El clima

De 'l porto franco a la prima guera mondial
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

serlilian ha scritto:
Nona Picia ha scritto:Alora i mii ricordi no xe del tuto sbagliai.....Alti e bassi ghe xe sempre stai..... :lol:
Alti e bassi senz'altro. Me ricordo che un anno no sono riussida a far bagni d'estate. Sabato e domenica pioveva sempre. Me iero ridota, perfina mi, a usar la lampada e l'auto-abronzante.

Però un'afa come che xe questi ultimi anni no me la ricordo. Caldon si, ma seco.
Mi me ricordso che go sempre sofferto per el caldo. Mia mama se preocupava perchè magnavo poco niente e la me mandava a Graz, dove el caldo iera molto più secco e le notti fresche.(e mi ciapavo su uno o due kg! :wink: )


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
Nona Picia
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 10983
Iscritto il: ven 20 gen 2006, 15:08
Località: Trieste - Rozzol

Messaggio da Nona Picia »

rofizal ha scritto:Tra le pagine più interesanti de questo ultimo sito:

Il mare gelato a Trieste: 24, 25 gennaio 1999 de Franco Stravisi:
Durante gli inverni più rigidi si è spesso osservata la formazione di un velo superficiale di ghiaccio negli angoli più tranquilli della zona portuale di Trieste, ad esempio nel bacino della Sacchetta. Non si ricorda però un fenomeno così esteso e persistente come quello verificatosi quest'anno nei giorni 24 e 25 gennaio [1999].
....
Questo me ricordo. De qualche parte dovessi anche aver un per de foto (no digitali) che gavevo fato all'epoca.


Ciao ciao
Trova un minuto per pensare, trova un minuto per pregare,
trova un minuto per ridere.
"MADRE TERESA"

"La Mama l’è talmen un tesor de valur che l’ha vorüda anche Noster Signur" .....
Avatar utente
sono piccolo ma crescero
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 8726
Iscritto il: ven 11 mag 2007, 14:08
Località: Trieste

Messaggio da sono piccolo ma crescero »

rofizal ha scritto:Go paura che con i mutamenti dela nostra epoca 30 o 40 anni sia un poco tropi. El clima, come la tecnologia e altre robe, me par che ormai cambi molto più in freta. IMHO
Se fa le medie su 30 anni per evitar che fluttuazioni locali de pochi anni possi esser interpretade come modifiche del clima.

Saria, invece, sai bel che oltre ai valori medi i ne dasi misure de variabilità, un poco come che i fa per i esami del sangue. No xe conti dificili de far, ma ghe volesi i dati anno per anno, giorno per giorno, e con un foglio eletronico te li fa in pochi minuti.

Ma, come go dito, ghe voleria i dati, remengo suo :wink: e cusì discutemo de robe, variazioni climatiche, che ne interesa, ne fa paura (perché gavemo sempre paura de quel che no conosemo) e, al solito, chi che sa le robe no le conta.

Con questo no voleria che te pensi che no credo che stia cambiando el clima, anzi go el sospeto che sia vero, e me piasesi saver de che morte che devo morir, perché in definitiva no me fido né de chi che me disi che "si xe vero, ma el clima ga sempre vù variazioni, xe inutile ciaparsela" né de chi che, per scelta ideologica, me predica che nel giro de diese anni no sara più neve sui monti, le Alpi franerà tute, el delta del Po se slongherà fin a rivar in Istria, ma Venezia ndarà soto acqua.


Torna a “De 'l 1719 a 'l 1914”