Vienna

Austria-Ungheria, K&K, "vecchie province" e ...
You can also write in English, as a new 'lingua franca'
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

No xe mal, ma in picole dosi.

Veder tute ste foto insieme te fa sentir come se te gavesi magnado una guantiera intiera de zavate carsoline :wink:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41466
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

macondo ha scritto:No xe mal, ma in picole dosi.

Veder tute ste foto insieme te fa sentir come se te gavesi magnado una guantiera intiera de zavate carsoline :wink:
alora el prossimo mese che torno a Vienna no ve mostro gnente!!! :-D :emoticons_dent2020:
al massimo una foto!


Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Spero che no te parli per vero! :wink: :lol:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Da mio cugin: Fresche fresche da Vienna:
Allegati
2007_Wien_3.jpg
2007_Wien_2.jpg
2007_Wien_1.jpg


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

Ultima
Allegati
2007_Wien_4.jpg


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

babatriestina ha scritto:alora el prossimo mese che torno a Vienna no ve mostro gnente!!! :-D :emoticons_dent2020:
al massimo una foto!
Magari una de "zavate" viennesi! :cheezy_298: :36_1_51:


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41466
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

ben, ecove un poco de Vienna: in sta stagion xe tuto in fior, ecove un dei parchi col Rathaus che cuca drio:
Immagine
anche al Belvedere i sta metendo a posto giardini e fontane:
Immagine
(per chi che no se ricorda, el Belvedere iera la residenza estiva del Principe Eugenio, costruido nela prima metà del setecento e nei primi anni del Novecento la residenza de Francesco Ferdinando, che ghe tegniva una specie de "corte parallela")
Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41466
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

el parco del Belvedere xe carateristico per le sue sfingi
Immagine
in centro, la memoria dei Turchi no xe passada, e cussì su una casa xe un guerrier turco, un poco come i nostri panduri
Immagine
fora centro, xe adiritura un parco dove che i Turchi nel 1682 gaveva messo una batteria, adesso come decorazion i ghe ga messo una finta torre turca e nel parco ghe xe el monumento ai guerrieri cosacchi che al seguito del re de Polonia iera vegnui a aiutarli a liberarse del assedio.
In pieno centro, go trovado un altro palazzo costruido del nostro Max Fabiani ai primi del '900:
Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41466
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

per el Secession, stavolta go un palazzo de Loos in pieno centro, che l'altra volta iera in restauro:
Immagine
sinceramente, nol ve par un pochetin tipo architettura razional? el porticato tipo el nostro ex Italcantieri, quel in riva prima dele Generali, e el alzato bianco tipo le case de Piacentini? per mi, iera nell'aria sta semplificazion za prima dela guerra.
Ovviamente, qua ghe xe dei bei stemmi che farà felici i nostri nostalgici:
Immagine
anche queste un poco stilizzade.
Se disi però che el vecio Franz Josef lo trovava un obrobrio, che el iera di fronte dele sue finestre, e el fazeva serar le tende per no veder!
sempre in centro, una farmacia Al Angelo con un mosaico sempre de quel stile, co el xe più floreale più che Secession xe Jugendstil
Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41466
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

più che zavatte carsoline, no mancava Konditorei, gavè presente i cestino cole fragole che adesso i li fa solo coi fragoloni? ecoli qua in version con fragolette e panna, e podè anche leger el prezzo ( mi go ciolto un altra pasta):
Immagine
ma anche le panetterie no scherza!
Immagine
e le chichere de cafè con Franz Josef e Sissi no manca!
Immagine


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41466
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Visita a Schoenbrunn, ma un poco particolar: ala sera i ga fato un concerto dei Wiener Philarmoniker, quei del Concerto de Capodanno, in onor de 50 anni de Europa: el iera de beneficenza e chi che gaveva ciolto el biglietto gaveva el posto sentado in mezzo del viale del parterre, ma i altri podeva vegnir a ingresso libero e sentarse per tera o sul pra , come che go fato mi. Iera anche in visita Bill Clinton,
Immagine


lo gavemo visto col andava a zena al castel e po sul palco perchè el ga fatto un'offerta per beneficenza. ecove le foto del castel e del Gloriette in notturna al termine del concerto ( musica russa, e per finir-- Wiener Blut!)
Immagine
Immagine


angiolina

Messaggio da angiolina »

belle le foto viennesi, anche se io continuo a preferire Budapest a Wien. Scusate, ma che cosa sono le "zavatte"? :'-(


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41466
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

angiolina ha scritto:belle le foto viennesi, anche se io continuo a preferire Budapest a Wien. Scusate, ma che cosa sono le "zavatte"? :'-(
Le zavatte in teoria sarebbero le pantofole , o papuzze, da cui pure il verbo zavattar per camminare, ma in questo caso si riferisce alle paste con la crema. Per Budapest non posso fare confronti, visto che io la vidi ancora nel grigiore comunista, immagino che adesso sarà un'altra cosa.


