Museo Civico di Storia Naturale

Musei de la cità e mostre colegade
Regole del forum
Collegamenti al regolamento del forum in varie lingue ed alle norme sulla privacy in italiano.
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Museo Civico di Storia Naturale

Messaggio da Zigolo »

In realtà si inaugura l'edificio che ospiterà le collezioni attualmente custodite in piazza Hortis.

Si parla quindi ancora al futuro, un futuro che, da quanto sento, non sembra così scontatamente roseo.

L'importanza di una tale istituzione - a mio parere molto aumentata negli ultimi anni, nei quali il museo è "uscito" dalle sue mura per offrire direttamente il suo aiuto all'ambiente ed ai cittadini - non sembra infatti data per scontata dal potere locale.

Una partecipazione più numerosa possibile potrebbe essere un segnale inequivocabile del desiderio della cittadinanza di mantenere e valorizzare tale istituzione.

Sabato 20 dicembre ore 11.30 in via dei Tominz 4, come da invito allegato.
Allegati
Invito_Anteprima_Museo08.pdf
(116.25 KiB) Scaricato 211 volte


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

certo che come sede me par un poco fora de man..


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

babatriestina ha scritto:certo che come sede me par un poco fora de man..
E questo xe el primo segno de scarso interesse :evil:

Me par bastanza sintomatico aver deciso per una simile ubicazion :evil: :evil:


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

te devo confessar che mi son un topo de museo, ma co lo go visitado parecchi anni fa nol me ga appassionada molto. No sarà el mio genere, spero che i gabi cambiado l'impostazion.. co lo go visto iera una gran serie de bestie impaiade che me fazeva pena, e roba sotto alcool che me convinzeva poco, una mummia che po xe finida ai musei de storia e arte.. insomma nol me gaveva lassado la voia de tornar.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Re: Inaugurazione nuovo Museo Civico di Storia Naturale

Messaggio da AdlerTS »

Zigolo ha scritto:In realtà si inaugura l'edificio che ospiterà le collezioni attualmente custodite in piazza Hortis.

Si parla quindi ancora al futuro, un futuro che, da quanto sento, non sembra così scontatamente roseo.
Temporaneo o definitivo ?


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
rofizal
Eximio
Eximio
Messaggi: 3396
Iscritto il: dom 1 gen 2006, 18:56
Località: Terra

Messaggio da rofizal »

Mi credo che un polo museale no xe necesario che sia in centro (a parte che via Tominz no me par tanto fora de man), ma xe importante che gabi spazio per le opere, per i postegi (ad esempio coriere de turisti), che sia colegado ben dai mezi publici. Credo anche che saria bel gaver un vero "polo museale" e no musei sparsi dapertuto che poi nisun sa dove che i xe.

Altra roba che se dovesi far, come go visto a Londra e New York, utilizar al massimo i mezi informatici, per spiegar e completar con altre informazioni i ogeti esposti. L'obietivo devi eser sempre la difusion dela cultura, no un divertimento tipo circo. Che poi un museo ben fato atira comunque molti turisti.

Un museo dovesi gaver anche un aspeto locale, per diferenziarlo dai altri musei del mondo. Un poco come femo su sto forum: se parla de tuto ma se considera sempre le implicazioni locali.


Ognuno sta solo sul cuor della terra
trafitto da un raggio di sole:
ed è subito sera

[S. Quasimodo]
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

babatriestina ha scritto:te devo confessar che mi son un topo de museo, ma co lo go visitado parecchi anni fa nol me ga appassionada molto. No sarà el mio genere, spero che i gabi cambiado l'impostazion..
L'impostazion otocentesca dei musei de storia naturale...

I ga fato tanti sforzi per camibiarghela anche, come disevo, "uscendo" dal museo col "Sportello Natura", el "Gruppo Tutori Stagni", etc., ma tanta bona volontà no ga avudo riscontro nele scelte de chi che inveze veramente decidi.

Per adesso de novo xe l'edificio (che vedaremo sabato), per come che sarà dentro, tochemo fero...

P.S. No go alcun legame, professionale o altro, col museo; digo quel che so e quel che penso da esterno.


