milano nevica ancora :'-(


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

è curioso, ma nessuno dei versetti relativi alla Candelora fa riferimento alla neve.. essì che ce ne sono tante varianti in tutta l'Italia settentrionale, almeno ne ho lette tante su Facebook in questi giorni


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Elisa
Eximio
Eximio
Messaggi: 3751
Iscritto il: dom 10 feb 2008, 17:27
Località: Argentina

Messaggio da Elisa »

...l' è vera Baba! gnente nef!

La versione trentina del proverbio:
Se 'l fa bel dala Candelora da l'inverno sen fora, ma se 'l piove o se tira vento, de l'inverno sen dentro.

E poi….’el dì de San Bias , se benedis la gola e el nas’.


Ciao.


"Todo lo bueno me ha sido dado"
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8711
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

Come ogni anno, oggi, la Candelora, gradi previsioni del tempo. Ho scoperto che questa tradizione c'è anche negli Stati Uniti. Se oggi la marmotta americana (marmota monax... eh sì si chiama proprio così :-D) esce dalla sua tana e vede la sua ombra, ancora sei settimane di freddo.

Oggi noi come stiamo? Bora ne abbiamo da regalare, c'è un timido sole...


Allora s’accorse che le parole fanno un effetto in bocca, e un altro negli orecchi; e prese un po’ più d’abitudine d’ascoltar di dentro le sue, prima di proferirle. (A. Manzoni, I promessi sposi, cap. XXXVIII)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da babatriestina »

Per me non c'è dubbio sul sol e bora oggi!


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da Nona Picia »

Speriamo che il "sol" regga e la "bora" regga ma cali che così "del'inverno semo fora"! :-D


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
mandi_
eximio
eximio
Messaggi: 2874
Iscritto il: sab 22 mag 2010, 18:47

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da mandi_ »

Bon, però sto proverbio :


Sant'Antonio dala barba bianca, se no piove la neve no manca....


Beh, noi speravamo nell'arrivo della neve, e oggi è tutto imbiancato, tardi rispetto ad altre regioni...Di neve non ne è caduta molta in città...Va meglio in montagna, per gli sciatori...

Ciao Mandi


"E’ il tempo che hai perduto per la tua rosa, che ha fatto la tua rosa così importante"

Antoine de Saint-Exupéry
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da babatriestina »

Oggi: bora moderata, ancorchè freddina
il Molo

Immagine

gabbiani al riparo

Immagine
il Canale

Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da Ciancele »

Un picolo proverbio per alzarve el moral: Febraiut pez de tut.


Piereto
eximio
eximio
Messaggi: 2950
Iscritto il: ven 24 set 2010, 19:38

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da Piereto »

Me par che el sol va d'acordo co la bora ,e la piova col vento,come che disi el proverbio. E inveze tante volte xe bora e nuvoli,cioè xe bora scura,e se xe fredo pol nevigar,e perciò diria che dell'inverno semo dentro. Sol e bora volesi dir solo alta presion,mentre piova e vento ,che dovesi eser maestral o sciroco, indica basa presion,per cui el due de febraio xe bruto ,ma po se va verso el bel. Inveze sto ano me par che semo ancora drento,perchè el sol iera sai poco e dopo magnà se ga tuto nuvolà. Me sbaglio?.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da Nona Picia »

però la pression no xe bassa....


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da sum culex »

babatriestina ha scritto:Oggi: bora moderata[/img]
Ciamighe moderata: l'anemometro del molo Fratelli Bandierga ga registrà un raffica de 133,5 km/h.
Per dir che la xè molto intensa a quanti chilometri te voleria che la suffi? Te ga visto i risultati dela bora 'moderata' sula cupola del palazzo Carciotti? E po mi go visto anche i risultati in giardin, che ieri no iera :evil: :evil: :evil:
ciao
sum culex


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da babatriestina »

Tien conto che mi stamattina dopo le 11 passeggiavo tranquillamente in Marina, che altre volte cola bora la me buttava indrio... che de mi per tuta la giornata la temperatura iera 1 o 2 sora zero.. e che el tavolin in terazza se ga ribaltado l'altra notte. E che stavolta, a differenza de altre borazze, la Gattocasa no se ga mosso,c he altre volte, pur ligada , me la trovavo ribaltada de l'altra parte del a terrazza.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
sum culex
no montar in scagno
no montar in scagno
Messaggi: 5945
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:45
Località: Trieste - Rozzol