angiolina

Messaggio da angiolina »

babatriestina ha scritto:
angiolina ha scritto:belle le foto viennesi, anche se io continuo a preferire Budapest a Wien. Scusate, ma che cosa sono le "zavatte"? :'-(
Le zavatte in teoria sarebbero le pantofole , o papuzze, da cui pure il verbo zavattar per camminare, ma in questo caso si riferisce alle paste con la crema. Per Budapest non posso fare confronti, visto che io la vidi ancora nel grigiore comunista, immagino che adesso sarà un'altra cosa.
Grazie, cara Baba, della spiegazione: non avrei mai assocciato le zavatte alla crema :? Quanto a Budapest, io l'ho vista dal grigiore comunista in poi - l'ultima volta due anni fa- e per me ha un'atmosfera più autentica di Vienna, meno leziosa.
Scometto che se facessi un viaggetto a Budapest, torneresti con circa 300 foto, magari per testimoniare le facciate ancora un po' sgretolate (ma le ho viste anche a Trieste e Fiume :!: , e lascio perdere la mia grigia Milano :evil: ). Ma sono sicura che la troveresti interessante.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41466
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

angiolina ha scritto: Quanto a Budapest, io l'ho vista dal grigiore comunista in poi - l'ultima volta due anni fa- e per me ha un'atmosfera più autentica di Vienna, meno leziosa.
Scometto che se facessi un viaggetto a Budapest, torneresti con circa 300 foto
Non dubito che sarebbero anche più di 300, e ce l'ho in progetto. Forse, se posso azzardare una piccola riserva, è che a me piacciono molto gli edifici storici antichi, e da quanto avevo visto a Budapest, in una visita sommaria, devo ammettere, c'era molta roba rifatta dell'Ottocento, uno stile ed un periodo che non amo molto. Praga, sempre nel grigiore comunista, mi affascinò di più. Per la cucina, però, quella ungherese mi piace tantissimo!! :36_1_51:


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Mi gavevo visitado Vienna piú de 30 anni fá e la gavevo trovado bella ma un poco grigia. No gaveva aiudado el fatto che iera genaio..Me pareva, a volte, de trovarme su la scena del "Terzo uomo".

Mi credo che sia anche grazie al benessere che godemo in questi ultimi anni in Europa che ghe xe una rinasita in tutte le capitali. Se ga piú soldi de spender e moltissimi palazzi xe stadi restauradi e la qualitá dela vita in general la xe stada migliorada incredibilmente.

Per quanto al mio vecio commento sula guantiera de zavate, me riferivo esclusivamente a certi edifici esageratamente leziosi. Assai bei se i iera in dosi limitade, un poco stufadizi se troppi.

Comunque me stado godendo ste belisime foto de Betta, viste atraverso oci critici e con assai bon gusto. Grazie!!


angiolina

Messaggio da angiolina »

babatriestina ha scritto:
angiolina ha scritto: Quanto a Budapest, io l'ho vista dal grigiore comunista in poi - l'ultima volta due anni fa- e per me ha un'atmosfera più autentica di Vienna, meno leziosa.
Scometto che se facessi un viaggetto a Budapest, torneresti con circa 300 foto
Non dubito che sarebbero anche più di 300, e ce l'ho in progetto. Forse, se posso azzardare una piccola riserva, è che a me piacciono molto gli edifici storici antichi, e da quanto avevo visto a Budapest, in una visita sommaria, devo ammettere, c'era molta roba rifatta dell'Ottocento, uno stile ed un periodo che non amo molto. Praga, sempre nel grigiore comunista, mi affascinò di più. Per la cucina, però, quella ungherese mi piace tantissimo!! :36_1_51:
Sì, è così anche per me :lol: e a Praga non sono più tornata proprio per non trovarmi di fronte a un'altra piccola Vienna. E' l'atmosfera di Budapest che mi affascina. Sulla cucina non si discute: meglio Budapest :lol:


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

babatriestina ha scritto:[...]e per finir-- Wiener Blut![...]
una version te la trovi cua ... la xe in mono ma isteso la xe bela :-)


Avatar utente
macondo
Distinto
Distinto
Messaggi: 2669
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 18:54
Località: London, UK

Messaggio da macondo »

Nisuna foto de GRINZING? Trenta anni fa gavevo passado una bela serata con un par de amici triestini in un tradizional Heurigen. Ne pareva esser sul Carso...Stessi piati, stessa musica e stessa atmosfera. Me ricordo che gavemo cantado a squarciagola "Molighe el fil che'l svoli, sto mandriol peloso" mentre el resto del publico lo cantava in tedesco 8)
Un vin assai strano, legero e frizantin che pensavo fossi sidra de pomi (magar el iera).
El tutto un pocheto turistico; me imagino che adesso el saria ASSAI turistico :'-(


ffdt
Eximio
Eximio
Messaggi: 3630
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 0:15
Località: Trieste

Messaggio da ffdt »

macondo ha scritto:[...]"Molighe el fil che'l svoli, sto mandriol peloso"[...]
ghe xe anca Wien bleibt Wien in cuela pagina gche go meso 'l link cua de sora :-) ... basta andar in fondo senza farse imbroiar de cuel che i scrivi a meta`, che de la forma che ga par come se fusi cuel la fine de la pagina :-)


Torna a “Mitteleuropa Treffpunkt”