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Ben, no so se iera anche Zigolo, ma iera parecchia gente al inaugurazione, anche se per adesso poco se pol capire dela nova impostazion, perchè i lavori me par ancora assai de far.
El edificio:
Immagine
la posizion no xe central a dir poco, cola 18 se ghe ariva sotto , anche se la xe ogno 20 minuti , e xe zona che se pol trovar parcheggio. Ma insomma, se un no ghe vol andar, no ghe buta l'ocio passando, idem un turista.
I discorsi de inaugurazion, in un atrio alquanto affollado: sindaco, asessori, direttori de musei...
Immagine
molte sale xe ancora svode e spetta i materiali
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

cartei al ingresso, che con la gente go fotografado solo in parte, cola storia del museo
Immagine
le scale restaurade, xe anche scale moderne e un ascensor

Immagine
la saletta conferenze
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

per adesso xe in vista un pochi de scheletri de bestie, un caval, un dromedario, un ippopotamo ( me par) cghe saria sto qua che la gente ghe sfila intorno
Immagine
questo me par un struzzo
Immagine
e po xe parecchi animai impagliai, come ste "capre" africane
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

felini impaiai
Immagine
un bue muschiato
Immagine
la tigre del bengala ga l'aria proprio aggressiva, ma i fioi ghe interessa istesso
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

el leon ga l'aria più pacciocona
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

babatriestina ha scritto:Ben, no so se iera anche Zigolo
Porca vaca, go avù un imprevisto che me ga impedido de vignir, e ghe tignivo veramente.

E, in più, nele tue foto me par de gaver riconossudo un vecio amico che ne no vedo te tanti de quei ani e che me gavessi veramente fato piazer riveder.

E bon dai, el caso ga volù cussì :'-(


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Zigolo ha scritto: nele tue foto me par de gaver riconossudo un vecio amico che ne no vedo te tanti de quei ani
questo??
Immagine
efettivamente de anni el ghe ne dovessi gaver... :-D :-D :-D :-D :-D :-D


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Ieri anche el sior Sindaco ga dito che adesso i devi portar zo camionade de reperti !


Mal no far, paura no gaver.
Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

AdlerTS ha scritto:Ieri anche el sior Sindaco ga dito che adesso i devi portar zo camionade de reperti !
anche qua forsi el sta raccomandando istesso :wink: :-D :-D :-D
Immagine


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

babatriestina ha scritto:anche qua forsi el sta raccomandando istesso :wink: :-D :-D :-D
Eh, eh, questo che parla col sindaco lo conosso ben... e so che i se intendi, anche perché entrambi caciatori (ma mentre el primo xe anche un stimatissimo zoologo, el secondo xe... lassemo perder :evil: )

El mio vecio amico inveze no xe quel tuto ossi (no se pol gnanca dir pele e ossi :lol: ) ma quel ala sinistra: ti che me par che te ga frequentà el CAI, te lo conossi?


Avatar utente
babatriestina
senator
senator
Messaggi: 41257
Iscritto il: dom 25 dic 2005, 19:29
Località: Trieste, Borgo Teresiano

Messaggio da babatriestina »

Zigolo ha scritto: quel ala sinistra: ti che me par che te ga frequentà el CAI, te lo conossi?
el xe anche mio ex colega, gavemo fatto insieme anni fa alcune uscite sci escursionistiche e el xe el attual presidente ( se no sbaglio) de l'Alpina dele Giulie: te lo vedi anche che el ammira el bue muschiato.


"mi credo che i scrivi sta roba per insempiar la gente" ( La Cittadella)
Avatar utente
Zigolo
Citadin
Citadin
Messaggi: 1073
Iscritto il: lun 31 mar 2008, 23:22
Località: Muggia

Messaggio da Zigolo »

babatriestina ha scritto:
Zigolo ha scritto: quel ala sinistra: ti che me par che te ga frequentà el CAI, te lo conossi?
el xe anche mio ex colega, gavemo fatto insieme anni fa alcune uscite sci escursionistiche e el xe el attual presidente ( se no sbaglio) de l'Alpina dele Giulie: te lo vedi anche che el ammira el bue muschiato.
MP!!! Ierimo insieme in seconda e terza media, xe sta lui a portarme le prime volte sul Carso. Sarà trenta ani che no se vedemo (però se semo sentidi al telefono gnache diese ani fa :wink: )


Avatar utente
AdlerTS
cavalier del forum
cavalier del forum
Messaggi: 9561
Iscritto il: mar 27 dic 2005, 21:35
Località: mail: adlerts[at]email.it

Messaggio da AdlerTS »

Temporaneamente all'Acquario, ma tra qualche settimana vegnerà spostado al museo de Storia Naturale: go sentido per el TG locale de una mostra de "scherzi della natura", come cerbiatti con do teste o con do code :roll:


Mal no far, paura no gaver.

Torna a “Musei”