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da sum culex »

Mi con nona picia dopo le 11 ierimo in via Piccardi e dopo mezogiorno in via del Leo e xè vignui un per de refoli che ne impediva adiritura de caminar.
ciao
sum culex


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da Nona Picia »

Qua de noi sufia sai de più che in cità e zà tra la via D'Angeli e la via Revoltella ghe xe diferenza notevole dela forza del vento, purtropo per mi! :(
Comunque stamatina i ga dito che la bora riverà fin a 150 km stanote e domani matina e forsi domani pol anche nevigar. I ga anche consiglià d no moverse de casa almeno doman.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Ciancele
notabile
notabile
Messaggi: 4754
Iscritto il: gio 28 lug 2011, 22:30

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da Ciancele »

Me ricordo che un inverno, gavarò avù 11/12 ani, iero in via Negreli numero 2, forsi el canton con via Navali. No me ricordo più. La strada andava riva in zo e ripida. Sula destra iera una ringhiera. Un refolo me ga ciapà, alzà e se non fusi rivà a guantarme (afferrare) subito pa’ la ringhiera, gavaria fato un volo de diversi metri. Quela volta no pesavo gnente, peso moschin (moscerino), gnanca mosca. Qualche ano dopo, a guera finida, iero za giovinoto, subito drio el canton del palazo del Lloyd, iera una putelina cola mantelina de plastica e la tavola de disegno. El vento ghe ga alzà la mantelina, che ga fato de vela insieme con la tavola, e la muleta xe andada a finir contro el muro. Adeso, col mio peso, no go più questi problemi. Bisogna che la sufi per moverme, forsi la se stanca. Ma co' iero a Trieste la bora me ga speso sburtà indrio (spinto all'indietro), specialmente co' iera iazo par tera. Chi che pesa poco dovaria andar in giro con un maton in scarsela, come Martin Muma. Qua vien ogni tanto un vortice. Diversi ani fa xe vignù un vento dela Francia, de Bordeaux, atraverso tuta la Germania e ga fato un mucio de dani, specialmente alberi scavezai (divelti). Ancora adeso a qualche chilometro de Francoforte se vedi nei boschi la sia del vento, fina ala frontiera cecoslomuca. Sarà pasada una ventina de ani, ma i alberi no xe ancora tuti cresudi.


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da Nona Picia »

a mi me ga tocà nel '68, iero fora coi fio non me ricordo dove che dovevo andar, iero in mezo ala strada xe vignù un refolo che me ga sburtà indrio e mio fio più picio, che iera anche una peso "piumeta", xe sta solevà in aria per poi cascar per tera. Fortuna che lo tignivo ben e no lo go molà, perchè se no el finiva soto la filovia che stava rivando L'autista, sai cocolo, se ga fermà per veder se el picio se gaveva fato mal.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da babatriestina »

stamattina dopo presi i giornali ho fatto 4 passi in Riva, avevo la macchina fotografica... solo son dovuta salire su di ISO per usare tempi rapidi..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10977
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da Nona Picia »

Bele foto! Ma no iera meio se te stavi casa al sicuro?


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41331
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Re: Se la vien con sol e bora

Messaggio da babatriestina »

Nona Picia ha scritto:Bele foto! Ma no iera meio se te stavi casa al sicuro?
dovevo andar fora anche perchè no i me gaveva ancora avvisada che i gaveva sospeso una gita in pullman. Visto che gavevo de cior giornai, portar fora le scovazze e che me gavevo vestido adeguatamente e che gavevo la macchina fotografica, inveze de tornar subito go fatto una strada un poco più longa. Son passada anche per el canton via Carducci via Milano e gavevo la bora in schena, e po adesso go un'altra stazza, ma oggi me go inacorto che ghe xe un picio passaman de metallo sul canton, che iera propio comodo..
in riva iera parecchi de lori che fotografava, nissun sul Molo e tuti soprattutto sotovento dela casetta alla base. Quachedun inveze rivava in machina, verzeva el finestrin, scattava e tornava a casa


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)

Torna a “El salotin”